دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دیدن تصویر زن در فال قهوه نشانه چیست ؟
37
زمان مطالعه: 4 دقیقه
زن در فال قهوه نشانه ی رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید.

تفسیر دیدن زن در فال قهوه

زن در فال قهوه نشانه ی رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید.

برای آگاهی بیشتر در مورد تفسیر اشکال مختلف در فال قهوه روی لینک روبرو کیک کنید : آموزش کامل تفسیر بیش از 130 تصویر متفاوت در فال قهوه

دیدن زن در فال قهوه / تفسیر آدم در فال قهوه / تصویر صورت در فال قهوه

از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آینده را پیش بینی کنند لذا برای این منظور اقوام مختلف علوم متنوعی را خلق کرده اند مانند ستاره شناسی ، تعبیر خواب ، طالع بینی ، فال قهوه ، روانشناسی رنگها ، کف بینی ، عدد شناسی ، تاروت وئی جینگ و غیره که کم هم نیستند فال قهوه هم یکی از این علوم به شمار می رود و معایب و مزایا نیز دارد .

مسلم است که از لحاظ پیش گوئی هر گز نمی توان از فال قهوه انتظار مثل تعبیر خواب را داشت و لی فال قهوه را میتوان هر روز و هر لحظه به دلخواه گرفت و جالب اینکه هر بار هر فنجان بردارنده حالت روحی همان لحظه است که شما دارید و بجز یک سری احتمالات ثابت که گویای حالات و روحیات طرف است .

میتوان برای هر نوع تصمیم گیری و یا هر برنامه ای که تدوین یافته فالی گرفت و از کم و کیف آن اطلاعاتی بدست آورد ضمن اینکه در عین حال جنبه تفنن و تفریح آن بسیار است .

دیدن زن در فال قهوه / تفسیر آدم در فال قهوه / تصویر صورت در فال قهوه

تفسیر آدم در فال قهوه

آدم در فال قهوه نشانه داشتن ملاقات کننده است اما به شرطی که این آدم نزدیک به دسته فنجان باشد . آدم در فال قهوه میتواند نشانه اختلاف داشتن با اطرافیان باشد اما در صورتی که این تصویر به صورت سایه روشن باشد.

دیدن آدم در فال و یا فنجان قهوه میتواند نشانه دریافت کادو و یا شی ارزشمند نیز باشد .

دیدن زن در فال قهوه / تفسیر آدم در فال قهوه / تصویر صورت در فال قهوه

تصویر صورت و چهره در فال قهوه

صورت در فال قهوه تعابیر مختلف و تقریبا یکسانی دارد اما اگر شما صورت شخص خاصی را در فال قهوه دیده اید یعنی شما از طرف آن شخص به زودی نامه یا تماس تلفنی ای خواهید داشت و به نوعی او با شما ارتباط بر قرار می کند.

اما اگر در حالت کلی صورتی را مشاهده کرده اید به این معنی می باشد: شخصی که شما را دوست دارد ، نگران شماست. اگر یک صورت باشد ،‌ یکی از باور های شما در زندگی تغییر خواهد کرد.

اگر چند صورت باشد یعنی سبک زندگی شما تغییر خواهد کرد. یک صورت ممکن است به معنای دوستی جدید و به دست آوردن ارزش نیز باشد.

دیدن زن در فال قهوه / تفسیر آدم در فال قهوه / تصویر صورت در فال قهوه

فال قهوه چند نوع است ؟

فال قهوه دو نوع است. یک نوع فقط با نگاه کردن به نعلبکی تعبیر می شود. در نوع دوم که این روزها مورد استفاده است،ابتدا به فنجان سپس به نعلبکی نگاه کرده،تعبیر می شود.

نحوه گرفتن فال قهوه (فال فنجان)

کمی از قهوه را بعد از خوردن آن داخل فنجان باقی می گذارند. سپس بعد از گرفتن نیتی نعلبکی بر روی فنجان گذاشته شده و برگردانده می شود.

بعد از این که قهوه کمی خنک شده با نگاه کردن به اشکال داخل فنجان تعبیر می شود. بعد از فنجان نوبت نعلبکی است. اضافه های داخل نعلبکی درون فنجان ریخته می شود. و این بار با اشکال داخل نعلبکی فال تعبیر می شود.

نحوه گرفتن فال نعلبکی

آماده کردن قهوه ته نشین شده و .....

مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده و داخل آب داغ جوشانده می شود. کمی از آبش خورده شده و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده و برای پراکنده شدن ته قهوه به همه جای نعلبکی چند بار در جهات مختلف تکان داده می شود و برای آشکار شدن اشکال در جهات مختلف تکان داده می شود.

بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید،در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و به همین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد.

با نگاه کردن اشکال بالا و پایین خط،معنای آنها را از لینک بالا دریابید.

بیشتر بخوانید :

عکس موش در فال قهوه

شکل عروس در فال قهوه نشانه چیست ؟

تفسیر کامل و بی نقص عکس موش در فال قهوه

نقش قفل در فال قهوه



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (37 رای)  

    ۶ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    زهرا | ۲ سال پیش
    عالی من تو فال قهوه شوهرم خودم رودیدم ک ی خانم جلوش بشسته و پاهاشو کشیده و تقریبا اماده شده دراز بکشه معنیش چیه
    1
    3
    پاسخ ها:
    زهرا | ۲ سال پیش
    چرا هیشکی جواب منو نداد من همیشه تو فالم ی خانم نشسته میبینم معنیش چیه پایین فنجون قهوه انگاری روی ی پله نشسته پشتشم ی دیوار بلنده
    8
    5
    دانا | ۳ سال پیش
    من تصویر یه آدم که از چیزی ترسیده تو فنجونم دیدم انگار یه مرد هست که از چیزی ترسیده و با چهره هراسناک داره خودشو عقب میکشه میخوام بدونم معنیش چیه ؟
    6
    9
    نگین | ۴ سال پیش
    سلام دلگرم:
    من نمیدونم توی تفسیر فال قهوه چقد تخصص دارین امام چندتا تصویر و سرچ گرفتم شما بودین. من توی تفسیر فال قهوه ی خودم همیشه شکل یه زن با موهای بلند و دراز میبینم شما نوشتین دشمنه اما این خانم مو بلند اطرافم فقط خواهرمه ینی ممکنه اون باشه چند وقته تو استرسم....
    4
    2
    پاسخ ها:
    مریم | ۳ سال پیش
    ای بابا استرس واسه چی
    مثبت باش
    1
    2
    علیرضا alito | ۴ سال پیش
    مرسی از سایت خوبتون ممنونم واقعا دقیقا تعبیر منو داشت و اون چیزی که از تعبیر نیاز بود بر داشتم من داخل فنجان دو یا سه چهر میبینم با یک مار مار که دشمنی زیرک هست چهره یک مرد مشخص هست چهره یک دختر هم مشخص هست و حتی میدونم کیه اگر چهره سومی هم باشه اون هم مونث هست اگ هم نباشه یک مرد یک دختر جوان تعبیر اون دسته چی میشه خیلی ممنون میشم از این که منو راه نمایی کنین
    4
    7
    
    hits