دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راهپيمايي سراسري مردم مسلمان ايران در اعتراض به كنفرانس ننگين برلين (1379 ش)
3
زمان مطالعه: 1 دقیقه
راهپيمايي سراسري مردم مسلمان ايران

راهپیمایی سراسری مردم مسلمان ایران در اعتراض به کنفرانس ننگین برلین (1379 ش)در پي برگزاري كنفراس شرم ‏آور برلين با موضوع ايران پس از انتخابات مجلس ششم، مردم انقلابي ايران در سراسر كشور با انجام يك راهپيمايي گسترده، حمايت خود را از سخنان مقام معظم رهبري از برگزاري اين كنفراس، ابراز داشته و خشم وانزجار خود را از شركت كنندگان و برگزاركنندكان كنفراس ضد انقلابي برلين اعلام داشتند.

راهپيمايان ضمن تقبيح عمل شركت كنندگان در اين كنفرانس، از وزارت امور خارجه خواستند مانع مداخله اجانب در امور ايران شده و نگذارند اين‏گونه، آرمان‏هاي يك ملت و كشور را به تحقير كشند. در طول برگزاري كنفرانس ننگين برلين، شعارهايي عليه نظام، اسلام و اركان انقلاب اسلامي سرداده مي‏شد و افرادي كه از ايران در اين كنفرانس شركت كرده بودند هيچ عكس ‏العملي از خود نشان ندادند.

از برگزاركنندكان اصلي اين كنفرانس، بنياد هانريش بل آلماني است. اين بنياد از اجلاس برلين به عنوان رويارويي بسيار جذاب ياد مي‏كند و معتقد است براي اولين بار پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، گفتگويي در ايران ميان سكولارها و اصلاح‏گرايان ديني سازماندهي شده است.

در اين ميان نقش سازمان صدا و سيما به عنوان افشاگر رويدادهاي اين كنفرانس، بسيار برجسته بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits