دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهمن خاوری دوست پسر رومینا کیست
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
دوست پسر رومینا جوان 28 ساله ای است که دقیقا دوبرابر رومینا سن دارد و می گوید که عاشقانه همدیگر را دوست داشته اند

دوست پسر رومینا کیست

دوست پسر رومینا اشرفی پسری 28 ساله به نام بهمن خاوری است ، او اهل حویق یکی از روستاهای تالش است و مدعی است که رومینا به او پناه آورده است

بهمن خاوری کیست

بهمن خاوری دوست پسر رومینا در جدید ترین گفت و گوی خود گفته است که 28 ساله است و مدعی است که عاشق رومینا بوده و رومینا هم متقابلا عاشق او بوده است

رومینا ، بهمن خاوری ، دوست پسر رومینا

بهمن خاوری مدعی است که رومینا را در منزل خواهرش به مدت 6 روز پناه داده است

حتماً بخوانید:
حقایقی در مورد زندگی رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله ی تالشی

حقایقی در مورد زندگی رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله ی تالشی

رومینا اشرفی ، متولد 1385 در روستای حویق از توابع تالش در شمال کشور است . او در یک خانواده ی 4 نفره به همراه پدر و مادر و برادر 6 ساله اش زندگی میکرد.

ماجرای عاشقی

بهمن خاوری از ماجرای عاشقیش با رومینا گفته است : از ۹ سالگی عاشقم بود و منو می‌خواست. یازده ساله که شد با هم حرف زدیم و وابسته شدیم.» بهمن ۲۸ ساله بود که در کوچه پس کوچه‌های روستای حویق برای اولین‌بار با رومینای ۹ ساله آشنا شد. بهمن ساکن «حویق» نبود، اما خانه‌اش کمتر از یک کیلومتر با حویق فاصله داشت و عصر‌ها که از کارگری خلاص می‌شد،

می‌توانست قدم‌زنان خود را به حوالی خانه رومینا برساند. از همان روز‌هایی که رومینا توانست در دستان کوچکش گوشی همراه بگیرد، رابطه رومینا و بهمن دور از ید خانواده در فضای مجازی ادامه پیدا کرد.

مادر رومینا از همان روز‌ها از رابطه دختر دوازده ساله‌اش با پسری که فقط یکی، دوسال با همسرش اختلاف داشت، آگاه بود، اما این رابطه را از پدر رومینا مخفی و در خلوت با دخترش جدل می‌کرد.

مخالفت و اصرار رومینا به رابطه‌اش سرانجام به گوش پدر نیز می‌رسد. بهمن بار‌ها می‌گوید که پدر رومینا دست بزن داشت، نه فقط رومینا، بلکه مادرش نیز از سیلی‌های او نوش جان کرده بودند و بار‌ها رومینا به بهمن شکایت برده بود که پدرش موهایش را می‌کشد و او را می‌زند.

رومینا ، بهمن خاوری ، دوست پسر رومینا

پس از اینکه آوازه رابطه رومینا و بهمن به پدر رسید، یک هفته گوشی تلفن از رومینا گرفته شد، بهمن در این یک هفته مطلقا خبری از رومینا نداشت تا اینکه بالاخره یک روز صبح از گوشی خود پیامی از رومینا دریافت می‌کند: «امروز ظهر بیا سرکوچمون و منو با خودت ببر.» بهمن پاسخ مثبتش را بدون تعلل می‌دهد.

او پیش از این «آدم» به خانه رومینا فرستاده و از پدر خواستگاری دختر را کرده است، اما پدر به بهمن دختر نداده است، بهمن سنی است و خانواده شیعه رومینا چنین پیوندی را صلاح ندانسته‌اند. همین مساله و اصرار رومینا برای فرار از خانه کابوس‌وار پدری بهمن را مصمم می‌کند تا ظهر اردیبهشت ماه رومینا را همراه با کیف کوچکی از وسایل شخصی‌اش به سوی خانه خواهر بزرگش ببرد.

بهمن می‌گوید که شش، هفت روزی را که فرار کردند، رومینا در خانه خواهر بزرگش مانده بود و خودش در خانه یکی دیگر از خواهرانش، تاکید اوست که در این مدت آن‌ها جدا از هم بودند و بهمن تلاش کرده است تا لااقل صیغه محرمیت میان آن دو خوانده شود.

به‌رغم تلاش‌های بهمن برای صیغه کردن رومینا، در این مدت پدر رومینا بار‌ها او را تهدید به مرگ و انتقام کرده و گفته است که «تو ناموس ما رو بردی؛ ناموس ما رو لکه‌دار کردی.»

در این میان رومینا و بهمن تصمیم به انجام کاری می‌گیرند که سرنوشت تلخ رومینا را رقم می‌زند. انتشار عکسی دونفره در اینستاگرام گرچه به‌زعم بهمن نشان از این دارد که رومینا با خواست خودش فرار کرده و حالا در کنار او احساس خوشبختی می‌کند، اما انتشار عکس «ناموس» در اینستاگرام برای پدر و عمو‌های رومینا بسیار دردناک‌تر از فرار آن دو نفر از خانواده می‌شود.

در آخرین روز اقامت رومینا در خانه خواهر بزرگ، بهمن موفق می‌شود تا با حضور برخی اقوام رومینا و والدین و اقوام خود مراسم صیغه‌ای تدارک ببیند، مهمانان حاضر می‌شوند و رومینا نیز در لباس سپیدی کنار بهمن سر سفره عقد می‌نشیند، روحانی به خانه می‌آید تا صیغه را بخواند و در لحظه‌ای که بهمن در دل یک قدم تا وصلت با رومینا فاصله دارد، پلیس‌ها از میان مهمانان نقاب از چهره برمی‌دارند و بهمن را دستگیر می‌کنند.

بهمن خاوری یک شب را در بازداشتگاه می‌ماند تا فردا روز در دادگاه حاضر شود، با اینکه خطبه صیغه عقد موقت هرگز میان رومینا و بهمن جاری نشد، اما بهمن رومینا را پس از آن روز همسر خود می‌داند رومینا چطور؟

«ما همدیگه رو دوست داشتیم و رومینا به من می‌گفت که پناه آورده به من. می‌گفت تا حالا تو عمرش اینقدر خوشحال نبوده، اون چند روزی رو که خونه خواهرم بود می‌گفت تا حالا چنین خونواده خوشحالی ندیده، وقتی می‌گفت به من پناه آورده یعنی می‌خواسته زن من بشه.»

علت مخالفت پدر رومینا

علت مخالفت پدر رومینا با ازدواج دخترش با بهمن خاوری سنی بودن بهمن بوده است و به واسطه خواستگاری آنها گفته است که من به سنی جماعت دختر نمی دهم .

بهمن مدعی است که عموهای رومینا هم به خاطر اینکه تعصب مذهبی روی مقوله شیعه و سنی دارند به پدر رومینا پیشنهاد کشتن رومینا را داده بودند حتی یکی از اعضای خانواده اش گفته که اگر قار نیستی دخترت را بکشی تو از خانواده ی من محافظت کن تا من دخترت را بکشم

بهمن تعریف می‌کند که رومینا در دادگاه با صدای بلند گریه و زاری کرده و بار‌ها از مقام قضایی خواسته است تا او را پیش پدرش باز نگرداند، رومینا بار‌ها در کنار پدرش فریاد کشیده است که اگر پایش به خانه برسد، پدر او را می‌کشد. مراجع قضایی حاضر در آن جلسه هرگز فکر نمی‌کردند که لابه‌های دختر ۱۴ ساله همان روز رنگ واقعیت به خود بگیرد.

اینستاگرام بهمن خاوری

اینستاگرام دوست پسر رومینا بهمن خاوری : bahman.romina

بهمن خاوری گفته است که پیجی در اینستاگرام ندارد و بر اساس ماجراهای اخیر و هدف انتقام خون رومینا این پیج را ساخته است

روستای حویق از توابع تالش کجاست؟

بخش حویق از توابع شهرستان تالش ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

بیشتر بخوانید

مادر رومینا اشرفی کیست / مصاحبه ی رعنا مادر رومینا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

۵ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

حسن | ۳ سال پیش
باید از خدا بخوای زمین باز بشه بری تو زمین
0
4
غ | ۳ سال پیش
اگه قراره کسی مجازات بشه بهمن وپدردختربایدباه
م مجازات بشن چون یکی آتشوروشن کرده اون یکی بنزین هم ریخته
0
5
مهسا | ۳ سال پیش
پدر رومینا که هیچ، هیچکس حاضر نمیشه جنازه دخترش رو هم بده دست این پسر بدنام که عکسای قمه به دستش همه جا پخش بوده....
0
10
۹ | ۳ سال پیش
آخه مرتیکه آشغال آدم با دختر نه ساله دوست میشه؟امیدوارم روزی دختری داشته باشی که به سرنوشت رومینا دچاربشه ببینم عکس العملت چیه
1
12
فریال | ۳ سال پیش
شما بی جا کردی پناه دادی باید با اورژانس اجتماعی تماس میگرفتی
بهمن هم مقصره ، این کودک همسری محسوب میشه
0
12

hits