دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دستور پخت نان ریحان با عطر و طعم خوب
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نان ریحان یکی از انواع نان های خوشمزه و خوش عطر است که با مواد ساده ای درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان ریحان در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم نان ریحان

قارچ ۴ عدد
ریحان ۱ لیوان
سس مایونز ۴ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا به مقدار کافی
نمک و فلفل‌ سیاه به مقدار کافی
نان تست به تعداد کافی

طرز تهیه نان ریحان

برای تهیه نان ریحان خوشمزه در ابتدای کار ریحان را شسته و درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش خارج شود. در ادامه فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا فر به طور کامل گرم شود.
در این مرحله قارچ را می شوییم، سپس به صورت دلخواه خرد می کنیم و درون غذاساز می ریزیم. حالا سس مایونز، ریحان را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه به غذاساز اضافه کرده و به خوبی میکس می کنیم.
زمانی که مواد کاملا پوره و یکدست شدند، هم زدن را موقف کرده، سپس سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم و نان های تست را درون سینی می چینیم. حالا از سس روی نان ریخته و به خوبی پخش می کنیم.

حتماً بخوانید:
۱۱ خاصیت شگفت انگیز چای ریحان

۱۱ خاصیت شگفت انگیز چای ریحان

دمنوش ریحانهزاران سال است که در مناطق آسیایی هند و بنگلادش استفاده می شود.شاید هنوز این دمنوش محبوب نباشد اما کسانی که از این چای استفاده کرده اند از…

در ادامه مقداری پنیر پیتزا روی نان ها ریخته و با چند اسلایس قارچ و برگ ریحان تزیین می کنیم. حالا سینی را طبقه وسط فر گذاشته و اجازه می دهیم پنیر پیتزا به خوبی ذوب شده، سپس نان ها برشته و طلایی شوند.
زمانی که پنیر پیتزا آب شد، در صورت تمایل گریل را روشن کرده و اجازه می دهیم روی پنیر کاملا طلایی و خوشرنگ شود. در نهایت نان های ریحان را درون ظرف مورد نظرمان گذاشته و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits