دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعبیر خواب غرق شدن چیست و چه پیامی برای ما دارد ؟
17
زمان مطالعه: 11 دقیقه
خواب غرق شدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های غرق شدن در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر خواب غرق شدن چیست ؟

غرق شدن در خواب یک کابوس واقعی است.

  • این رویایی نیست که احساسات خوشایندی از خود به جای بگذارد، همچنین نشانه ناامیدی است.
  • شما در تلاش برای نجات جان خود هستید، در حالی که هوا در ریه های شما کم است.
  • این تجربه به طور قابل توجهی ترسناک است، اما چندین تفسیر از رویدادهای آینده در زندگی بیننده دارد.
  • اگر خواب غرق شدن می بینید، مطمئناً در زندگی خود روزهای خوبی را سپری نمی کنید، اما باید دلایلی را که باعث ایجاد این شرایط بد می شود را بیابید.
  • یکی از معانی ثابت خواب غرق شدن دقیقاً به ناامیدی اشاره دارد که به موجب آن شخص ممکن است حتی هنگام نفس کشیدن احساس غرق شدن کند.
  • اما گاهی خواب غرق شدن نشانه تغییر یا آمادگی برای تغییر غیرارادی است.یعنی می تواند شما را از خطرات به کمکی که به دیگران خواهید کرد هشدار دهد. بنابراین، دانستن تعابیر مختلف خواب غرق شدن بسیار مهم است.
  • البته خواب غرق شدن به این معناست که برای نجات خود از غرق شدن تلاش می کردید. شاید در آب یک استخر، در دریا، در یک دریاچه یا یک رودخانه باشد.. هر سناریو معنای متفاوتی دارد، به خصوص زمانی که در تلاش هستید فرد دیگری را از غرق شدن نجات دهید.
  • اگر در خواب غرق می شوید باید خود را برای مرحله ای از مبارزه آماده کنید که بسته به تعبیر، مثبت یا منفی خواهد بود. با این حال، درک مفهوم خواب با غرق شدن یا کمبود اکسیژن، می تواند رفتار شما را در روزهای آینده تغییر دهد.

تعبیر خواب غرق شدن در دریا

غرق شدن در دریا زمان بدی را به تصویر می کشد. دورانی که در آن استرس زیادی را تجربه می کنید و مجبورید تصمیمات اشتباهی بگیرید و از اهداف خود دور می شوید و احساس می‌کنید تحت تأثیر کارهایی که باید انجام دهید، بدون اینکه آن‌ها را دوست داشته باشید، به صورت روزانه غرق شوید.

علاوه بر این، اگر خواب ببینید در دریا غرق می شوید، بیانگر این است که در این مرحله احساس تنهایی خواهید کرد، اما باید این امید را داشته باشید که کسی شما را از این عذاب نجات دهد. اگر بیکار هستید، سعی کنید پول خود را برای خریدهای غیر ضروری هدر ندهید، زیرا این رویای غرق شدن در دریا ضررهای مالی بیشتری را پیش بینی می کند.



تعبیر خواب غرق شدن و نجات پیدا کردن

اگر خواب غرق شدن و رستگاری را ببینید، پیش بینی می کندکه آینده خوبی در انتظارتان خواهد بود. به ویژه در روابط اجتماعی و عاطفی شماست. آرزو دارید مرحله جدیدی از موفقیت را در زندگی خود شروع کنید، اما در حال حاضر برای رسیدن به اهداف عالی به روابط بین فردی و نیاز دارید.
بنابراین، اگر خواب تقریباً غرق شدن را دیده اید و موفق به نجات خود شده اید، به این معنی است که هدف پروژه خود را درک کرده اید و زمان آن فرا رسیده است که برای رسیدن به آن کار را شروع کنید. در سطح احساسات، در مواجهه با ناملایمات، این فرصت را خواهید داشت که رابطه خود را نجات دهید. اگر مجرد هستید، به زودی این فرصت را خواهید داشت که با افراد جدیدی در زندگی خود آشنا شوید که با لطفی که به آنها انجام می دهید، به سراغ شما خواهند آمد.



تعبیر خواب نجات دادن دیگران از غرق شدن

اگر کسی را از غرق شدن نجات می دهید شخصیت شما را نشان می دهد. فردی است که از خطرات جامعه و موقعیت های سختی که ممکن است در زمان های خاصی از زندگی فرد پیش می آید آگاه باشد. بنابراین در مقابل دیگران به فردی دلسوز و مشتاق تبدیل می شوید. به یاد داشته باشید که بسیاری ممکن است از اعتماد شما سوء استفاده کنند، بنابراین سعی کنید یک نوع فضای شخصی یا مانع محافظتی بین مهربان بودن و کمک کردن ایجاد کنید تا آنها از شما سوء استفاده نکنند.
اگر خواب ببینید کسی را از غرق شدن نجات می‌دهید، زمان‌های حمایت و کار گروهی را پیش‌بینی می‌کند که در نتیجه کارهای خوب خود نتایج بزرگی خواهید گرفت. فراموش نکنید که به فروتنی خود ادامه دهید و هرگز نگویید که به چه کسی کمک می کنید.


تعبیر خواب غرق شدن در آب

این خواب مشکلاتی را پیش بینی می کند که برای حل آنها باید کمک بگیرید. شاید شما فردی هستید که مشکلات یا مسئولیت های زیادی دارید، این موضوع باعث شده است که سلامت روانی شما کاهش یابد و راه حلی برای درگیری هایی که زندگی می کنید پیدا نکنید. از استرس دوری کنید، به دنبال کمک باشید، فروتن باشید و با دیگران آنطور که دوست ندارید با شما رفتار کنند رفتار نکنید.


تعبیر خواب غرق شدن در آب کثیف

اگر خواب دیدید که در آب کثیف غرق شدید، بیانگر خیانت افرادی است که می شناسید. زمان عاقلانه ای برای سرمایه گذاری در کسب و کار جدید نیست، از موقعیت های متضاد دوری کنید و سعی کنید در ناشناخته ها سرمایه گذاری نکنید. اگر خواب ببینید در آب کثیف غرق شده اید، نشانه ضرر مالی است، زیرا واقعاً نمی دانید این تجارت چیست.


تعبیر خواب غرق شدن در رودخانه

غرق شدن در رودخانه به این معنی است که شما هیچ کاری برای جلوگیری از مشکلات انجام نمی دهید. شما تشخیص دادید که چه چیزی باعث آسیب در زندگی شما می شود، اما ترجیح می دهید در آن ریتم بمانید تا اینکه زندگی خود را به درستی تغییر دهید. با جریان مشکلات پیش نروید، از افرادی که فقط اخبار منفی می آورند دوری کنید و در هنگام صحبت کردن فردی محتاط باشید.


تعبیر خواب غرق شدن در استخر

اگر خواب ببینید در استخر غرق می شوید، بیانگر آن است که از واقعیت خود فاصله می گیرید. شما مشکلات خود را در نظر نمی گیرید و ترجیح می دهید احساسات خود را وارد بازی کنید. این شما را به فردی غیرمسئول تبدیل می کند و باعث می شود تنها درلحظه عمل کنید..


تعبیر خواب غرق شدن در دریاچه

اگر درخواب دیدید که در دریاچه غرق شدید، بیانگر این است که در مرحله ای هستید که ممکن است همه چیز برای شما خراب شود. شما در محیطی محبوس شده اید که به شما اجازه ظهور نمی دهد و مدام خود را بدبین می بینید. شما نمی خواهید از کسی کمک بپذیرید و معتقدید همه چیز در اطراف شما بی اعتمادی ایجاد می کند. این یک چرخه معیوب و منفی است که باید هر چه زودتر از آن خارج شوید.


تعبیر خواب غرق شدن در آب تمیز

اگر درخواب دیدید که در آب شفاف غرق شدید تعبیرش این است که به رویاهای خود، هر چند به سختی، خواهید رسید. شما به دستیابی به نتایج عالی در زندگی خود بسیار نزدیک هستید، اما نگران چیزهایی هستید که برای شما نامشخص است. شما باید یاد بگیرید که احساسات خود را کنترل کنید، صبور باشید و سعی نکنید در مرحله مهمی از زندگی خود به یک فرد منفی تبدیل شوید.

تعبیر خواب شاهد غرق شدن کسی بودن

دیدن غرق شدن کسی در خواب، نشانه بی اعتمادی است. شما اصلا به دیگران اعتماد ندارید و اجازه نمی دهید دیگران از پروژه ها و اهداف شما در آینده سر در بیاورند. شما به هیچکس بیرون اعتماد ندارید و ترجیح می دهید دیگران هم به شما اعتماد نکنند. تا چند روز آینده از هر محیط منفی دوری خواهید کرد، اما به یاد داشته باشید که عدم اعتماد به دیگران نیز مشکلاتی را به همراه دارد.

تعبیرخواب غرق شدن و نجات نوزاد

نجات نوزاد از غرق شدن بیانگر محافظت و مشکلات خانوادگی است. شما در حال شناسایی مشکلات رایج در خانواده خود هستید و به دنبال بازگرداندن آرامش خانواده اید. شما تشخیص می دهید که تنها یک راه برای رشد به عنوان یک فرد وجود دارد و آن افزودن ارزش های خانوادگی به زندگی خود است، بنابراین سعی خواهید کرد به آنها نزدیک تر باشید.

تعبیر خواب خفگی بر اثر خوردن چیزی

تعبیر این خواب این است که در زندگی با عقل و منطق تصمیم نمی گیرید. آرامش خود را حفظ کنید و برای چیزی که باید منتظر بمانید عجله نکنید.

امام جعفر صادق فرماید:
تعبیر خواب غرق شدن 4 وجه دارد :
1- مال بسیار
2- بخت واقبال درکارها.
3- صحبت وهمنشینی با مردم بی مذهب
4- منفعت.


حضرت دانیال می‌گوید :

5- اگر خواب ببینی با بدنی قوی و نیرومند در آب غرق شدی ، تعبیرش آنست که به شغل سختی مشغول می‌شوی مثل ریاست و حرف تو را در آن شغل قبول می‌کنند

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

6- غرق شدن در آب و غوطه خوردن خوب نیست که جمله معبران آن را مرگ تعبیر کرده اند

لوک اویتنهاو می گوید :
7- تعبیر خواب غرق شدن یا فرو رفتن در آب بدبختی است.

جابرمغربی گوید:
8- اگر خواب ببینی در آب غرق شده ای و دوباره بالا آمدی ( این عمل توسط کسی انجام شده باشد ) تعبیرش آنست که کار دنیوی که به دست آورده‌ای را کنار می‌گذاری و راه آخرت را انتخاب می‌کنی.
9- اگر کسی در خواب ببیند که در آب غرق شده و مرد، تعبیرش آن است که در شغل دنیا غرق گردد.


ابن سیرین می‌گوید:
10- اگر ببینی در دریا غرق شده و مردی، یـعـنـی پادشاه تو را هلاک می‌کند
11- اگر ببینی در رودخانه‌ای غرق شده‌ای که آب آن تیره می‌باشد و ته آن لجن جمع شده است، یـعـنـی تا زمانی که زنده هستی گرفتار غم و اندوه خواهی بود.

ابراهیم کرمانی نیز می‌گوید:
12- اگر ببینی در دریا شنا کردی و نتوانستی خودت را به کناری برسانی و غرق شدی ، تعبیرش آنست که به دست دشمنان هلاک می‌شوی.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
13- تعبیر خواب غرق شدن در آب دریا گرفتار شدن در مشکلات است

تعبیرکننده دیگری می‌گوید:
14- اگر ببینی در آب دریا غرق شدی و جسد تو بعد از مردن بروی آب آمده است، تعبیرش آنست که غرق در حرص و طمع کارهای دنیوی خواهی بود
15- اگر ببینی در دریا غرق شدی و زنده بیرون آمدی، تعبیرش آنست که از کارهای دنیوی خلاص می‌شوی.


ابن سیرین می‌گوید:
16- اگر خواب ببینی بین گل‌ها غرق شده‌ای، تعبیرش آنست که در اثر بلا و گرفتاری درمانده می‌شوی .پس برای دفع بلا صدقه بده
17- اگر ببینی در بین شراب غرق شده‌ای، یـعـنـی گرفتار فتنه می‌شوی، ‌‌‌‌‌ تعبیرگری نیز گفته است: در اثر خصومت و دشمنی به هلاکت می‌رسی.
18- اگر ببینی در چشمۀ جیوه غرق شده‌ای، یـعـنـی زن‌ها تو را جادو می‌کنند.

جابر مغربی می‌گوید:
19- اگر خواب ببینی در جاده یا در خانه بین مدفوع غرق شده‌ای، تعبیرش آنست که «پادشاه» باعث غم و اندوه تو می‌شود.


جابر مغربی می‌گوید:
20- اگر در خواب ببینی مال و اموال تو به ته دریا رفته و غرق شده است، تعبیرش آنست که از «پادشاه» قوت و نیروی تمام و کمالی به دست می‌آوری.

اسماعیل بن اشعث می‌گوید:
21- اگر در خواب ببینی آب رودخانه زمین تو را غرق کرده و کشت تو را از بین برده است، تعبیرش آنست که از پادشاه در امان می‌مانی و از او ایمن می‌شوی .

جابر مغربی می‌گوید:
22- اگر در خواب دیدید که حیوان چهارپا یا چیزی که متعلق به شما می‌باشد غرق شده است، تعبیرش آنست که در کاری درمانده و ناتوان می‌شوی، ولی سرانجام خلاص خواهی شد

تهیه و ترجمه ( مجله اینترنتی دلگرم)

separator line

تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب خفگی: 14 نشانه و تعبیر خفه شدن (کردن) در خواب

تعبیر خواب دود : 42 نشانه و تعبیر دیدن دود و دودکش در خواب

22 نشانه و تعبیر دیدن موج دریا در خواب

خواب شکنجه دیدن/ تعبیر خواب شکنجه چیست ؟

تعبیر خواب بالا آوردن و استفراغ : 41 نشانه و تفسیر دیدن استفراغ در ...



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (17 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits