دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب گوریل: ۱۷ نشانه و تفسیر دیدن گوریل در خواب
46
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواب گوریل دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های گوریل در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب گوریل دیدن نشانه چیست ؟

دلگرم: تعبیر خواب گوریل ( تعبیر خواب بچه گوریل ، تعبیر خواب گوریل سیاه و بزرگ ، تعبیر خواب گوریل در خانه ، تعبیر خواب غذا دادن به گوریل و.... ) از نظر از نظر تعبیرکنندگان مختلف، تعابیر و تفاسیر زیادی دارد ، ما در این مقاله به جزئیات ، برداشت ها و پیام های مختلف این خواب می پردازیم

separator line

تعبیر خواب گوریل

1- گوریل در خواب نشانه مبارزه، خصومت، سوء ظن، شک و تردید، ظلم و ستم و شرارت است.
2- تعیبر گوریل در خواب همچنین نشانه مشکلات تجاری و نا امیدی و بیانگر مشکلات شخصی است که به شما یادآوری میکند در برخورد با مردم رفتارهای شایسته ای داشته باشید.
3- اغلب رویاهای مربوط به گوریل دشمنانی هستند که شما به آن ها اعتماد کرده بودید.
4- دیدن گوریل در خواب انرژی های جنسی سرکوب شده و طبیعت وحشی شماست.
5- تعبیر دیدن گوریل سفید در خواب نشانه این است که به زودی یک بیماری خطرناک را با موفقیت پشت سر گذاشته و سلامتی تان را دوباره بدست می آورید.
6- اگر در خواب دیدید که گوریل خریدید تعبیرش این است که به دنبال درگیری هستید و روح خشن و نا آرامی دارید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید.
7- اگر در خواب دیدید که گوریل به شما خیره شد تعبیرش این است که در برخی شرایط قرار می گیرید که روی شما فشار زیادی وارد میکند.
8- تعبیر غذا دادن به گوریل درخواب نشانه این است که برای شخصی که قدر شما را نمی داند ولخرجی میکنید و این باعث می شود پول زیادی از دست بدهید به این ترتیب ثبات مالی شما به خطر افتاده است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
9- دیدن خواب گوریل و در کل این نوع حیوانات که شناخت زیادی از آن ها نداریم ولی به طور نا خود آگاه از انواعشان می ترسیم واکنش وحشتی است که در بیداری از قدرت های اطراف خویش داریم . وحشتی که ما از اشیا و اشخاص اطراف خود داریم یا ضعفی که در مقابل دیگران احساس می کنیم در خواب ما به شکل حیوانات خطرناک نقش می گیرد از جمله گوریل . پس اگر در خواب گوریل ببینید باید در بیداری علت آن را جستجو کنید .


تعبیر خواب بچه گوریل

10- تعبیر دیدن بچه گوریل در خواب نشانه این است که بیشتر به فکر خود و خانواده خود باشید. شاید شما به علت مشغله زیاد عزیزانتان را نادیده گرفته اید.
11- تعبیر دیدن گوریل عصبانی در خواب هشداری است که به شما می گوید هواستان بیشتر به اطراف باشد. احتمالا فردی از اعضای خانواده، دست به اقدامی غیر منتظره می زند که باعث آسیب به شما خواهد شد.
12- تعبیر دیدن خواب حمله گوریل این است که ممکن است در آینده نزدیک با برخی عزیزان خود درگیر شوید.


تعبیر خواب گوریل در خانه

13- اگر در خواب دیدید که از گوریل به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کردید تعبیرش این است که به زودی با اتفاقات بدی روبرو خواهید شد. خود را برای آن آماده کنید.
14- گاهی تعبیر دیدن خواب گوریل در خانه عشقی جدید در آینده ای نزدیک است.


تعبیر خواب گوریل آرام

15- تعبیر دیدن گوریل آرام در خواب نشانه این است که زندگی آرامی دارید و در حال حاضر خوشبخت هستید. اگر با یکی از اعضای خانواده درگیر بودید تعبیرش این است که مشکلاتتان به زودی حل خواهد شد.


تعبیر خواب گوریل سیاه و بزرگ

16- تعبیر دیدن گوریل سیاه و بزرگ درخواب نشان دهنده رفتار پرخاشگرایانه افراد اطراف شماست. احتمالا شما کاری انجام دادید که خشم دیگران را برانگیخته است.


تعبیر خواب گوریل در قفس

17- اگر در خواب دیدید که گوریل در قفس بود تعبیرش این است که تهدیدات و انرژی های منفی اطراف را مهار کرده اید و با صلح و آرامش به کار خود ادامه می دهید.


تهیه و ترجمه (مجله اینترنتی دلگرم)

separator line

تعبیر مرتبط

تعبیر خواب شیر جنگل : ۴۵ نشانه و تفسیر دیدن شیر در خواب

تعبیر خواب خرس : دیدن خرس ( خرس قطبی ) در خواب نشانه چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (46 رای)  

۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

Elh | ۲ سال پیش
خواب دیدم تو باغ پدر بزرگم با دختر عموم بودیم اون طرف باغش ی جنگل بود ما اونجا بودیم که ی گوریل دراز به دراز افتاده بود فک کردیم مرده بعد ی تیکه چوب ورداشتم نمیدونم انداختم روش یا زدم روش که یهو بلند شدو د بدو دنبال ما میومد لعنتی منکه دوم انقد افتضاحه اونجا گوریل بما نمی‌رسید بعد رفتیم سمت خونه باغی اونجا در و باز کردم دختر عموم و هل دادم بعد خودم رفتم داخل خواستم درو ببندم که دستشو انداخت داخل
...تمام
0
3
مینا | ۲ سال پیش
سلام من خواب می‌دیدم که با دوستم به طرف یه کوچه رفتیم در اونجا یه گوریل قهوه ای و بزرگ بود که مهربون هم بود ولی هی منو بغل می کرد من از دستش فرار می کردم ولی اون هی دنبالم‌ میومد تا اونجایی که به در خونه خواستگار قبلیم که چند وقت پیش با یکی دیگه ازدواج کرد رسیدیم دیدم اونجا مامان و بابام هم وایستادن اون گوریله رفت پیش پدر و مادرم وداشت با اونا تو ماشین حرف میزد. بعد حرف زدن با پدرم و مادرم گوریله رفت ما هم دنبال ماشین می گشتیم تا برگردیم خونمون که یه ماشین پیدا کردیم و برگشتیم خونمون.
میشه تعبیرشو بگید
6
10
far | ۳ سال پیش
سلام من خواب دیدم یه گوریل گنده و سیاه و عصبی داره توخونمون دنبالم میکنه و من هرجا فرار میکنم جلوم در میاد بیرو میرم بالای دیوار میرم تو خونه همسایه میرم و... بازم میاد اخرسر رفتم خونه همسایه ای که پشت خونمونن و اونجا بالای لوله های ساختمانشون رفتم تا برم بالا و بعد از خواب پریدم اون گوریل رو به خاطر خانوادم و خاله هام که تو خونمون بودن و تواتاق قایم شده بودن من اومدم بیرون دنبالم کرد چیکارکنم تعبیرش چیه؟
5
15
پاسخ ها:
محمد جواد | ۳ سال پیش
من خواب دیدم یه مشت گوریل دنبالمن ولی من ازشون نمیترسیدم مثل دنبال بازی بود بیشتر بعدشم که منو یه گوشه گیر آوردن با هم شروع کردیم بحث کردن از من راجع به آسمون میپرسیدن خیلی بانمک هم بودن خیلی جالب که منم جواب هاشونو میدادم و راهنماییشون میکردم
3
9

hits