دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رازهاي دنياي كودكان که از آن بی خبرید!
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رازهاي دنياي كودكان که از آن بی خبرید!,رازهاي دنياي كودكان, راز کودکان ,نقاشی های کودکانه, شخصیت کودک ,تخیلات کودک,زبان کودک

زبان كودك دنياي خودش را دارد كه مادران بيش تر از همه از آن آگاه هستند اما دانستن نكاتي ساده به مادران كمك مي كند تا شخصيت فرزندانشان را از همان كودكي كشف كند.

رازهای دنیای کودکان که از آن بی خبرید!

هنگامي كه كودكان دير از خواب بيدار مي شوند و كسل و خسته به نظر مي رسند به علت ترسي است كه از والدينشان دارند.

بررسي ها نشان مي دهند، در جامعه ي امروزي كودكان سريع به همه چيز آگاهي پيدا مي كنند از اين رو والدين مي توانند آن ها را سريعتر بشناسند و براي شكل گيري شخصيت شان برنامه ريزي كنند.

رازهاي دنياي كودكان که از آن بی خبرید!

هيچوقت كودك را سرزنش نكنيد زيرا اين كار باعث شيطنت آن ها مي شود و ترس و دلهره را در آن ها افزايش مي دهد. سعي كنيد كودكانتان را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد زيرا نقاشي باعث مي شود تا كودكان تمام تخيلات و ذهنيات خود را بيرون بريزند.

رازهاي دنياي كودكان که از آن بی خبرید!

حرف زدن، قصه خواندن و بازي كردن با كودكان باعث مي شود تا آن ها با شما انس بگيرند و در آينده شما را محرم اسرار خود بدانند.

هم اكنون كارشناسان و متخصصان كودك معتقدند با شناخت شخصيت و حل مشكلات رواني كودكان مي توان آن ها را افراد موفق براي آينده پرورش داد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits