دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب پلیس/ ۲۴ نشانه و تعبیر دیدن پلیس در خواب
36
زمان مطالعه: 5 دقیقه
خواب پلیس دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های پلیس در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب پلیس دیدن

تعبیر خواب پلیس

1- دیدن پلیس در خواب به قوانین و مقررات، وجدان و اخلاقیات اشاره دارد. اگر مدام خواب پلیس یا اداره پلیس میدید تعبیرش این است که در زندگی به نظم زیادی نیاز دارد.
2- گاهی دیدن خواب پلیس تعبیرش این است که نیاز به تغییرات در برخی شرایط و همچنین آرام کردن محیط است.
3- اگر خواب دیدید که شما از پلیس درخواست کمک کردید ولی پلیس به شما کمک نکرد تعبیرش این است که در شرایط بحرانی کسی به شما کمک نخواهد کرد. شما به شدت از دیگران نا امید می شوید.

لوک اویتنهاو می گوید :
4- تعبیر خواب پلیس : غصه

لیلا برایت می‌گوید :
5- تعبیر دیدن پلیس در خواب ، آن است که باید بیشتر مراقب خودتان باشید تا دچار اشتباه نشوید .
6- اگر خواب ببینید که پلیسی به شما کمک می‌کند ، تعبیرش آن است که با آگاهی ا، تفاق بدی را از خودتان دور می‌کنید


تعبیر خواب پلیس شدن

7- تعبیر خواب پلیس شدن این است که در عالم واقعیت می خواهید نظر خود را به دیگران تحمیل کنید.


تعبیر خواب صحبت با پلیس

8- تعبیر خواب حرف زدن با پلیس این است که انسان محتاطی هستید و به دلیل این اخلاق زندگی آرامی ندارید.
9- تعبیر خواب صحبت با پلیس همچنین نشانه مواجه شدن و دیدار با فردی است که قبلا عاشقش بودید.


تعبیر خواب زنگ زدن به پلیس

10- تعبیر خواب به پلیس زنگ زدن این است که در شرایط بحرانی قرار دارید. شاید احساس خطر می کنید و می خواهید دیگران را نجات دهید.
11- خواب زنگ زدن به پلیس همچنین نشانه انجام کار اشتباهی در آینده است و به شما یادآوری می کند که به رفتارهای خود توجه کنید.
12- اگر در خواب دیدید که کسی به پلیس زنگ زد تعبیرش این است که به زودی در آن محل اتفاق بدی خواهد افتاد. اتفاقی که زندگی تان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.


تعبیر خواب اداره پلیس

13- تعبیر خواب اداره پلیس این است که به ندای درونتان گوش نمی دهید و نمی توانید کارهایتان را به درستی انجام بدهید. شاید کسی از شما کمک می خواهد و از او حمایت نمی کنید.


تعبیر خواب تعقیب و گریز پلیس

14- تعبیر خواب تعقیب و گریز پلیس این است که در مورد چیزی احساس گناه می کنید یا می ترسید کسی به شما اشتباها تهمت بزند.
15- خواب تعقیب و گریز پلیس همچنین نشان دهنده نپذیرفتن عواقب کارهایتان است. سعی کنید بیشتر به قوانین توجه کنید و در برخی موارد برای خودتان محدودیت های معقول قائل شوید.


تعبیر خواب فرار از پلیس

16- تعبیر فرار از دست پلیس در خواب این است که نمی خواهید رفتارهای زشت خود را اصلاح کنید و در برابر آن ها مقاومت می کنید. این خواب همچنین نشان دهنده عدم اجرای برخی قوانین است.


تعبیر خواب ماشین پلیس

16- تعبیر ماشین پلیس در خواب نشانه قدرت تصمیم گیری و قانون مند بودن شماست.
17- اگر در عالم خواب دیدید که پلیس، ماشین شما را متوقف کرد تعبیرش این است که در آینده ممکن است با مشکلات جزئی مواجه شوید. این مشکلات باعث به وجود آمدن برخی سوء تفاهم ها و اختلافات کوچک می شود که اگر به درستی حل نشود ممکن است تبدیل به مشکلات جدی تر شوند.


تعبیر خواب افسر پلیس

18- تعبیر خواب افسر پلیس داشتن وجدان و اخلاقیات است. اگر مدام این خواب را می بینید تعبیرش این است که به خاطر کار اشتباهی که در گذشته کردید احساس گناه میکنید.


تعبیر خواب دستگیری توسط پلیس

19- اگر در عالم رویا دیدید که پلیس شما را دستگیر کرد تعبیرش این است که به زودی به خاطر رفتارهایتان مجازات می شوید. این خواب همچنین نشانه پیشنهادات سودآور در آینده ای نزدیک است.
20- دستگیر شدن توسط پلیس در خواب نشانه اجبار به پذیرش برخی تغییرات است. تغییراتی که شما از انجامش راضی نیستید.

آنلی بیتون می‌گوید :
21- اگر خواب ببینید پلیس شما را به خاطر جرمی که مرتکب نشده اید دستگیر می کند ، علامت آن است که به شکل باور نکردنی از رقبای خود پیش می گیرید .
22- اگر خواب ببینید پلیس شما را به خاطر جرمی که مرتکب شده اید دستگیر می کند ، علامت آن است که با حوادثی نامطلوب روبرو خواهید شد .


تعبیر خواب آزاد شدن از دست پلیس

23- اتعبیر خواب آزاد شدن از دست پلیس این است که احساسات ناپایداری دارید و مدام رنگ عوض می کنید و مسیر زندگی تان را تغییر می دهید. احتمالا نمی توانید کارهایی را که در زندگی مهم است انجام دهید. سعی کنید نگرش خود را نسبت به زندگی تغییر دهید.


تعبیر خواب پلیس در خانه

24- تعبیر خواب آمدن پلیس در خانه تعبیرش این است که یکی از اعضای خانواده تان دست به کار بدی می زند که باعث شرمندگی شما می شود.

تهیه و ترجمه (مجله اینترنتی دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب زندان : ۴۱ تعبیر و تفسیر دیدن زندان در خواب

تعبیر و تفسیر خواب دزد و دزدی کردن چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (36 رای)  

۶ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

زهرا | ۳ ماه پیش
سلام من خواب دیدم ماءمور ها اول جلوی من را گرفتن و من حجابم خوب بود ولی منو ترسوندن بامن شوخی کردن گفتن تو دستگیری بعد دیدن من گریه کردم گفتن شوخی کردیم میخواستیم بهت هدیه بدیم بعد به من یه شونه جادوی با کش موی بنفش زیبا که یه پروانه روش بود به من هدیه دادن یعنی چیه تعبیر خوابم میشه بگید
0
3
پونه | ۳ ماه پیش
من خواب دیدم پلیسم و با ماشین پلیس دارم میرم مردمو دستگیر کنم.
0
0
فاطیما | ۲ سال پیش
خواب‌دیدم‌پلیس‌
توخونه‌ماریخته‌
ودنبال‌موادمیگر
ده‌ومن‌ترسم‌ازا
ینکه‌مباداپیداک
نه‌تعبیرش‌چی‌می
شه
3
8
امین دهقان دهنوی | ۲ سال پیش
خواب دیدن کمی تریاک توجیبم دارم ولی تریاک رواصلاندیدیم فقط میدونستم تریاک همراهمه که پلیس منودیدوفرارکردم دنبالم کردن وگرفتنم باهام حرف زدن ورفتن
4
8
بهار | ۳ سال پیش
سلام من دیشب خواب دیدم که پلیس بودم و در واقع مدرسه هم می رفتم . بعد اینکه صاحب کارم مردی به نام سرهنگ آدینه بود که پدر دوستم هم بود دوستم هم ازدواج کرده بود و شوهرش نامش عماد بود .خواب دیده بودم که یک خطری من رو تهدید می کرد وبه خاطر همین من به خانه ی دختر آقای آدینه رفته بودم صبح که دوستم شیفت بود و شوهرش از خانه بیرون بود همان کسانی که من به خاطر آنها به خانه ی دوستم رفته بودم در خانه بودند ( از روی صدایشان احساس می کنم دخترخاله های مادرم بودند)آنها دو زن ویکبچه بودند آن بچه بیماری بدی داشت هر کاری کردند که بهمن منتقل کنند من نزاشتم خواستم بروم در حمام تا مو هایمرا شانه کنم قتی رفتم با خودم گفتم نکند در را از پشت ببندند و من را زندانی کنند و حدسم درست بود و دیدم که میخواستند در را ببندند پقتی رفتم بیرون به من خندیدن و گفتند مثل ۱۵ سال پیش نیستی و زرنگ تر شدی بعد من از خانه اومدم بیرون و همه رو برای سرهنگ آدینه تعریف کردم و او آمد انها را دستگیر کرد
تعبیرش چیه؟
3
9
پاسخ ها:
ندا | ۴ ماه پیش
حتی افرادی که دیدی اسم داشتند؟! 😂 فیلم سینمایی بود که
0
0

hits