دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حواشی لاغری شگفت انگیز ادل خواننده
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ادل خواننده سرشناس با کاهش وزن چشمگیر خود طرفدارانش را شگفت انگیز کرد . در این بین حاشیه ای نیز در مورد لاغری عجیب ادل ایجاد شد

لاغری ادل حاشیه ساز شد

ادل خواننده 32 ساله بریتانیایی اخیرا پس از کاهش وزن چشمگیر خود، توجه بیشتر رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

در این میان عده‌ای این حرکت او را به اختلال شخصیتی ترس از چاقی نسبت داده‌اند.

مربی خصوصی سابق این هنرمند محبوب، "پیت گراسیمو" (Pete Geracimo) که در زمان سکونت ادل در لندن با او کار می‌کرد، با اصرار زیادی اعلام کرده است که ادل هرگز نمی‌خواست فوق‌العاده استخوانی شود. هدف او فقط سالم بودن است.

وی در اینستاگرام خود در این باره نوشت: به عنوان مربی سابق شخصی مستقر در لندن ادل، خواندن اظهارنظرهای منفی و اتهامات بی‌اساس مبنی بر ترس از چاقی او، من را ناامید می‌کنند. این بازخوردهای نادرست اصالت کاهش وزن شگفت‌انگیز او را زیر سوال برده‌اند.

به گزارش وبسایت دینو، گراسیمو در توضیحات بیشتر خود گفت که در تجربه شخصی کاریش با ادل در بسیاری از پستی‌ها و بلندی‌های زندگی همواره تلاش‌های بی‌وقفه او را از نزدیک دیده و تحسین کرده است.

لاغری ادل ، ادل خواننده

لاغری ادله خواننده

وی نوشت: "ادل هرگز و به هیچ وجه به استعداد خدادادی خود بی‌توجه نیست. او هرگز یک بار هم به چیزی دروغین وانمود نکرده. آن چه شما دیدید دقیقا همان چیزی است که همیشه بوده و با تلاش فراوان به دست آمده است."

ماجرای لاغری ادل از زبان مربی خصوصی او

گراسیمو در این بین همچنین فاش کرده که ادل از زمان عزیمتش به لس آنجلس، پیگیر رژیم غذایی سالم و تناسب اندام خود است و گفته که این کار را برای سلامتی خودش و پسرش "آنجلو" (Angelo) انجام می‌دهد.

گراسیمو گفت: زمانی که ادل و من برنامه کاری خود را با هم شروع کردیم، هرگز به این دلیل نبود که او می‌خواست فوق‌العاده استخوانی شود. این مسئله در مورد سلامتی او بود.

خصوصا بعد از پشت سر گذاشتن حاملگی و عمل جراحی، ما مجبور شدیم 13 ماه ناخوشایند را طی کنیم. در آن زمان، او به بهترین شکل مشغول آموزش و انجام حرکات ورزشی شد.

همچنین انتخاب‌های غذایی بهتری انجام داد و در نتیجه توانست وزن قابل توجهی از دست دهد. در همان زمان توجه مردم و رسانه‌ها به او جلب شد. تحول فیزیکی ادل در هر رسانه‌ای پخش شده و با عنوان چشمگیر و باورنکردنی از آن یاد کردند.

لاغری ادل ، ادل خواننده

دلیل کاهش وزن شدید ادل

او ادامه داد: ادل تصمیم دارد به بهترین نسخه ممکن خود تبدیل شود و در این مسیر بهترین عادت‌های غذایی را پذیرفته و متعهد به تناسب اندام شده است. من برای او بسیار خوشحالم. می‌خواهم همه بدانند که این تغییر اساسی برای فروش آلبوم، تبلیغات و یا الگویی برای نقش بازی کردن نیست. او این کارها را برای سلامتی خودش و آنجلو انجام داده است.

گراسیمو در پایان صحبت‌هایش با پیامی به مردم جهان گفت: "من از صمیم قلب امیدوارم که مردم زحمات سختی را که ادل برای بهبودی خود کشیده است، ببینند و برای بهبودی خودشان و حمایت از او تلاش کنند. او وزن خود را کاهش نداد تا دیگران احساس بدی داشته باشند. این مربوط به خود ادل است و این که می‌خواهد چگونه زندگی خود را بگذراند. او همان ادلی است که با او بزرگ شده‌ایم و دوستش داریم."



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits