دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد 7 شهریور
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 7 شهریور هستند و یا در این روز از میان ما رفته اند ، به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند...

متولدین مشهور در 7 شهریور

امروز 7 شهریور ماه است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ هفتم شهریور چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

separator line

تولد افراد معروف در 7 شهریور

افراد معروفی که هفتم شهریورماه متولد شده اند:

کیومرث صابری ( گل آقا )

تولد و فوت چهره های معروف ایرانی در ۷ شهریور

کیومرث صابری ( گل آقا ) متولد 7 شهریور

کیومرث صابریِ فومنی ، معروف به گل آقا بنیانگذار موسسه ی گُل‌آقا، نویسنده، طنزنویس و معلم ایرانی متولد 7 شهریور سال 1320 است . این هنرمند سرشناس که به گل آقا معروف بود را در اردیبهشت ماه سال 1383 از دست داده ایم.

کیومرث صابری فومنی متولد صومعه سرا و یک شمالی بود ، صابری از دوران نوجوانی در زمینه سرودن شعر تبحر پیدا کرده است . اولین شعرش را در چهارده سالگی هنگامی‌که کلاس هشتم دبیرستان بود، برای درج در روزنامه دیواری مدرسه‌شان سرود که یک غزل هشت بیتی با عنوان یتیم بود.

علت این نامگذاری کاملاً مشخص بود. او می‌گفت: «از چهارده سالگی تا شانزده سالگی جمعاً نه شعر سرودم که تمام آنها یا عنوان یتیم داشت یا درباره یتیم بود!»

هفته نامه گل آقا معروفترین اثر کیومرث صابری فومنی بود

separator line

آرش استیلاف

تولد و فوت چهره های معروف ایرانی در ۷ شهریور

تولد آرش استیلاف هنرمند کشورمان در 7 شهریور ماه

آرش استیلاف متولد 7 شهریور 1367 است . وی تولد یافته در تهران و شغل اصلی وی مجریگری است

آرش استیلاف که اصالت شمالی نیز دارد ، مدرک دکترای کارگردانی و مدیریت رسانه از کشور چین ، لیسانس مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس گویندگی و مجریگری را داراست . آرش استیلاف دستی نیز در حرفه طنز دارد و اکنون یک خواننده ایرانی در کشور چین است.

آرش استیلاف با نام چینی خوآبو در کشور چین شناخته می شود.

separator line

حسینعلی لیالستانی

تولد و فوت چهره های معروف ایرانی در ۷ شهریور

حسینعلی لیالستانی کارگردان معروف ایرانی متولد 7 شهریور

حسینعلی لیالستانی ، متولد 7 شهریور 1340 ، اهل لیالسان از توابع لاهیجان ، کارگردان , فیلم‌نامه‌نویس و نقاش سرشناس کشورمان است.

فارغ التحصیل کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است و از کارهای او می توان به فیلم های سینمایی ساکن خانه چوبی ، میزاک ، تابلویی برای عشق ، عاشق فقیر و بلندی‌های صفر و همینطور سریال بوی گل های وحشی اشاره کرد.

separator line

ویژگی های مثبت متولدین شهریور ماه

جنبه مثبت شهریوری ماهی ها : متواضع, فروتن, کم توقع , باحیا , متعادل , افتاده , ملاحظه کار ,محتاط وکمرو , بسیاردقیق وموشکاف , قابل اعتماد , واقع بین , اهل عمل , کاری , سخت کوش , زیرک و باهوش

separator line

فال روزانه برای متولدین 7 شهریور

فال روزانه در روز ۷ شهریور : اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می‌شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه‌ای از خوش‌بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی‌خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی‌توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین شهریور
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits