دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب آبشار : ۲۶ نشانه و تفسیر دیدن آبشار در خواب
29
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خواب آبشار دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های آبشار در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر دیدن آبشار در خواب چیست ؟

مجله دلگرم: تعبیر خواب آبشار ( تعبیر خواب آبشار کوچک ، تعبیر خواب آبشار بزرگ ، تعبیر خواب افتادن از آبشار ، تعبیر خواب آبشار یخ زده ، تعبیر خواب نوشیدن آب از آبشار و ... ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد . ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم.

separator line

تعبیر خواب آبشار

1- تعبیر خواب آبشار جاری شدن و فراموش کردن گذشته است. دیدن این خواب به این معنی است که باید خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنید و به خاطر افرادی زندگی کنید که در کنارتان هستند و به شما نیاز دارند.
2- اگر در خواب دیدید که در پایین آبشار مشغول تماشا بودید تعبیرش این است که شما در برخورد با احساساتتان دچار مشکل شده اید. ممکن است هنوز هم به دوست سابق یا عشق قدیمی خود فکر میکنید و خاطراتتان را با او مرور می کنید. اما بهتر است به خودتان انرژی منفی ندهید زیرا شما را از حرکت باز می دارد.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید:
3- تعبیر خواب آبشار این است که اجازه دهید برود (رهایش کنید). شما همه ی احساسات در قید و بند شده و احساسات منفی را رها می کنید.
4- تعبیر دیگر خواب آبشار اهداف و تمایلات شماست. بویژه اگر آبشار تمیز است، بیانگر تجدید حیات، بازسازی و نوسازی است.
5- تعبیر این خواب که شما در ته یک آبشار هستید این است که از نظر احساسی، حس در هم شکستن می کنید. شما در کنار آمدن با احساساتتان، مشکلاتی را تجربه می کنید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
6- تعبیر آبشار در خواب سیلی است از حوادث غیر مترقبه که قدرتی عظیم پشت آ ن است . حوادثی که واقع می شوند و بیننده خواب نمی تواند جلوی وقوع آن را بگیرد . هر قدر عظمت و ارتفاع آبشار بیشتر باشد عظمت آن حادثه بیشتر است و نزدیکی و دوری ما نیز در خواب نسبت به جا یی که آبشار فرو می ریزد دوری و نزدیکی ما را به حادثه ای که خواب پیش بینی می کند نشان می دهد .
7- تعبیر خواب ایستادن در زیر آبشار این است که حادثه ای با شما ار تباط مستقیم دارد ولی اگر از دور شاهد و ناظر فرو ریختن آبشار باشید حادثه به شما مربو ط نمی شود و احتمالا ناظر آن خواهید بود .
8- اگر خواب ببینیم آبشاری ، آبی روشن و صاف و زلال داشته باشد حادثه ای که واقع می شود خیر و برکت همراه می آورد .
9- اگر در خواب از ایستادن زیر سقوط آب آبشار خوشتان می آید و از آن لذت می برید تعبیرش آنست که در مسیر حادثه ای مطلوب قرار می گیرید و سودی عایدتان می شود که این سود از شما نیز می گذرد و دیگران را برخوردار می سازد ولی اگر فشار آب را با ناراحتی احساس کردید و در عالم خواب می خواستید از زیر جریان آب خود را نجات دهید و کنار بروید نشان آن است که گرفتار رنج و غم می شوید .

لوک اویتنهاو می گوید :
10- تعبیر خواب آبشار ، امیدهای بر باد رفته است

آنلی بیتون می‌گوید :
11- دیدن آبشار در خواب ، علامت آن است که با خشونت ثروتی به دست خواهید آورد . ثروتی که برای تأمین زندگی آینده شما نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد .

لیلا برایت می‌گوید :
12- تعبیر خواب آبشار این ا است که یکی از اعضای خانواده‌ی شما دچار مشکل سختی خواهد شد .

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :
13- تعبیر خواب آبشار این است که به محلی دعوت میشوید که در آنجا خوش گذارنی میشود
14- تعبیر دیدن آبشار با آب تمیز و صاف خوشبختی است
15- اگر خواب دیدید که به همراه دیگران به یک آبشار نگاه میکنید تعبیرش آنست که دیگرانپشت سر شما بسیار بد گویی میکنند .
16- تعبیر خواب برداشتن آب از یک آبشار این است که بر مشکلات شما اضافه میشود .

تعبیر خواب آبشار کوچک

17- خواب آبشار کوچک اهداف کوتاه مدت و خواسته های کم اهمیت شما را نشان می دهد. این خواب نشانه تلاش های کوتاه مدت برای ادامه زندگی است.
18- تعبیر دیدن خواب آبشار به شما میگوید که اجازه ندهید شکست های جزئی شما را از حرکت و پیشرفت بازدارد و سعی کنید کمی زندگی را جدی تر بگیرید.

تعبیر خواب آبشار بزرگ

19- تعبیر خواب آبشار بزرگ فرصت های بزرگ در زندگی است. شانس بزرگی در خانه شما را زده و قطعا نمی خواهید این شانس را از دست بدهید. این فرصت فراتر از ذهن شماست و از این رو بسیار هیجان زده هستید.

تعبیر خواب افتادن از آبشار

20- تعبیر خواب افتادن از آبشار احساسات منفی شماست که بیش از حد شما را آزار می دهد. انتقادات دیگران را بپذیرید و به خودتان فشار نیاورید.

تعبیر خواب بالارفتن از آبشار

21- تعبیر بالارفتن از آبشار این است که سعی می کنید تا خود را قوی تر کنید. به زودی تحولات بزرگی در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد. تحولی که نیاز به تصمیم گیری های شما دارد. دقت کنید زیرا ممکن است تمام داشته هایتان را از دست بدهید.

تعبیر خواب شنا کردن در آبشار

22- تعبیر خواب شنا کردن این است که شما فرصت های کسب و کار و تجارت را از دست می دهید. با این حال اگر روی آبشار بودید و احساس خوبی داشتید و تفریح می کردید نشانه خوبی است و پول خوبی در انتظارتان است.

تعبیر خواب گردشگری و بازدید از آبشار

23- اگر در خواب به عنوان یک گردشگر مشغول تماشای آبشار بودید تعبیرش این است که به اهداف بلند مدتی که در ذهنتان است به زودی خواهید رسید. اما برای رسیدن به آن ها نیاز به رویکرد تهاجمی ندارید و با منطق و عقل می توانید پیش بروید.

تعبیر خواب پریدن از آبشار

24- تعبیر خواب پریدن از آبشار قدرت و توانایی شما در برابر مشکلات زندگی است.

تعبیر خواب آبشار یخ زده

25- تعبیر خواب آبشار یخ زده در خواب غم و اندوه است. شما نمی توانید خاطرات گذشته و بی مهری هایی که به شما شده را فراموش کنید. سعی کنید خودتان را از این غمی که در آن گرفتار شده اید خلاص کنید.

تعبیر خواب نوشیدن آب از آبشار

26- تعبیر نوشیدن آب از آبشار در خواب این است که زندگی تازه ای شروع می کنید و از اشتباهات گذشته خود درس می گیرید.


تهیه و ترجمه (مجله اینترنتی دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب دریا : ۴۱ نشانه دیدن دریا در خواب

تعبیر خواب شناکردن و آبتنی : شناکردن و آبتنی در خواب نشانه چیست ؟

دیدن پری دریایی در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب غرق شدن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (29 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits