دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب تونل : ۴۰ نشانه و تفسیر دیدن تونل در خواب
14
زمان مطالعه: 8 دقیقه
خواب تونل دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های تونل در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر دیدن تونل در خواب چیست ؟

separator line

1- تعبیر خواب تونل در خواب تولد دوباره و شروع یک زندگی و ورود به مرحله جدید است.
2- تعبیر دیگر دیدن تونا در خواب نشانه امنیت و آرامش است.
3- اگر خواب دیدید که در تونل سقوط کردید تعبیرش این است که شما نسبت به دوست خود سوء ظن دارید. این سوء تفاهمات باعث تاریکی ارتباط شما با دیگران می شود. سعی کنید دوستی خود را حفظ کتید و به دنبال برقراری ارتباط دوستانه بهتری باشید.

کارل یونگ پروفسور سوئیسی میگوید:
4- تعبیر خواب تونل واژن، رحم و تولد است.
5- خواب تونل ممکن است به این اشاره کند که به امنیت و پرورش نیاز دارید
6- تعبیر خواب وارد تونل شدن این است که جنبه هایی از ناخودآگاه خود را کشف می کنید. شما آغوش خود را به آگاهی های جدید باز می کنید.

لیلا برایت می‌گوید :
7- دیدن تونل در خواب ، نشانه‌ی آن است که برای مدتی دچار مشکل و گرفتاری می‌شوید .

آنلی بیتون می‌گوید :
8- تعبیر خواب عبور کردن از تونل ، اتفاقات ناگوار است .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
9- تعبیر خواب تونل روبه رو شدن با مشکل و مانع و تنگی و تاریکی است .
10- تعبیر خواب تونل این است که با مشکلی روبه رو خواهیم شد که چنانچه از آن مرحله بگذریم راهمان صاف و هموار خواهد بود .
11- چنانچه در خواب دیدید که پیاده یا سواره وارد تونلی شدید تعبیرش آنست که به دشواری و سختی می رسید و با تنگی و تاریکی رو به رو می گردید و چنان چه از تونل بیرون آمدید مشکلات را پشت سر می نهید .
12- تعبیر خواب وارد نشدن به تونل به معنی عبور از سختی ها نیست بلکه گویای فرار از مشکلات است در حالتی که مشکل باقی می ماند و اگر باز هم خواستیم از آن راه بگذریم ناگزیر با همان سختی رو به رو خواهیم شد .
13- اگر در خواب در تونل بودید و صدائی شنیدید که صاحب صدا را نتوانستید ببینید خوب نیست و بدتر این است اگر صاحب صدا شما را به نام بخواند .


تعبیر خواب تونل تاریک

14- تعبیر خواب تونل تاریک تجربه های عجیب و غریب و ناشناخته در زندگی است. شما کاملا از آن ها آگاه نیستید ولی بسیار کنجکاوید و دوست دارید از همه چیز سر در بیاورید. مطالعه بیشتر در مورد رویدادها و نحوه برخورد با آن ها باعث می شود برخورد مناسبی با آن ها داشته باشید.


تعبیر خواب تونل بزرگ

15- تعبیر خواب تونل بزرگ تغییرات سالم در زندگی است. شما به زودی یک زندگی جدید را شروع خواهید کرد و در ادامه راه موفق خواهید شد.


تعبیر خواب تونل تنگ

16- تعبیر خواب تونل تنگ و باریک این است که مجبور می شوید با موضوعی که مدت ها آن را فراموش کرده اید روبرو شوید.همچنین احساس خستگی می کنید و فکر می کنید کنترل خود را از دست داده اید.


تعبیر خواب تونل طولانی

17- تعبیر دیدن تونل طولانی در خواب به یک انتظار طولانی در زندگی اشاره دارد. شما نمی توانیدبه اهداف دراز مدت خود برسید. سعی می کنید حرکت روبه جلوی خود را ادامه دهید. صبور باشید. شما در نهایت قادر خواهید بود به انتهای تونل ( موفقیت ) برسید.


تعبیر خواب تونل آب

18- تعبیر دیدن تونل آب در خواب نشان می دهد از محیط خطرناک و نا امن دور می شوید و دوست دارید به ارامش برسید. آرام باشید و با برنامه ریزی پیش بروید. شما می توانید بدون هیچ مشکلی از موانع عبور کنید.


تعبیر خواب تونل آتش

19- تعبیر خواب تونل آتش نشان می دهد که شما در حال تلاش برای رهایی از عادت های بد هستید و برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهید کرد.


تعبیر خواب پیدا کردن تونل

20- تعبیر پیدا کردن تونل در خواب به این معنی است که به زودی برای حل مشکلات خود استراتژی های خلاقانه ای خواهید داشت.


تعبیر خواب تونل کندن

21- تعبیر خواب تونل کندن اسنت که شما برای خلاص شدن از موقعیت فعلی نا امید شده اید. اما سعی می کنید روی پای خود بایستید و از کسی کمک نگیرید.


تعبیر خواب گیر کردن در تونل

22- اگر خواب دیدید که در تونل گیر کرده اید تعبیرش این است که احساس می کنید در روزمرگی های زندگی مانده اید. به همین دلیل به دنبال تغییرات بزرگ در زندگی تان هستید. شما احساس میکنید که به این دنیا تعلق ندارید و به دلیل مشکلات به وجود آمده به دنبال راه فرار می گردید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
23- تعبیر خواب گیر کردن در تونل از دشواری عظیمی خبر می دهد که مهلک است و باید خیلی هوشیار باشید .


تعبیر خواب پیاده روی در تونل

24- تعبیر خواب پیاده روی در تونل نشان می دهد که شما در حال بررسی مسائل روزمره خود هستید. سعی کنید به معنای عمیق تر زندگی پی ببرید. اگر کمی دقت کنید می توانید پاسخ هایی که می خواهید را پیدا کنید.
25- تعبیر خزیدن در تونل در خواب نشانه این است که یک مشکل بزرگ در زندگی تان را تجربه خواهید کرد. شما تمام تلاشتان را می کنید تا با تاریکی های زندگی بجنگید و به پیروزی برسید.


تعبیر خواب رانندگی در تونل

26- تعبیر خواب رانندگی در تونل این است که باید با ترس های زندگی خود بجنگید. سعی کنید در طول مسیر زندگی تمام امکانات را کنترل کنید و سعی کنید با مسائل و ترس های خود مقابله کنید.


تعبیر خواب تونل قطار

27- تعبیر تونل قطار در خواب به این معنی است که شما باید با دیگران هماهنگ شوید. سعی کنید با تغییرات جدید تغییر کنید زیرا ممکن است این موضوع باعث سردرگمی شما و شکستتان شود.


تعبیر خواب تونل مترو

28- تعبیر دیدن تونل مترو در خواب به این معنی است که شما نیاز دارید اعتماد دیگران را جلب کنید ولی برای این کار نیاز به مشاوره دیگران دارید.
29- خواب تونل زیر زمینی نشانه ای است که باید راجع به زیر ساخت های زندگی بیشتر اطلاع داشته باشید. سعی کنید مراقب تمام اوضاع باشید تا در تصمیم گیری ها و انتخاب میان برهای زندگی بهترین راه حل را داشته باشید.


تعبیر خواب تونل نور

30- تعبیر خواب تونل نور این است که تمام آسیب ها جبران خواهد شد. اشتباهات شما به زودی بخشیده می شود و درنهایت زندگی تان پر از لحظات ناب خواهد شد.
31- تعبیر دیدن نور در انتهای تونل در خواب پیش بینی می کند که به آینده امیدوار هستید و به این باور رسیده اید که در پس هر سختی آسانی است. قطعا با این باور مشکلات آزاردهنده برای شما کوچک خواهد شد و هیچ گاه ایمان خود را از دست نخواهید داد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
32- تعبیر خواب دیدن نور در انتهای تونل درخشش نور امید است و عبور از تونل با اسب بهتر از عبور با اتومبیل است زیرا اتومبیل کسی است که نمی توانید به درستی و صمیمیت و اعتماد داشته باشید .

کارل یونگ پروفسور سوئیسی میگوید:
33- تعبیر خواب تونل نور این است که شما در زندگی بالا و پایین خواهید داشت و همه ی سختی هایش را با موفقیتی بزرگ فتح خواهید کرد.
34- تعبیر خواب دیدن نور در تونلپایان سفر شما و درک اهدافتان است


تعبیر خواب تونل مخفی

35- تعبیر خواب تونل مخفی اینست که فرصت های شگفت انگیزی برای کارهای خود دارید. شما ممکن است مشغول انجام پروژه های فعلی باشید اما با ذهن باز می توانید فرصت های بسیار بسیار بهتری در زندگی برای خودتان فراهم کنید.
36- تعبیر دیدن تونل مخفی در خواب همچنین نشان دهنده عواطف و احساسات پنهانی است که باید کشف شود.


تعبیر خواب تونل مخصوص حیوانات

37- تعبیر دیدن تونل مخصوص حیوانات در خواب خصوصا لانه خرگوش به این معنی است که شما نیاز دارید تا به دیگران بیشتر اعتماد کنید . سعی کنید با ایجاد راه های بیشتر از خطر جلوگیری کنید. مشکلات شما قابل جبران است.


تعبیر خواب خراب شدن تونل

38- تعبیر خواب خراب شدن تونل اینست که در مشکلات بزرگی غرق خواهید شد. ذهنتان پر از استرس و اضطراب است و در زمان های دشوار در خواست کمک می کنید.

آنلی بیتون می‌گوید :
39- تعبیر خواب خراب شدن تونل آن است که دشمنان شما را شکست می‌دهند .


تعبیر خواب تماشا کردن تونل

40- اگر خواب دیدید که در داخل تونل، مشغول تماشا و نظاره تونل بودید تعبیرش این است که ذهن و فکرتان محدود شده و بیش از حد روی یک موضوع تمرکز دارید. سعی کنید ذهنتان را باز کنید و به اطراف و مسائل دیگر بیشتر اهمیت بدهید.


تهیه و ترجمه (مجله اینترنتی دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط

دیدن غار در خواب چه تعبیر و تفسیری دارد ؟

تعبیر و تفسیر دیدن خفاش در خواب چیست ؟

خواب آتش : ۴۰ تعبیر و تفسیر دیدن خواب آتش

تعبیر و تفسیر دیدن انفجار در خواب چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits