دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد 1 بهمن
2
زمان مطالعه: 8 دقیقه
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 1 بهمن هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند...

افراد معروف متولد 1 بهمن

امروز اول بهمن است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ یکم بهمن ماه چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

separator line

تولد افراد معروف در 1 بهمن

بهزاد فراهانی

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

بهزاد فراهانی بازیگر معروف متولد 1 بهمن ماه

بهزاد فراهانی متولد ۱ بهمن ۱۳۲۳ ، روستای درمنک از توابع فراهان واقع در استان مرکزی بازیگر و فیلمنامه‌نویس می‌باشد.

دوره‌هایی از تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فارغ‌التحصیل شد.

بهزاد فراهانی متولد ۱ بهمن ۱۳۲۳ ، روستای درمنک از توابع فراهان واقع در استان مرکزی بازیگر و فیلمنامه‌نویس می‌باشد.

او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. سپس به سینما روی آورد و با بازی و نگارش فیلمنامه فیلم «تجاوز» به کارگردانی حمید مصداق، به جمع اهالی هنر هفتم پیوست.

از میان آثار تلویزیونی وی باید به سریال امام علی(ع) اشاره کرد که بازی فراهانی در آن به یادماندنی بود.

separator line

مسعود رایگان

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

مسعود رایگان بازیگر معروف متولد 1 بهمن ماه

مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 بهمن سال 1333 در خرم آباد است. او مدرک کاردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دارد.

نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبانها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند، به طوری که جایزه جشن خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد.

رایگان هنرپیشگی را از کودکی و با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است، بعدها در سال های 1351 و 1352 در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد در سال های 1359 و 1361 با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرد و سپس به سوئد رفت

رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون همسر مسعود رایگان میباشد. رویا(دل آرا) تیموریان متولد 27 اسفند 1338 در تهران است ،دو دختر به نامهای درنا و دنیا دارد ، لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر در سال 1366 میباشد.

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

مسعود رایگان در کنار همسرش رویا تیموریان

separator line

فلور نظری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

فلور نظری بازیگر معروف متولد 1 بهمن ماه

فلور نظری بازیگر زن ایرانی در تاریخ ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان به دنیا امد. او بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است . فلور نظری متاهل است و حاصل ازدواجش پسریست به نام شروین.

فلور نظری مدرک کارشناسی مدیریت دارد. همچنین او مدرک بازیگری را از دانشگاه سوره گرفت و سپس دوره‌های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور طی کرد.

تقریبا هیچ مسئله‌ای در کشور از دید پست‌ها و نظرات او در امان نیستند و می‌توان انتقادات او را نسبت به قضیه پیش آمده مشاهده کرد. در سال‌های اخیر فلور نظری بیشتر زمان خود را در کنار پسرش در آلمان سپری کرده‌است.

separator line

حمید هیراد

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

حمید هیراد خواننده مشهور متولد 1 بهمن ماه

حمید هیراد خواننده ایرانی متولد 1 بهمن سال 67 و اهل تهران است.

حمید هیراد از سنین نوجوانی به خوانندگی علاقه داشته و به دنبال یادگیری انواع آلات موسیقی رفته و به پیانو و انواع آلات موسیقی سنتی و گیتار مسلط است، او به غیر از خوانندگی در آهنگسازی و ترانه و شعر هم فعال بوده و کار تنظیم و آهنگسازی هم انجام می دهد.

حمید هیراد اولین آهنگ رسمی خود را با همکاری گروه پازل باند روانه بازار کرد.

آهنگ عشق، شوخیه مگه، شب که شد با همکاری گروه پازل بند، رسوایی، مستم کن و معشوقه و خدا آهنگ های جدید او هستند.

حمید هیراد مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

separator line

سیروس قایقران

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

سیروس قایقران فوتبالیست مشهور متولد 1 بهمن ماه

زنده‌ یاد سیروس قایقران در اول بهمن‌ماه ۱۳۴۰ در محله کلویر بندر انزلی متولد شد و دارای چهار برادر و دو خواهر بود.

سیروس در سن ۱۶ سالگی در سال ۱۳۵۶ موفق شد به‌عنوان یکی از نفرات اصلی در تیم‌های نوجوانان و جوانان ملوان استعدادهای خود را به نمایش بگذارد و با مهارت‌های منحصربه‌فردش ملوان را به رتبه قهرمانی باشگاه‌های گیلان رساند. او در ساله‌ای ۵۷ تا ۶۳ افتخارات زیادی را برای ملوان و گیلان به ارمغان آورد ازجمله دوگلی که وارد دروازه پرسپولیس کرد و یا گل زیبایی که وارد دروازه تیم منتخب مازندران نمود.

سیروس قایقران در سال ۱۳۶۳ به تیم ملی دعوت شد و در سال ۱۳۶۶ شادروان دهداری بازوبند پرافتخار کاپیتانی تیم ملی ایران را به بازوان او بست. در سال ۱۳۶۷ در جام ملت‌های آسیا در قطر ، تیم ملی ایران با رهبری سیروس به مقام سومی دست‌یافت و در سال ۱۳۶۹ تیم ایران را با گله‌ای زیبایش پس از ۲۰ سال به قهرمانی دربازی‌های آسیایی پکن رساند.

سیروس در آن دوران نه‌تنها در ایران بلکه در آسیا و اروپا هم به‌عنوان یک بازیکن استثنایی مطرح گردید و باوجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های آلمانی به الاتحاد قطر پیوست.

مرحوم قایقران در اوایل سال ۱۳۷۷ وی که برای تعطیلات نوروز همراه خانواده‌اش به انزلی رفته بود در بازگشت و درحالی‌که همراه فرزند، همسر و برادر همسرش در اتومبیل رنوی خود عازم تهران بود در حوالی امامزاده هاشم با کامیون خاور تصادف کرد که منجر به فوت وی و فرزندش شد.

separator line

اسفندیار قره باغی

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

اسفندیار قره باغی هنرمند مشهور متولد 1 بهمن ماه

اسفندیار قره‌ باغی خواننده ایرانی متولد اول بهمن سال ۱۳۲۰ در تبریز است. او خواننده آهنگ معروف "امریکا امریکا ننگ به نیرنگ توست" می باشد

قره باغی دور اپرا را در کشور ایتالیا گذرانده و مدرک دکترای آواز خود را از وزارت فرهنگ دریافت کرده است .

تخصص اسفندیار قره باغی نواختن سازهای تروپت ، پیانو و ویالون است

separator line

تقی ظهوری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱ بهمن + تصاویر

تقی ظهوری بازیگر مشهور متولد 1 بهمن ماه

تَقی ظُهوری متولد 1 بهمن سال 1291 در تهران و درگذشته ی 9 اسفندماه 1370 است .

زنده یاد ظهوری بازیگر و آوازخوان دوبله ایرانی بود .

ظهوری فارغ‌التحصیل دوره اول هنرستان هنرپیشگی تهران (1318) است. او از سال 1315 با آوازخواندن درتماشاخانه‌های تهران فعال بود.

حضور ظهوری در مقام وردست تر و فرز محمدعلی فردین در پاره‌ای از این فیلم‌ها او را در چنین نقش‌هایی تثبیت کرد. مشابه این نقش بعدها به رضا بیک ایمان وردی ، همایون، جمشید مهرداد ، مرتضی عقیلی نیز محول شد.

ظهوری در مهرماه 1349 تصمیم به کناره‌گیری از سینما گرفت. روزنامه‌های عصر دوشنبه 6 مهر متن اطلاعیه او را به چاپ رساندند. ظهوری پس از این اطلاعیه به زیارت خانه خدا رفت و پس از مراجعت از مکه از طرف سندیکای

هنرمندان به او پیشنهاد شد تا به عنوان مشاور عالی سندیکا فعالیت کند. ظهوری این پیشنهاد را پذیرفت، اما ازآن پس هیچ گاه تن به بازی در فیلم‌های ایرانی نداد. در سال 1350 فیلم‌های بده در راه خدا

(رضا صفایی)، خوشگل محله (ایرج گل‌افشان)، دنیا مال منه (خسرو پرویزی) و درخت‌ها ایستاده می‌میرند (امیر شروان) با بازی تقی‌ ظهوری به نمایش درآمد.

separator line

ویژگی های متولدین ماه بهمن

بهمن ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :

بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی می‌کند
پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می‌گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می‌برد
راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

separator line

فال روزانه برای بهمن ماهی ها

فال روزانه 1 بهمن :

  • شما فردی جذاب در نظر اطرافیان خود هستید و از محبوبیت بالایی برخوردارید؛ به طور کلی اطرافیانتان به راحتی جذب شخصیت شما می‎شوند.
  • حس ششمتان این روزها تقویت شده و به شما در اتخاذ تصمیمات درست کمک زیادی می‎کند.
  • دستاوردهای حرفه ای شما متناسب با تلاش هایی که دارید خواهد بود.
  • ممکن است سرزندگی و روحیه مثبتتان این روزها اندکی دچار تزلزل شود.
  • صمیمیت خوبی در فضای خانوادگیتان حاکم است و این امر سبب آرامش خاطر شما می‎شود.
  • امروز، روزی فوق العاده برای انجام تفریح و سرگرمی در کنار خانواده و عزیزانتان است.
  • شما در فعالیت های اجتماعی خود می‎درخشید و قادر به جامه عمل پوشاندن به ایده های خود هستید.

separator line

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits