دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد 25 بهمن
5
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 25 بهمن هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند...

افراد معروف متولد 25 بهمن

امروز 25 بهمن است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
سلبریتی های متولد امروز 25 بهمن ماه

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

separator line

تولد افراد معروف در 25 بهمن

سوگل طهماسبی

سلبریتی های متولد امروز 25 بهمن ماه

سوگل طهماسبی بازیگر معروف متولد 25 بهمن ماه

سوگل طهماسبی، بازیگر زن ایرانی، متولد 25 بهمن ماه شصت و چهار (۱۳۶۴/۱۱/۲۵) در اصفهان است. او که بزرگ شده اهواز است،

راه بازیگری را اصولی و از پایه طی می کند؛ به نحوی که در سال اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه در جشنواره تئاتر استانی می شود.

حضور کیانوش عیاری و مریم معترف در این جشنواره، سبب دعوت از سوگل طهماسبی جهت بازی در سریال بزرگ و پربیننده روزگار قریب شده و همین امر تغییر مهمی را در زندگی هنری این بازیگر ایجاد می کند. سوگل طهماسبی علاوه بر تئاتر در سینما و تلویزیون نیز نقش آفرینی داشته

اولین بار سوگل طهماسبی در سال 89 با سریال فاصله ها دیده شد سپس حضور در سریال های مهرآباد، و بال های خیس مشهورتر شد و با سریال کیمیا و سریال برادر نیز به شهرت بیشتری دست یافت

separator line

همایون اسعدیان

سلبریتی های متولد امروز 25 بهمن ماه

تولد همایون اسعدیان هنرمند معروف در 25 بهمن ماه

همایون اسعدیان متولد 25 بهمن ماخ 1337 اصفهان، فارغ التحصیل سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک است. وی فعالیت هنری را سال 1353 با ورود به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شرکت در کلاس های آموزش فیلمسازی و ساختن فیلم های 8 م.م آغاز کرد و فعالیت در سینمای حرفه ای را از سال 1365 با فیلم «دبیرستان» به عنوان عکاس تجربه کرد.

همایون اسعدیان با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون آمد

سریال راه بی پایان یکی از پربیننده ترین سریال های همایون اسعدیان در تلویزیون بود که سال 86 از شبکه سه سیما پخش شد و توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان تلویزیون را به خود جذب کند.

بچه های خیابان یکی از سریال های قدیمی تر همایون اسعدیان است که سال 82 جلوی دوربین رفت و از شبکه پنج سیما پخش شد و یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیون بود.

separator line

علی زند وکیلی

سلبریتی های متولد امروز 25 بهمن ماه

علی زند وکیلی خواننده معروف متولد 25 بهمن ماه

علی زند وکیلی متولد 26 بهمن ۱۳۶۵ شیراز ، خواننده و نوازنده است. فعالیت‌های هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت.

سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باش

وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.

از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (زهره) اشاره کرد.

separator line

موشق سروری

سلبریتی های متولد امروز 25 بهمن ماه

موشق سروری چهره معروف متولد 25 بهمن ماه

موشق سروری متولد 25 بهمن 1289 تهران، فارغ التحصیل از مدرسه سن لویی است. وی فعالیت هنری را با ترسیم کاریکاتور برای روزنامه هاب تفلیس آغاز کرد.

او سینمای حرفه ای را با تهیه فیلم های نقاشی متحرک برای کالاهای بازرگانی تجربه کرد و سال 1322 به عنوان دکوراتور در تئاتر تهران ادامه فعالیت داد.

از دیگر فعالیت های جنبی وی میتوان به طراحی آگهی های تبلیغاتی، انتشار مجله برای کودکان، تأسیس استودیو فیلمبرداری «سروری فیلم» و کارگاه تولید اسباب بازی، ست گریم و ست شعبده بازی اشاره کرد.

سروری سال 1360 در تهران درگذشت.

separator line

ویژگی های متولدین ماه بهمن

بهمن ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :

بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی می‌کند
پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می‌گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می‌برد
راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

separator line

فال روزانه برای بهمن ماهی ها

فال روزانه 25 بهمن :

باید سعی کنید که تصمیمات خود را شهودی بگیرید، یعنی به ندای قلبتان گوش دهید.

گاهی اوقات بحثی را وسط می‌اندازید که باعث شعله‌ور شدن آتش زندگی‌تان می‌شود.

باید یاد بگیرید که اول از همه خودتان را آرام کنید و جر و بحث‌ها را کنار بگذارید.

به دنبال انجام کارهای جدید بگردید که حالتان را خوب می‌کند. بیش‌ازحد بلندپرواز نباشید، زیرا احتمال ضرر و زیان را افزایش می‌دهد.

به خودتان مغرور نشوید.

همیشه در کاری که انجام می‌دهید ثابت‌قدم و پایدار باشید.

با دیگران جروبحث نکنید.

سؤالات ذهنی خود را صادقانه مطرح کنید و از چیزی نترسید.

با همسرتان رابطه نزدیک‌تری برقرار کنید.

separator line

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین بهمن
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits