دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد 22 دی
4
زمان مطالعه: 6 دقیقه
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 22 دی هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند...

افراد معروف متولد 22 دی

امروز 22 دی ماه است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ دی + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ بیست و دوم دی چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

separator line

تولد افراد معروف در 22 دی

ترانه علیدوستی

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ دی + تصاویر

تولد ترانه علیدوستی بازیگر مشهور در 22 دی ماه

ترانه علیدوستی در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۲ در خانواده‌ای هنرمند و ورزشکار به دنیا آمد. پدرش حمید علیدوستی را فوتبال دوستان حتما به یاد می‌آورند. بازیکنی که در تیم‌های هما، کشاورزی و سایپا و پیکان توپ می‌زد و در تیم ملی ایران هم هفتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال‌مان محسوب می‌شود.

مادرش نادره حکیم الهی مجسمه ساز و سنگ تراش است و ترانه از همان کودکی در محیطی فرهنگی و مدرن، زندگی کردن را تجربه کرد. در سال ۱۳۶۵ به واسطه حضور پدر در یکی از باشگاه‌های فوتبال آلمان ، آن‌ها به آلمان رفتند و ترانه تا سه سالگی در آلمان بزرگ شد.

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ دی + تصاویر

اولین تجربه بازیگری او برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به همراه آورد و البته کلی جایزه ریز و درشت دیگر از جایزه منتقدان و نویسندگان بگیرید تا بهترین بازیگر جشنواره لوکارنو سوییس. (او توانست این جایگاه را تا همین امروز هم کم و بیش حفظ کند و در نظرسنجی جشنواره ترابیکا در سال گذشته یکی از ده بازیگر زن برتر سال انتخاب شود.)

separator line

نگار جواهریان

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ دی + تصاویر

نگار جواهریان بازیگر معروف ایرانی متولد 22 دی

نگار جواهریان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه هنر و معماری آزاد می باشد. نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت. جواهریان در بیشتر فیلم هایی که بازی کرده است، نقش های مکمل و یا فرعی را داشت.

نگار جواهریان در یک خانواده اهل هنر متولد شد و دو خواهر دارد. پدرش مهندس راه و ساختمان بود و به دلیل علاقه اش به هنر و سینما در مالکیت سینما تئاتر کوچک شریک بود. وی در در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ درگذشت.

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ در کشور یونان با حضور بازیگران و شخصیت های هنری دیگر با رامبد جوان بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی ازدواج کرد

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ دی + تصاویر

در اسفند ۱۳۹۷ نگار جواهریان در ویدئویی از بچه‌دار شدن خود و رامبد جوان خبر داد و روز بعد رامبد جوان پستی در مورد همین موضوع در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام منتشر نمود. فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان دختر است. آنها در کانادا صاحب فرزند شدند. نام فرزند رامبد جوان «نوردخت» می باشد و تاکنون تصویری از او منتشر نشده است

separator line

فرشاد پیوس

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ دی + تصاویر

فرشاد پیوس فوتبالیست مشهور متولد 22 دی

فرشاد پیوس متولد ۲۲ دی ۱۳۴۰ در تهران فوتبالیست و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. پدر وی از اهالی باکو آذربایجان می‌باشد و نام پیوس در زبان آذربایجانی به معنای انتظار است
وی بازی در باشگاه‌های تهران را از باشگاه شاهین آغاز کرد و سپس به راه‌آهن تهران پیوست. مهم‌ترین باشگاه فرشاد پیوس پرسپولیس بوده است و از سال ۱۳۶۴ به این باشگاه پیوست و بعد از سه سال به الاهلی قطر رفت و پس از یک‌سال باردیگر به پرسپولیس تهران پیوست. فرشاد ۳۵ بازی ملی انجام داد و در این بازیها ۱۹ گل به ثمر رساند و به (مار زنگی) آسیا و فرشاد آقای گل مشهور بود.

بعد از خداحافظی از فوتبال، فرشاد به حرفهٔ مربیگری روی آورد و تا سال ۱۳۸۷ در پنج باشگاه تراکتورسازی تبریز, شموشک نوشهر، شهید قندی، هما تهران و برق شیراز به مربی‌گری پرداخت.

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ دی + تصاویر

از موفقیت‌های فردی فرشاد پیوس می‌توان به ثمر رساندن بیست گل در لیگ فوتبال ایران در سال ۱۳۷۳ نام برد (البته یک گل هم به استقلال در آن سال زد که بازی را ۳بر صفر به سود استقلال اعلام کردندو آن گل به حساب نیامد). او با ۱۵۳ گل زده بهترین گلزن تمام ادوار پرسپولیس است. وی در یک سالی که در باشگاه قطری بازی کرد نیز در لیگ قطر به مقام آقای گل رسید.

او همراه با پرسپولیس چند دوره قهرمان لیگ باشگاه‌های تهران و دو بار در سالهای ۱۳۶۶ و ۱۳۷۰ قهرمان جام حذفی ایران شد. ضمن اینکه همراه تیم ملی ایران قهرمانی بازیهای آسیایی ۱۹۹۰ و عنوان سوم جام ملتهای آسیا در سال ۱۹۸۸ را به دست آورد. او در این دو تورنمنت به ترتیب با ۴ و ۲ گل زده بهترین گلزن تیم ملی ایران بود.
فرشاد پیوس رکورددار هت تریک در پرسپولیس تهران است

separator line

ویژگی های متولدین دی ماه

دی ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
دی ماهی ها دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب

separator line

فال روزانه برای دیماهی ها

فال روزانه 22 دی:

  • به زودی نتیجه زحمات و تلاش های بی وقفه خود را در حرفه شغلی خود خواهید دید.
  • استعداد و درایت شما سبب تمایز شما از سایر همکارانتان خواهد شد.
  • به دنبال برطرف کردن اختلافات موجود با همسرتان باشید و از بروز هرگونه درگیری خودداری کنید، در غیر اینصورت روابطتان دچار مشکل خواهد شد.
  • از بدبین بودن خودداری کرده و بدانید هیچ دلیلی برای نگرانیتان وجود ندارد.
  • از زود اعتماد کردن به دیگران خودداری کرده و فریب افراد ناشناس را نخورید.
  • سعی در افزایش خلاقیت خود در ایده هایتان داشته باشید.
  • به روز کردن مهارت ها و توانایی هایتان در امور کاری به دستیابی اهدافی که دارید کمک زیادی خواهد کرد.
  • از پرداختن به حواشی خودداری کرده و بر روی مسئولیت هایی که دارید تمرکز کنید.
  • برای داشتن اثرگذاری بهتر در حرفه تان، زمانی را به استراحت و بازیابی انرژیتان اختصاص دهید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (4 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits