دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرز تهیه چیز کیک انگور ساده و فوری با طعمی بی نظیر
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این بخش طرز تهیه چیز کیک انگور را که یکی از دسرهای عالی و خوشمزه است، مطالعه می کنید. این دسر با استفاده از خامه، پنیر ماسکارپونه، ژله سبز و ژله آلوئه ورا تهیه می شود.

یکی از انواع کیک های محبوب بین المللی چیز کیک انگور است. این دسر به راحتی آماده شده و طعم بی نظیری دارد. برای آماده کردن این دسر باید لایه های میانی آن را با استفاده از خامه بپوشانید. در این بخش از دلگرم می توانید طرز تهیه چیز کیک انگور را مطالعه کنید.

طرز تهیه چیز کیک انگور

چیز کیک ها از انواع دسرهای محبوب و خوشمزه ای هستند که در مهمانی تهیه می شوند. چیز کیک موزی نیز یکی از انواع عالی چیز کیک های فصلی بوده و شما می توانید با طرز تهیه چیز کیک موز و چیز کیک شعریه نیز آشنا شوید.

مواد لازم چیز کیک انگور

بیسکوییت ساقه طلایی: ۱ بسته
خامه صبحانه: ۱ بسته
کره پاستوریزه: ۱۰۰ گرم
پنیر خامه ای: ۱ دوم بسته
انگور عسگری: ۲ خوشه
پنیر ماسکارپونه: ۱ دوم بسته
ژله سبز رنگ: ۱ بسته
ژله آلوئه ورا: ۱ بسته

 چیز کیک انگور

دستور تهیه چیز کیک انگور

برای آماده کردن این چیز یک خانگی خوشمزه و عالی باید ابتدا بیسکوییت های ساقه طلایی را با استفاده از مخلوط کن یا میکسر خرد کنید. در صورت نداشتن دستگاه می توانید از گوشت کوب نیز استفاده کنید.
بعد از پودر شدن مواد باید مواد را به قالب منتقل نمایید. برای این کار بهتر است از قالب های کمربندی استفاده کنید. زیر قالب را با ورق های روغنی بپوشانید.بیسکویت های پودر شده را با مقداری کره آب شده ترکیب کرده و خوب مخلوط کنید.
زمانی که مواد حالت شنی پیدا کرد در کف قالب ریخته و با استفاده از یک لیوان با قاشق به خوبی فشار دهید و سطح آن را صاف کنید.

به مدت ۱ ساعت مواد را در یخچال قرار دهید. در این مدت می توانید ژله خود را تهیه کنید.
پودر ژله را با توجه به دستور آن تهیه کرده و بعد از بن ماری کردن و خنک شدن مقداری پنیر را به آن اضافه کنید. پنیر و خامه را به خوبی در ظرف ژله هم بزنید تا ترکیب یکدست و شلی داشته باشید.

طرز تهیه چیز کیک انگور

ژله آلوئه ورا را نیز به خامه و پنیر اضافه کنید.
مجدد مواد را هم بزنید تا ترکیبی یکدست داشته باشد. ترکیب مواد را در قالب ریخته و روی بیسکوییت ها بریزید.
روی مواد را به خوبی صاف کنید و قالب را در یخچال قرار دهید. بعد از سفت شدن ژله ها و نیم بند شدن آن ها باید قالب را از یخچال خارج کنید و انگورها را به ترتیب روی آن ها بریزید.

حتماً بخوانید:
آیا خواص انگور بر سلامت قلب را میدانید؟

آیا خواص انگور بر سلامت قلب را میدانید؟

خواص انگور برای بهبود تپش قلب مصرف روزی یک لیوان آب انگور می تواند حالت های تپش قلب را تسکین دهد. با مجله دلگرم همراه باشید تا با فواید انگور آشنا…

بعد از اینکه انگورها را روی ژله چیدید، ژله های سبز رنگ را باید آماده کنید. ژله را روی انگورها ریخته و به مدت ۴ ساعت مواد را در یخچال قرار دهید. این چیز کیک را می توانید به سلیقه دلخواهتان تزئین کنید.
طرز تهیه چیز کیک انگور بسیار ساده است. این چیز کیک طعمی عالی داشته و می توانید از انواع ژله های سبز رنگ و طعم دار استفاده کنید. این دسر برای پذیرایی در مهمانی ها بسیار مناسب بوده و ترکیبی یکدست و عالی دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits