دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خرید سیسمونی با کیفیت و کاربردی
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خرید سیسمونی از بهترین و خاطره انگیز ترین خرید های والدین برای کودکشان می باشد که قرار است به زودی به جمع خانواده بپیوندد. بر همین اساس از همان روزهای آغازین بارداری تصمیم به خرید لوازم و سیسمونی نوزاد می گیرند.

خرید سیسمونی

خرید سیسمونی از بهترین و خاطره انگیز ترین خرید های والدین برای کودکشان می باشد که قرار است به زودی به جمع خانواده بپیوندد. بر همین اساس از همان روزهای آغازین بارداری تصمیم به خرید لوازم و سیسمونی نوزاد می گیرند. اما بهترین زمان برای تهیه و انتخاب سیسمونی، هنگامی است که متوجه جنسیت نوزاد شده باشید تا لباس و لوازم را مطابق با آن خریداری کنید.

این امر از صرف هزینه های مجدد و اضافه جلوگیری می نماید. همچنین برای خرید سیسمونی با کیفیت و کاربردی توجه به بودجه اختصاص یافته نیز بسیار مهم است که مطابق با آن، ابتدا خرید ضروری ترین لوازم مادر و نوزاد را لحاظ نمایید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که همچنان کیفیت سیسمونی از کمیت آن مهمتر است و سعی نمایید خرید البسه و لوازم کودک را از برند های با کیفیت و اصل انتخاب نمایید.

با توجه به اینکه تنوع لوازم مادر و کودک در فروشگاه های حضوری محدود می باشد، خرید از فروشگاه های اینترنتی می تواند گزینه مناسبی جهت تهیه اقلام کودک باشد، چرا که تنوع سیسمونی از نظر برند و طرح و کیفیت در این گونه مراکز خرید بسیار بالاتر می باشد.

مانیلو نام یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه البسه و اکسسوری نوزاد است که هر آنچه را از یک سیسمونی کامل و با کیفیت در نظر دارید را با قیمت مناسبی عرضه می نماید. این مجموعه سعی نموده است محصولات مادر و کودک را از برند های معتبر ایرانی و خارجی به صورت متنوعی تامین نماید. در ادامه این مقاله دو قلم از لوازم کاربردی مادر و کودک را مورد بررسی قرار می دهیم تا بر اساس آن خرید سیسمونی آگاهانه تری را انجام دهید.

اما بهترین زمان برای تهیه و انتخاب سیسمونی، هنگامی است که متوجه جنسیت نوزاد شده باشید تا لباس و لوازم را مطابق با آن خریداری کنید.

خرید سیسمونی با کیفیت و کاربردی

بالش بارداری

بالش بارداری

بالش بارداری از اقلام مادر و کودک محسوب شده و بهتر است در خرید سیسمونی این کالای مهم را نیز قرار دهید. بدن مادر در ماه های بالاتر بارداری دچار تغییرات فیزیولوژی قابل ملاحظه ای می گردد که استراحت و خواب مادر را تحت شعاع قرار می دهد. با استفاده از یک بالش بارداری مناسب می توان، دوران بارداری راحت تری را طی نمود. اما با توجه به اینکه بالش بارداری در انواع مختلفی در بازار موجود است، می توانید با داشتن اطلاعات کاملی در این زمینه، مناسب ترین بالش بارداری را انتخاب و خریداری نمایید.

بالش بارداری در انواع مختلف

بالش بارداری ساده

این بالش همانند کوسن بوده و معمولا به شکل های گرد و سه گوش در بازار موجود است. خانم های باردار می توانند با استفاده از این بالش اطراف شکم و کمر خود را پوشش دهند، همچنین می توانند با قرار دادن این بالش زیر سر خود، با توجه به ارتفاع آن خواب راحت تری داشته باشند.

بالش بارداری قدی

این بالش به صورت بلند و تمام قد می باشد و مانند یک تشک نرم و انعطاف پذیر عمل می نماید. با استفاده از این بالش می توانید بیشتر اعضای بدن را تحت محافظت و پوشش قرار دهید. انواع بالش های تمام قد صاف و انعطاف پذیر را می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی به راحتی سفارش و خریداری نمایید.

بالش بارداری به شکل C

درد های کمر و لگن از جمله ناراحتی های شایع در مادران باردار است که می توانند با استفاده از بالش بارداری به شکل C این نواحی را به همراه سر، شانه، گردن و پاها تحت حفاظت و پوشش قرار دهند.

بالش بارداری به شکل U

خانم هایی که در هنگام خواب و استراحت، عادت دارند به شکم باشند بهتر است از بالش بارداری به شکل U استفاده نمایند. این بالش شکم و کمر را در وضعیت مناسبی قرار می دهد و شرایطی را فراهم می کند تا مادر باردار بتواند خواب راحت و بدون استرسی داشته باشد.

نکات مهم در خرید بالش بارداری

بهتر است قبل از اینکه به خرید بالش بارداری اقدام نمایید، ابتدا با نکات لازمی در این باره توجه نمایید.:

  • خانم هایی که دارای سایز بزرگ و اندام درشتی هستند بهتر است از بالش بارداری به شکلC استفاده نمایند. این بالش ها با تحت پوشش قرار دادن اندام، وضعیت مناسبی را برای خواب و استراحت فراهم می نمایند.
  • خانم هایی که از اندام ریز برخوردار هستند نیز می توانند از بالش بارداری قدی استفاده نمایند.
  • بالش بارداری به شکل U نیز مناسب مادرانی است که دو قلو باردار هستند. این بالش نواحی شکم را کامل تر از سایر بالش ها تحت محافظت قرار می دهد

خرید سیسمونی با کیفیت و کاربردی

بالش شیردهی

بالش شیردهی در خرید سیسمونی

بالش شیردهی نیز از اقلام مهم و کاربردی در خرید سیسمونی می باشد. بسیاری از مادران در دوران شیردهی به نوزاد از درد های گردن، شانه، کمر و دست شکایت دارند. از این رو بالش شیردهی، نه تنها نوزاد را جهت تغذیه با شیر مادر در وضعیت مناسبی قرار می دهد، بلکه مادر نیز می تواند در وضعیت ریلکسی قرار گرفته و به نوزاد خود شیر دهد.

مزیت های استفاده از بالش شیردهی

  • بالش شیردهی حتی برای کودکانی که با شیر خشک تغذیه می کنند نیز کاربردی است و به مادر کمک می نماید تا فرزند را در آغوش خود به راحتی شیر دهد.
  • مادرانی که عمل سزارین داشته اند هنگام شیردهی، با استفاده از این بالش ، فشار کمتری خواهند داشت.
  • بالش شیردهی را می توان هم در دوران بارداری استفاده نمود و هم وسیله کمکی جهت نشستن کودک خواهد بود.

در خرید بالش شیردهی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

  • با توجه به وزن نوزاد، از بالش شیردهی با سایز مناسب استفاده نمایید تا بدن نوزاد را هنگام تغذیه به خوبی تحت پوشش قرار دهد.
  • الیاف و متریال استفاده شده در بالش طبیعی و ضد آلرژی باشد، لذا در خرید سیسمونی، بالش بارداری را از برند های معتبر و اصل خریداری نمایید.
  • برخی بالش های شیردهی دارای بند های قابل تنظیم می باشند که این امکان را فراهم می نماید تا کودک بازیگوش را در هنگام تغذیه، در وضعیت مناسبی ثابت نگه دارید.
  • از آنجا که در هنگام تغذیه احتمال کثیف شدن بالش وجود دارد، بهتر است بالش شیردهی دارای قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits