دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرز پخت حرفه ای یک غذای پرطرفدار،جوجه چینی
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طرز پخت حرفه ای جوجه چینی و طرز پخت جوجه چینی و مواد لازم جوجه چینی و تهیه جوجه چینی در خانه و جوجه چینی حرفه ای در خانه و پختن جوجه چینی در خانه و آموزش پخت جوجه چینی

طرز پخت حرفه ای جوجه چینی

طرز پخت حرفه ای جوجه چینی

مواد لازم :

آرد گندم یک لیوان


آرد برنج نصف لیوان


آرد ذرت نصف لیوان


بیکینگ پودر یک قاشق مرباخوری سرصاف


ماء الشعیر بدون طعم یک شیشه


سیب زمینی آب پز ۲ عدد


پیاز ۲ عدد


سینه مرغ یک عدد کامل


نمک به مقدار لازم

طرز تهیه :

آرد گندم، آرد برنج ، آرد ذرت ، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط می کنیم. سپس کم کم ماء الشعیر را به مخلوط اضافه می کنیم تا جایی که غلظت خمیر مانند غلظت حلیم شود. سپس بگذارید خمیر تا ۲ ساعت بماند.


سینه مرغ را به شکل فیله درمی آوریم. سپس فیله ها را در خمیری که تهیه کرده ایم، کاملاً می غلتانیم تا هر دو طرف آنها خمیری شود. فیله ها را در روغن سرخ می کنیم. فقط باید مراقب باشید که فیله ها نسوزند، چون زود سرخ می شوند.


سیب زمینی های آب پز وپیاز را به شکل حلقه حلقه برش می دهیم. سپس در خمیر فوق می غلتانیم و در روغن سرخ می کنیم. البته بایستی توجه داشته باشید که سیب زمینی ها را جدا سرخ کنید و پیازها را جدا، یعنی با هم سرخ نکنید.


استفاده از پیاز و سیب زمینی بستگی به ذائقه شما دارد و در صورت دلخواه می توانید از آنها استفاده کنید.
این غذا، یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ است که می توانید با سس گوجه فرنگی یا سس هزار جزیزه آن را میل کنید. مزیت این غذا این است که علی رغم اینکه در روغن سرخ می شود، روغن زیادی به خود جذب نمی کند. با این همه اگر کسی بخواهد که فیله ی سرخ شده همان مقدار کم روغن را هم نداشته باشد، می تواند فیله ها را بعد از سرخ شدن، روی یک پارچه سفید تمیز قرار دهد تا روغن داخل آنها کاملاً خارج شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits