دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب گردباد : ۲۷ نشانه و تفسیر دیدن گردباد در خواب
73
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خواب گردباد دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن گردباد در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب گردباد چه تعبیری دارد ؟

مجله دلگرم: تعبیر خواب گردباد ( خواب گردباد سیاه، خواب گردباد سفید ، تعبیر خواب گردباد و باران ، تعبیر خواب گردباد آتش ، تعبیر خواب رعد و برق و گردباد و ... ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد . ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم.

separator line

تعبیر خواب گردباد

1- تعبیر خواب گردباد شکست های عاطفی، اتفاقات بسیار مهم و سخت زندگی و هیجانات عاطفی است.
2- دیدن خواب گردباد نشانه این است که شما سرگردان هستید و کنترل خود را از دست داده اید و در مسیر اشتباهی گام برداشته اید. همچنین توانایی شما در تصمیم گیری ها کم شده و نیروهای مخرب اطرافتان بسیار زیاد است.
3- تعبیر دیگر خواب گردباد هشداری به شما برای آینده است. پس بیشتر مراقب خودتان باشید و با دقت و برنامه ریزی پیش بروید.
4- خواب گردباد همچنین هشداری برای یک حادثه وحشتناک مانند زلزله است. با این حال گردباد بیشتر به رفتارها و احساسات خاص شما مربوط می شود.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید:
5- تعبیر خواب گردباد این است که یک حجم بالایی طغیان احساسی ، کج خلقی و بد اخلاقی را تجربه می کنید. ( از خودتان بپرسید آیا موقعیت یا رابطه ای در زندگی تان است که ممکن است مخرب باشد؟ )
6- تعبیر این خواب که شما در یک گردباد هستید به این معنی است که حس می کنید دارید زیر فشار له می شوید یا وضعیتتان از کنترل خارج شده است. برنامه هاتان، پیامد های زیادی دارد و شما با یک سری نارضایتی رودر رو خواهید شد
7- تعبیر دیدن چندین گردباد در خواب نشانه اطرافیان شماست . کسانی که دمدمی مزاج هستند.
8- خواب گردباد ممکن است نمادی از موقعیت یا رابطه ای باشد که از بین رفتنی است . ممکن است این رابطه دود شود و به هوا رود.
9- تعبیر این خواب که گردباد شما را می برد (به درون خود می کشد) این است که نیروهای احساسی و ذهنی تان، از درون ساخته می شود و خودشان را می شناسانند. شما ممکن است به معنای واقعی کلمه توسط احساساتتان خورده شوید و تحلیل بروید
10- تعبیر دیگر خواب گردباد این است که شما تحت فشار و زور هستید، در مورد چیزی که نمی خواهید انجامش دهید

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
11- تعبیر خواب گردباد آفت و بلا است اگر گرد باد در دور دست باشد حادثه کوچک و کم اهمیت است و چنان چه نزدیک باشد حادثه و آفت و بلا از اهمیت بیشتری برخوردار است .
12- اگر بیننده خواب ببیند که در مرکز گرد باد قرار گرفته بی تردید خطر مرگ او را تهدید می کند و بهتر است او طی روزهای آینده مراقب خویش باشد .
13- اگر بیننده خواب ببیند که گرد باد او را از زمین بلند کرده و به آسمان برده بی آن که بتواند به زمین باز گردد تعبیر این خواب خوب نیست و پایان زندگی بیننده خواب نزدیک است ولی اگر گردباد او را از زمین بلند کند و ببرد و هم چنان در نزدیکی زمین نگه دارد خطر مرگ در میان نیست . رفتن بدون بازگشت همیشه در خواب ها مرگ تعبیر می شود حتی پرواز بدون برگشت در خواب مساوی با مرگ بیننده خواب است .

آنلی بیتون می‌گوید :
14ـ اگر خواب ببینید میان تندبادی قرار گرفته اید ، علامت آن است که برای ثروتمند شدن نقشه هایی خواهید کشید اما تمام طرحها و نقشه هایتان با شکست روبرو خواهد شد .
15ـ دیدن گردباد در خواب ، علامت آن است که مدتی طولانی با مصیبتی کشمکش خواهید داشت و در این مدت دوستان در کمال خونسردی و بی تفاوتی با شما رفتار خواهند کرد .


تعبیر خواب رعد و برق و گردباد

16- اگر در خواب دیدید که رعد و برق و طوفان و باران شدید با هم ترکیب شدند و یک گردباد شدید را به وجود آوردند تعبیرش این است ، افرادی که در اطرافتان هستند بسیار خشن و کثیف و بدکار می باشند و قصد دارند به شما آسیب بزنند.
17- تعبیر خواب رعدو وبرق و گردباد نشان دهنده یک وضعیت بی ثبات در آینده می باشد.


تعبیر خواب گردباد و باران

18- تعبیر خواب گردباد و باران اشک، گریه و غم و اندوه می باشد. این نیروهای مخرب همان انرژی های منفی و اندوه شماست که زندگی تان را مختل کرده است.


تعبیر خواب گردباد سیاه

19- تعبیر خواب گردباد سیاه نشان دهنده موقعیت های اجتناب ناپذیر شماست که باعث آشفتگی و آسیب به شما می شود. خواب گردباد سیاه مربوط به مرگ است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
20- روی هم رفته دیدن گردباد در خواب خوب نیست بخصوص اگر گردباد سیاه باشد .


تعبیر خواب گردباد آتش

21- تعبیر خواب گردباد آتش ( گردبادی که آتشین باشد ) نشانه قدرت های مخرب و شهوت های نفسانی شدید و هیجانات روحی شدید است که شما قادر به کنترل آن نیستید. مراقب باشید و سعی کنید خود را کنترل کنید زیرا ممکن است آسیب بزرگی به شما برسانند.


تعبیر خواب گردباد سفید

22- تعبیر دیدن گردباد سفید و بزرگ در خواب به موقعیت های شما اشاره دارد. شما بحرانی بزرگ را پیش رو دارید و به همین جهت از آن رنج می برید. همین موضوع باعث شده که تمام اعتقادات خود را زیر سوال ببرید.


تعبیر خواب زنده ماندن در گردباد

23- تعبیر زنده ماندن در گردباد نشانه این است که یک دوره سخت را طی خواهید کرد. این دوره ممکن است هشداری به شما باشد که در آینده ای نزدیک اتفاقی بسیار بد برای شما رخ بدهد. ممکن است شکست عاطفی سنگینی را تجربه کنید و یا با همسرتان به مشکل بزرگی بربخورید.ممکن است از کار اخراج شوید و یا از همسرتان طلاق بگیرید.


تعبیر خواب آسیب دیدن در گردباد

24- اگر خواب دیدید که در گردباد آسیب دیدید تعبیرش این است که در زندگی بسیار آسیب پذیر و حساس هستید و شخصی شما را آزرده کرده است.


تعبیر خواب تعقیب گردباد

25- اگر خواب دیدید که گردباد شما را تعقیب کرد تعبیرش این است که شخصی در زندگی خصوصی شما دخالت می کند و شما نمی توانید جلوی او را بگیرید. او بسیار قوی و شما بسیار ضعیف هستید. ذهن و بدن و احساسات شما، آسیب پذیر بوده و از این شخص ضربه های زیادی خواهید خورد. سعی کنید اجازه ندهید کسی در زندگی تان دخالت کند زیرا این دخالت های بی مورد در آینده ضربه سختی به شما خواهد زد.
26- اگر در خواب تان گردباد خسارتی برجای نگذاشت، تعبیرش این است که زمان سختی شما موقت است و شما به زودی به زندگی عادی خود بر خواهید گشت.


تعبیر خواب سوار شدن روی گردباد

27- اگر خواب دیدید که مانند یک جادوگر روی گردباد سوار بودید تعبیرش این است که برای مقابله با شرایط بد و بحران های زندگی تمام تلاشتان را می کنید وسعی می کنید این شرایط را مدیریت کنید.

تهیه و ترجمه ( مجله اینترنتی دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط

خواب آتش : ۴۰ تعبیر و تفسیر دیدن خواب آتش

تعبیر و تفسیر دیدن انفجار در خواب چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (73 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits