دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرز تهیه ۷ نوع ساندویچ گیاهی ساده و خوشمزه
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
افزایش مصرف سبزی‌ها خود را با یک ساندویچ از قبل تهیه‌شده شروع کنید. شما ممکن است فکر کنید که شما نیاز به گوشت به تکمیل آن تکه نان دارید، اما سبزی‌ها ویتامین و مواد معدنی بیشتری برای کمک به اینکه بدن شما قوی باشد را تأمین می‌کنند.

ساندویچ های گیاهی

ساندویچ های گیاهی را تابه‌حال امتحان کرده‌اید؟ صادق باشید: هرچند وقت سبزی‌ها را مصرف می‌کنید؟ شما هم مثل اکثر بزرگ‌سالان هستید؟ به ما اعتماد کنید: ساندویچ شما بدون گوشت هم ساندویچ خواهد ماند.

این گزینه گیاهخواری عطرو طعمی که شما طلب می‌کنید را به‌علاوه مواد مغذی‌ای شما نیاز دارید، برای شما تأمین می‌کند. این هشت مورد از ساندویچ های گیاهی خوشمزه به‌اندازه کافی شاهدی برای این صحبت هستند.

در گزارش CDC 2013، ۲۲.۶ درصد از بزرگ‌سالان به خوردن سبزی‌ها به‌صورت کمتر از یک‌بار در روز اعتراف کرده‌اند. بااین‌حال، وزارت کشاورزی ایالات‌متحده توصیه می‌کند که بزرگ‌سالان تا ۵۰ سال سن به ۲ ½ فنجان (در زنان) و یا ۳ فنجان (در مردان) مصرف سبزی‌ها در هرروز و حتی بیشتر برای کسانی که در روز بیش از ۳۰ دقیقه ورزش می‌کنند، مصرف کنند.

1. ساندویچ فشرده‌شده، بوداده شده با بادمجان

در مقایسه با موزارلا و برگ ریحان، فقط بادمجان طعمی بهشتی دارد. اما این گیاه بنفش بیشتر از زیبایی همچنین یک منبع خوب برای فیبر هست. فقط از نگه‌داشتن پوست آن اطمینان حاصل کنید چراکه اغلب مواد مغزی در آن متمرکز هست.

ساندویچ گیاهی بادمجان

2. ساندویچ گوجه‌فرنگی و آووکادو

آووکادو دارای چربی اشباع‌نشده برای سلامت قلب و همچنین فیبر برای حفظ کامل سلامت شما هست. درحالی‌که گوجه‌فرنگی غنی از لیکوپن هست همچنین یک آنتی‌اکسیدان محافظ رادیکال‌های آزاد نیز هست، و کاهو سرشار از ویتامین A هست که یکی دیگر از آنتی‌اکسیدان‌های قوی و مهم برای سلامت چشم است.

ساندویچ گوجه‌فرنگی و آووکادو

3. کباب گیاهی سریع بوداده

برای یک وعده‌غذای بدون چربی در مرزهای جنوبی اغلب دستورالعمل‌های غذایی مکزیک نام‌برده می‌شوند، این کباب گیاهی رنگارنگ را تجربه کنید. کدوی زرد و فلفل قرمز یک طعم شیرین و مقداری آنتی‌اکسیدان بتا کاروتن و مقداری رنگ‌دانه جهت رنگ دادن به این سبزی‌ها به آن اضافه می‌کند.

4. ساندویچ بادمجان گرم و پنیر بز

پنیر چدار و پنیر آمریکایی ، پنیرهای محبوب‌تری برای ساندویچ می‌باشند، بالعکس اما پنیر بز گزینه بهتری است. به علت طعم و مزه بیشتر آن پنیرها شما احساس رضایت کمتری نسبت به پنیر بز دارید درحالی‌که شما به این توجه ندارید که در هر اونس از پنیر بز مقدار کمتری چربی، کالری، و کلسترول نسبت به پنیر ساخته‌شده از شیر گاو را دارد. که همراه با مواد مغزی بادمجان باعث می‌شود که این ساندویچ برای سالم نگه‌داشتن کامل بدن موفق شود.

5. پانینی با کمی قارچ و گرویر از خوشمزه ترین ساندویچ های گیاهی

مطمئناً معده شما پس از مصرف پانینی با ۱۸ گرم پروتئین تمایلی به اذیت کردن و گرسنه نگه‌داشتن شما ندارد. اسفناج و پیاز قرمز نیز ساندویچ رضایت بخشی ایجاد می‌کنند.

ساندویچ گیاهی اسفناج

6. ساندویچ کباب سبزی‌های تازه

نان کبابی با مقداری پنیر خامه‌ای ریکوتا، سس سرکه، روغن و سیر و بهترین قسمت انتخاب شما یعنی سبزی‌های کبابی تازه را به آن اضافه کنید. سبزی‌های موردعلاقه ما عبارت‌اند از: بادمجان، کدوسبز، فلفل دلمه‌ای قرمز، و گوجه‌فرنگی می‌باشند.

ساندویچ سبزیجات

7. ساندویچ گیاهی فلفل قرمز، پنیر بز، و نعنا تازه پیچیده شده

پنیر خامه‌ای بز را با نعنا تازه ترکیب کنید، سپس آن را با فلفل دلمه‌ای قرمز برای یک ناهار با طراوت و سبک بپیچید. سبزی‌های برگ‌دار مانند، اسفناج، و کلم پیچ را برای بزرگ شدن و افزایش مواد غذایی به ساندویچ رول خود اضافه کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits