دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معنا و مفهوم دیدن تبر در فال قهوه
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تبر در فال قهوه ، تبر در فال قهوه معانی و تفاسیر مختلفی دارد که در ادامه از تعبیر تبر در فال قهوه توضیح خواهیم داد .

تبر در فال قهوه

تبر در فال قهوه به معنی مقابله با مشکلات است.

نقش تبر در فال قهوه

تبر در فال قهوه نشانه پایان یافتن مشکلات و یا مدیریت بحران خانوادگی است . برخی معبران تبر در فال قهوه را نشانه بحران خانوادگی میدانند .

تبر در فال قهوه گاهی نشانه رفتاری تدافعی در خانواده است که باعث خشمیگن شدنتان میشو د.

تبر در فال قهوه

تعبیر تبر در بالای فنجان قهوه

تبر در بالای فنجان قهوه نشانه تغییراتی در زندگیتان میباشد. تبر اغلب نشان دهنده احساس غم و خشم است . تبر در فال قهوه با مشکلات گذشته در ارتباط است حتی مشکلاتی را که تا بحال سپری کرده اید .

تبر در فال قهوه

تعبیر تبر در پایین فنجان قهوه

دیدن تبر در پایین فنجان قهوه نشانه مردی است که مادی‌گرا و دیدگاهی کوتاه به زندگی دارد. تبر همچنین نشان دهنده افسردگی میباشد. اگر تبر به سمت بالا اشاره داشته باشد ، به معنای غلبه داشتن خواسته هایتان بر شماست .

تبر در پایین فنجان قهوه می‌تواند نشانه وجود مشکل با خانواده یا دوستان باشد.

تبر در فال قهوه

تعبیر تبر در میانه فنجان قهوه

تبر در وسط فال قهوه به معنای بحران عاطفی است . شما باید آمادگی مقابله با هر نوع مشکلات عاطفی و خانوادگی را داشته باشید .

تبر در فال قهوه

تعبیر تبر احاطه شده با نقطه در فنجان قهوه

تبر احاطه شده با نقطه در فال قهوه نشان دهنده نارضایتی کوتاه مدت است.

تبر در فال قهوه

نحوه گرفتن فال قهوه (فال فنجان)

کمی از قهوه را بعد از خوردن آن داخل فنجان باقی می گذارند. سپس بعد از گرفتن نیتی نعلبکی بر روی فنجان گذاشته شده و برگردانده می شود.

بعد از این که قهوه کمی خنک شده با نگاه کردن به اشکال داخل فنجان تعبیر می شود. بعد از فنجان نوبت نعلبکی است. اضافه های داخل نعلبکی درون فنجان ریخته می شود. و این بار با اشکال داخل نعلبکی فال تعبیر می شود.

نحوه گرفتن فال نعلبکی

آماده کردن قهوه ته نشین شده

مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده و داخل آب داغ جوشانده می شود. کمی از آبش خورده شده و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده و برای پراکنده شدن ته قهوه به همه جای نعلبکی چند بار در جهات مختلف تکان داده می شود و برای آشکار شدن اشکال در جهات مختلف تکان داده می شود.

بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید،در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و به همین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits