دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب پیانو : ۳۱ تعبیر و نشانه دیدن پیانو در خواب
14
زمان مطالعه: 7 دقیقه
خواب پیانو دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن پیانو در خواب را در دلگرم بخوانید .

پیانو در خواب چه تعبیری دارد ؟

مجله دلگرم: تعبیر خواب پیانو از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

divider

تعبیر خواب پیانو

تعبیر کلی دیدن خواب پیانو: 1- تعبیر خواب پیانو ، تسلط و کنترل احساسات در شرایط خاص است.

آنلی بیتون می‌گوید :
2- دیدن پیانو در خواب ، تعبیرش روبرو شدن با موقعیتی نشاط آور است .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
3- تعبیر پیانو در خواب جاه طلبی و تفاخر بیننده خواب است به خصوص اگر پیانو کوک نباشد و صدایی ناخوشایند از آن شنیده شود .
4- اگر کسی در خواب ببیند که پیانویی در خانه دارد ، در صورتی که نواختن پیانو کار او نباشد ، باید در آینده نزدیک از قبول و انجام کارهایی که در شان و قدرت او نیست خودداری کند چون با شکست مفتضحانه ای رو به رو می شود .


تعبیر خواب کلیدهای پیانو

5- تعبیر دیدن کلیدهای پیانو در خواب گام های خاصی است که باید به ترتیب و پیوسته اجرا کنید. اطمینان حاصل کنید که مراحل رسیدن به موفقیت را به ترتیب و با اصول دنبال می کنید.


تعبیر خواب نواختن و یا زدن پیانو

6- تعبیر نواختن پیانو نشان دهنده این است که شما تلاش می کنید تا تعادل در زندگی تان را حفظ کنید. اگر در محل کارتان پیانو می زدید نشان از تلاش شما برای انجام درست کارها می باشد.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :
7- تعبیر خواب پیانو زدن این است که در زندگی تان به هارمونی نیاز دارید. اینکه پیانو کجا قرار دارد را در نظر بگیرید، نشانه ای ازین است که چه جنبه ای از زندگی تان به هماهنگی احتیاج دارد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
8- اگر کسی در خواب ببیند که دیگری برای او پیانو می نوازد و پیانو صدایی خوش و گوشنواز ندارد گویای اینست که در آینده او را به دروغ می ستایند یا خبرهای دلخوش کننده و واهی به او می دهند .
9- اگر نوازنده پیانو دیده نشود زنی به او خیانت می کند و دروغ می گوید و اگر دیده شود و مرد باشد با شخصی ریاکار و مزدور و دروغگو رو به رو می گردد
10- چنانچه در خواب صدایی خوش از پیانو شنیده شود تعبیرش آنست که مدح و ستایش او را می گویند و او باور می کند و گول می خورد ، بی آن که واقعا شایستگی آن ستایش را داشته باشد .
11- اگر در خواب ببینیم که ما برای دیگران پیانو می نوازیم در حالی که اهل نواختن پیانو نباشیم تعبیرش آنست که دروغی بزرگ می گوییم که در آن می مانیم و سر زبان ها می افتیم و درباره ما حرف می زنند و بد می گویند . به هر حال پیانو در خواب سمبول جاه طلبی است .

آنلی بیتون می‌گوید :
12- شنیدن نوای خیال انگیز پیانو در خواب ، علامت تندرستی و موفقیت است .
13- اگر دختری خواب ببیند قطعه ای شاد با پیانو اجرا می کند ، تعبیرش آن است که دوستی که نسبت به او بی تفاوت است روزی شیفته او خواهد شد .

لیلا برایت می‌گوید :
14- اگر در خواب مشغول نواختن پیانو باشید ، بیانگر آن است که کار اشتباهی را انجام می‌دهید .


تعبیر خواب زدن پیانو با چشم بسته با یک دست

15- اگر در عالم خواب با چشم بسته پیانو می زدید تعبیرش این است که با کمبود امکانات سعی می کنید به هدف خود برسید. از شما خواسته می شود تا کاری را انجام دهید که از قدرت شما خارج است اما تمام تلاشتان را برای انجام آن به کار می بندید.

تعبیر خواب شنیدن صدای پیانو

16- تعبیر شنیدن صدای پیانو بر اساس نوع موسیقی آن تعابیر گوناگونی دارد. اگر از صدای پیانو لذت می برید تعبیرش این است که از زندگی و جایگاهی که در آن هستید بسیار راضی هستید. اما اگر موسیقی نازیبا بود یا به مذاق شما خوش نمی آید تعبیرش برعکس است و حاکی از هرج و مرج و بی نظمی در زندگی است.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :
17- تعبیر خواب شنیدن صدای پیانوهارمونی در زندگی است. شما با روشی که زندگی تان پیش می رود خوشحال و خوشنودید .

آنلی بیتون می‌گوید :
18- تعبیر خواب شنیدن موسیقی ناهنجاری که به وسیلة پیانو نواخته می شود ، علامت آن است که زندگی فراز و نشیبهایی بسیار خواهد داشت که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید .
19- تعبیرخواب شنیدن موسیقی غمگین و حزن انگیزی که با پیانو نواخته می شود ، شنیدن خبرهای اندوهبار است .


تعبیر خواب پیانوی شکسته و یا پیانوی قدیمی

20- تعبیر پیانوی شکسته در خواب شکست های زندگی است . هر چه میزان شکستگی بیشتر بود، بیشتر در عالم بیداری آشفته هستید.

آنلی بیتون می‌گوید :
21- اگر خواب ببینید پیانویی شکسته و خراب دارید ، تعبیرش آن است که از کارهای خود رضایت خاطر نخواهید داشت و از شکست دوستان خود نیز رنج خواهید برد .
22ـ تعبیر دیدن پیانوی قدیمی در خواب ، آن است که به پند و اندرزهای با ارزش دیگران توجهی نخواهید کرد .

تعبیر خواب پیانوی بزرگ

23- تعبیر خواب پیانوی بزرگ رویدادهای عاشقانه و بزرگ در زندگی است که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد. این رویدادها بسیار بزرگ و ویژه خواهد بود.

تعبیر خواب پیانوی سفید

24- تعبیر خواب پیانوی سفید به شهرت بی نظیر شما اشاره دارد. شما سخت کوش هستید و تلاش می کنید تا به هدف خود برسید.

تعبیر خواب خریدن پیانو

25- تعبیر خواب خریدن پیانو این است که سرمایه گذاری بزرگی را در کار خود انجام می دهید. این سرمایه گذاری بستگی به ارزش پول و زمانی دارد که درباره آن هزینه می کنید.

لیلا برایت می‌گوید :
26- تعبیر خواب خریدن پیانو آنست که شما در زندگی انسان موفقی هستید .

تعبیر خواب نواختن اشتباه پیانو

27- اگر در خواب دیدید که پیانو را به اشتباه می زنید تعبیرش این است که در کار و زندگی وخانواده هیچ تعادلی برقرار نکره اید و به همین دلیل دچار مشکلات بسیاری در زندگی شده اید. ممکن است به دنبال راهی برای خلاص شدن از این مشکل باشید.

تعبیر خواب پیانو زدن بدون صدا

28- اگر در خواب دیدید که پیانو می زدید ولی هیچ صدایی از پیانو در نیامد به این معنی است که اعتماد به نفس خود را از دست داده اید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :
29- اگر خواب ببینید که هیچ صدایی از پیانو نمیاید، تعبیرش نداشتن اعتماد به نفس است. شما در مورد اینکه چگونه خودتان و باور هایتان را مطرح کنید مطمئن نیستید


تعبیر خواب تمرین پیانو

30- تعبیر خواب تمرین پیانو نشان دهنده توانایی شما برای حل مشکلات است. شما باید بر بدن و ذهن خود تمرکز کنید و بر روی آنها تسلط داشته باشید.


تعبیر خواب آواز خواندن به همراه صدای پیانو

31- این خواب پیش بینی می کند با اشخاص مهمی در زندگی ملاقات خواهید کرد و از طریق آنها به اهداف خود خواهید رسید..

تهیه و ترجمه (مجله دلگرم)

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب آواز خواندن : 52 نشانه و تفسیر آواز و خوانندگی در خواب

تعبیر خواب گیتار : 17 نشانه و تعبیر دیدن گیتار در خواب

تعبیر خواب قرآن خواندن : قرآن خواندن در خواب نشانه چیست ؟

عروس در خواب : تفسیر و تعبیر دیدن خواب عروس (شدن)

تعبیر خواب سرود : 19 نشانه و تعبیر سرود خواندن در خواب

تعبیر خواب رقص : 18 نشانه و تعبیر رقصیدن در خواب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (14 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

Jamshid | ۲ سال پیش
سلام . من خواب دیدم که توی مغازه بودیم بعد پیانو خریدیم. رفتیم خونه بعد از یه مدتی پیانو رو اوردن . پیانو توی یه گونی بزرگ بود.پیانو رو گذاشتم و رفتم سراغ یه کاری .بعدش دوباره برگشتم سر گونی رو باز کردم ولی بازم پیانو رو از داخلش در نیوردم . بعدش رفتیم یه جایی انگار یه کارخونه توی اب باشه. دو تا کارگر میخواستند از روی کارخونه کشتی مانندی که تو اب بود بیان بیرون . یکی از کارگرا افتاد و خورد رو زمین و مرد و هیشکی هم توجهی نکرد. از گوشه چشماش خون می امد . رفتیم خونه و من گونی که پیانو توش بود رو گم کردم ولی سریع پیداش کردم و در اخر هم پیانو رو از توی گونی بیرون نیاوردم. ( جاهایی که گفتم از جای به جای دیگری رفتیم ، اینجوری نبود که راه بیفتیم بریم‌اونجا ، یک دفعه ای میدیدم اونجام)
0
2

hits