دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرکز خرید ساعت | چگونه ساعت اصل را از فیک تشخیص دهیم ؟
7
زمان مطالعه: 6 دقیقه
ساعت مچی یکی از کالاهایی است که اصل بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. با ما در دلگرم همراه باشید تا بورس خرید ساعت مچی اصل و برند را به شما معرفی نماییم .

مرکز خرید ساعت

مسلما هیچ کس به خرید محصولات تقلبی و به اصطلاح فیک علاقه ای ندارد و همه مردم تمایل دارند که برای کالای اورجینال هزینه کنند.

به طور حتم خرید هر کالایی از بازار شناخته شده و اصلی ، احتمال تقلبی بودن آن را بسیار کاهش خواهد داد و حتی در صورت هر مشکلی ، خریدار می تواند به بازار و یا محل خرید مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف کند.

ساعت مچی یکی از کالاهایی است که اصل بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. متاسفانه بسیاری از کارخانجات و ساعت سازی های بدون مجوز، اقدام به ساخت ساعت مچی های تقلبی می کنند که به دلیل شباهت بسیار زیاد با ساعت اصل و برند، یک خریدار کم تجربه قادر به تشخیص اصل بودن آن نخواهد بود.

اما نگران نباشد ؛ ما در این مقاله قصد داریم به این سوال رایج ( از کجا ساعت اصل بخریم ؟ ) پاسخ داده و شما را با مراکز و بورس خرید ساعت مچی آشنا کنیم ؛ لطفا با ما در مجله دلگرم همراه باشید.

بورس خرید ساعت مچی اصل و برند کجاست؟

مرکز خرید آنلاین ساعت مچی اصل و برند

سایت تجاری پل کالا :

این سایت تجاری به عنوان یکی از معتبر ترین سایت های خرید ساعت مچی اصل در ایران شناخته می شود.

افرادی که تاکید زیادی بر اصل و برند بودن ساعت دارند و همچنین افراد علاقه مند به خرید اینترنتی ساعت مچی می توانند انواع مدل ساعت مچی اصل و برند با گارانتی جهانی ( بین المللی ) را مشاهده و خریداری نمایند.

گارانتی بین المللی : ارائه گارانتی و خدمات بعد از فروش و همچنین بررسی اصالت در سرتاسر دنیا به وسیله نمایندگی هایی رسمی برند . ((حداقل ۲ سال می باشد ))

مراکز خرید حضوری ساعت مچی برند و اصل

اگر شما قصد دارید که ساعت مچی خود را به صورت حضوری خریداری کنید، چند بازار و مجتمع معروف و شناخته شده را به شما پیشنهاد می دهیم.

مجتمع تجاری پالادیوم

مراکز خرید حضوری نظیر مجتمع تجاری پالادیوم نیز یکی از مهمترین و مشهور ترین مراکز خرید ساعت مچی اورجینال در تهران است .

این مجتمع در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده و به عنوان یکی از مراکز خرید ساعت مچی مردانه و زنانه برند و اصل شناخته شده است.

در این مجتمع نمایندگی های فروش ساعت مچی کاسیو، امگا، سواچ و سایر برندهای معروف، قرار گرفته است. ساعت فروشی های لوکس ( لاکچری ) تهران بیشتر در این مجتمع قرار دارد.

separator line

مجتمع تجاری میلاد نور

این مجتمع نیز یکی از مراکز فروش ساعت مچی اصل و برند می باشد که در غرب تهران واقع شده است. مجتمع تجاری میلاد نور به عنوان مرکز فروش ساعت های لاکچری برند ژاپن و سوئیس و همچنین سایر برندهای معتبر، شناخته می شود.

separator line

کوی نصر-گیشا

بازار کوی نصر- گیشا در تهران واقع شده و خریداران می توانند از این بازار ساعت مچی برندهای سواچ، رادو، تیسوت و سایر برند های اصل و انواع مدل ساعت اسپرت ( ورزشی ) را مشاهده کنند. تعدادی از ساعت فروشی های معتبر تهران در این منطقه قرار دارد.

separator line

پاساژ کوروش

مجتمع تجاری کوروش یکی از بهترین، به روز ترین و مجهز ترین مراکز خرید ساعت مچی است که در سال 1393 افتتاح شد.

این مجتمع واقع در غرب تهران است و علاقه مندان می توانند در هنگام خرید ساعت مچی، از فضای زیبای مجتمع تجاری کوروش نیز لذت ببرند.

separator line

بازار قیصریه

در صورتی که تمایل دارید ساعت مچی خود را از قدیمی ترین و شناخته شده ترین بورس ساعت مچی در تهران خریداری کنید، بازار قیصریه را به شما پیشنهاد می دهیم.

این بازار یکی از بزرگترین و عمده ترین مرکز خرید ساعت مچی در تهران است و بیشتر مردم تهران نام این بازار را شنیده اند.

به جرات می توان گفت که در این بازار متنوع ترین و فراوان ترین انواع ساعت یافت می شود و به دنبال هر چیزی که هستید، در این بازار خواهید یافت.

لازم به ذکر است که بازار قیصریه علاوه بر اینکه دارای ساعت مچی اصل و برند می باشد، برخی از مغازه ها در این بازار ساعت های فیک را نیز به فروش می رسانند. در نتیجه بهتر است که خریداران در هنگام خرید، به این موضوع توجه کنند.

البته این مسئله برای افرادی که به اصل و برند بودن ساعت مچی اهمیت نمی دهند خارج از لطف نبوده و دایره انتخاب آنها را بسیار گسترده خواهد کرد. بزگترین راسته ساعت فروشها استان تهران در این بازار قرار دارد.

separator line

راهنمای کلی برای تشخیص ساعت مچی اصل از تقلبی

 تشخیص ساعت مچی اصل از تقلبی

بسیاری از مردم، نوع و برند ساعت مچی برایشان دارای اهمیت بسیار بالایی است. متاسفانه برخی از سودجویان از این قضیه سوء استفاده کرده و با فروش ساعت های مچی تقلبی به جای اصل، ضرر زیادی را به خریدار وارد می کنند.

در نتیجه اگر قصد دارید که ساعت مچی اصل خریداری کنید، به قیمت آن توجه کنید؛ یک ساعت اصل هیچگاه با قیمت پایین به فروش نمی رسد .

در نتیجه گول فروشندگانی را که ساعت های خود را به اسم اصل و یا برند بودن، با قیمت پایین به فروش می رسانند، نخورید.

شماره سریال ساعت نیز یکی دیگر از روش های شناسایی برند بودن آن است. برای اطمینان از اصل بودن ساعت خود می توانید کد سریال حک شده در پشت ساعت خود را در سایت های معتبر خارجی همانند amazon.com وارد کرده و از اصل بودن آن اطمینان یابید.

گارانتی بین المللی ( جهانی ) مهمترین روش برای شناسایی ساعت مچی برند اصل هستند تمام ساعت های مارک دار اصل دارای گارانتی بین المللی ۲ ساله از شرکت سازنده برند می باشد.

یعنی شما می توانید در ایران و در سایر کشور ها از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده نمائید. اما در صورتی که می خواهید به طور کامل از خرید خود مطمئن باشید حتما از مراکز و سایت های خرید ساعت مچی معتبر خریداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید :

لیست قیمت انواع ساعت مچی غواصی در بازار

لیست قیمت انواع ساعت هوشمند در بازار

۱۰ تا از بهترین ساعت های هوشمند پیشنهادی برای خرید

مدلهای برند ساعت مچی زنانه Caravelleny

ساعت مچی مردانه برند DKNY



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


مطالب مرتبط
hits