دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رونمایی مهران مدیری از همسرش

این خانم همسر مهران مدیری است ؟

رونمایی مهران مدیری از همسرش
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عکس همسر مهران مدیری واقعی است ؟ عکس مهران مدیری در کنار همسرش

همسر مهران مدیری

عکس همسر مهران مدیری واقعی است ؟

عکسی در فضای مجازی منتشر شده که مهران مدیری را در کنار خانمی نشان می دهد که این خانم بسیار شبیه به دختر این هنرمند معروف است

عکس همسر مهران مدیری

مهران مدیری در کنار همسرش

عکس فوق عکسی است که منصوب به مهران مدیری و همسرش است .

انتشار عکس همسر مهران مدیری از این جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است که این هنرمند تا کنون هیچ عکسی در کنار همسرش منتشر نکرده است .

این قضیه در مورد شاهرخ استخری نیز صدق می کرد که این بازیگر مدتی پیش عکس خانوادگی خود را در کنار همسرش منتشر کرد

همسر مهران مدیری

مهران مدیری در کنار دخترش

عکس بالا از این حیث شک برانگیز است که تا حد زیادی این دو خانم شبیه به هم هستند

واکنش شهرزاد به عکس منتشر شده از مادرش

شهرزاد مدیری در لایو اخیری که در کنار دوست صیمیمی اش نغمه مرادآبادی که یک نوازنده است نسبت به عکس ملقب به همسر مهران مدیری و مادرش است واکنش نشان داد

شهرزاد مدیری در این لایو گفت که جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.

در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر مهران مدیری و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

این خانم همسر مهران مدیری است ؟

مهران مدیری در کنار پسرش فرهاد

مهران مدیری چهره طنز،بازیگر سریال های طنز و مجری توانمند تلویزیون، متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است که در سال های اخیر با اجرای فوق العاده برنامه دورهمی سرگرمی جذابی را برای خانواده های ایرانی رقم زده است.

مهران مدیری که در برنامه دورهمی خود در مورد جزئیات زندگی مهمانان خود که عمدتا بازیگران سرشناس کشور هستند را شفاف سازی می کند برای بسیاری این سوال را در برداشته که چرا خود او در مورد زندگی شخصیش جزئیاتی ارائه نمی دهد

چرا شخص مهران مدیری هیچ وقت علاقه ای به انتشار تصاویر همسرش در هیچ مجله، سایت و یا رسانه ی دیگری نداشته است؟ به راستی همسر مهران مدیری کیست؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits