دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آهنگسازی که نوازندگی را از 5 سالگی آغاز کرد!
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آهنگسازی که از 5 سالگی نواخت و آهنگسازی که نوازندگی را از 5 سالگی آغاز کرد-احسان خواجه امیری و عکس های خواجه امیری

آهنگسازی که از 5 سالگی نواخت

احسان خواجه اميري از جمله خوانندگان و آهنگسازاني است كه از سن 5 سالگي اين حرفه را آغاز كرده است.


آهنگسازی که نوازندگی را از 5 سالگی آغاز کرد!

احسان خواجه اميري خواننده و آهنگساز پاپ و پسر استاد ايرج خواجه اميري متولد 7 آبان سال 1363 در تهران است.

وي موسيقي را از سن 5 سالگي آغاز كرد و در 11 سالگي براي برنامه كودك آهنگسازي كرد.

در سن 17 سالگي آلبوم موسيقي «من و بابام» را كه به طور مشترك با پدرش توليد كرده بود را و ارد بازار موسيقي كرد كه در همان سال با استقبال خوبي روبرو شد و خود خواجه اميري اين استقبال را مديون حضور پدرش در اين آلبوم مي داند.

خواجه اميري در سن 19 سالگي به پيشنهاد قاسم جعفري كارگردان تلويزيون كار تنظيم و خوانندگي تيتراژ سريال «غريبانه» را بر عهده گرفت كه مورد استقبال بي نظيري قرار گرفت و اين قطعه بيشتر با نام «هر چي آرزوي خوبه» معروف شد.


آهنگسازی که نوازندگی را از 5 سالگی آغاز کرد!

در سال 84 آلبوم موسيقي «سلام آخر» را روانه ي بازار موسيقي كرد كه مورد اقبال عمومي قرار گرفت و فروش اين آلبوم تا انتشار آلبوم بعدي او يعني «فصل تازه» بيش از 300000 نسخه بود.

وي در طي اين سالها 6 آلبوم «منو بابام» ، «براي اولين بار» ، «سلام آخر» ، «فصل تازه» ، «يه خاطره از فردا» و «عاشقانه ها» را روانه ي بازار موسيقي كرده كه تمامي آنها با استقبال خوب مردم روبرو شده است و خواجه اميري را به يكي از محبوب ترين خوانندگان پاپ كشور تبديل كرده است.

خواجه اميري در اين سالها تيتراژ سريالهايي از جمله سريال «نابرده رنج» ، «در مسير زاينده رود» ، «مثل هيچكس» ، «ميوه ممنوعه» ، «از نفس افتاده» و «زيرزمين» را خوانده است و آخرين تيتراژي كه با صداي اين خواننده پخش شد تيتراژ سريال «ماتادور» از شبكه ي يك سيما بود.


آهنگسازی که نوازندگی را از 5 سالگی آغاز کرد!

كنسرت هاي احسان خواجه اميري از جمله كنسرتهايي است كه بليط آن در نخستين ساعات فروش بليط به پايان مي رسد و جزء كنسرتهاي پر مخاطب به شمار مي رود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits