دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بيوگرافي و عكس هاي ژیلا صادقی
8
زمان مطالعه: 15 دقیقه
ژیلا صادقی مجری خوش بیانی است که در سال‌های اخیر اجراهای خوبی از او در برنامه‌های مختلف تلویزیون به ویژه شبکه سه دیده‌ایم. اگر دوست دارید بدانید ژیلا صادقی که کلامی بسیار شیوا دارد کیست و با چه کسی ازدواج کرده است. با دلگرم همراه باشید.

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی مجری تلویزیون است که در برنامه های پر مخاطبی همچون «خانه فیروزه‌ای»، «خانه مهر»، «خوبی از خودتونه» اجرا کرده است.

نام اصلی: ژیلا صادقی
زمینه فعالیت: تلویزیون
تولد: ۲۲ شهریور ۱۳۵۲
محل زندگی: تهران
ملیت: ایرانی
پیشه: مجری و بازیگر فیلم و سریال
مدرک تحصیلی: دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی
علایق ورزشی: سوارکاری، تیر و کمان، غواصی
علایق هنری: هنر هفتم، خطاطی، تذهیب

زندگی خصوصی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در 22 شهریورماه سال 1352 در تهران به دنیا‌ آمد. اصلیت خانواده‌اش، نیارکی هستند (منطقه‌ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) و لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی دارد…

ژیلا صادقی فرزند دوم خانواده‌ است، سه خواهر و یک برادر دارد. او می گوید صدا در خانواده ما ارثی است و تنها بچه‌ای که از صدایش استفاده می‌کند، من هستم.

ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های تیر و کمان کلاس‌های غواصی را هم گذرانده‌است . او به غیر از بهره مندی از هنر هفتم (هنرهای نمایشی مانند سینما ، تئاتر و…) از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده‌است

نحوه آشنایی و ازدواج ژیلا صادقی و همسرش

ژیلا صادقی در نیمه شعبان (2 خرداد) سال 95 با محسن رجبی ازدواج کردند. ژیلا صادقی می گوید: همسر من انسان معتقدی است و این باورهایش کاملا درونش نهادینه شده.

در ادامه مطلب، نحوه آشنایی و ازدواج ژیلا صادقی و همسرش را بیان کرده ایم.

ژیلا صادقی درخصوص نحوه آشنایی با همسرش محسن رجبی اظهار داشت: من با آقای رجبی در منطقه لواسانات همسایه بودیم و در این دوران ارتباط ما در حد یک سلام و علیک مختصر بود و هر چند ماه یک بار با هم روبه رو می شدیم. بعد از حدود هفت سال و کاملا سنتی قضیه ازدواج ما پیش آمد و یک سال هم برای شناخت بیشتر، زمان صرف شد.

رجبی، همسر ژیلا صادقی عنوان داشت: من هفت سال خانم صادقی را زیر نظر داشتم. وی در پاسخ به سوالی که چه طوری هفت سال درخواست خود را بیان نکردند، گفت: من معمولا چیزی را که خیلی دوست دارم، بیشتر می توانم برایش صبر کنم و ته دلم روشن بود که ما به هم می رسیم.

صادقی عنوان داشت: در ۱۸ فروردین ۹5 به طور رسمی و سنتی به خاستگاری آمدند و مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردیم.

همسر ژیلا صادقی

مهریه ژیلا صادقی

ژیلا صادقی گفت من هیچ شرطی برای ازدواجم نداشتم و گفتم فقط آرامش در زندگی می خواهم. وی درباره مهریه اش گفت: من 14 سکه تعیین کردم.

همسر ژیلا صادقی ادامه داد: من به یک تعدادی را به سکه ها اضافه کردم و ایشان بلافاصله قسمتی را به روح پدرم، بخشی به خانواده ام و تعدادی را هم به خودم هدیه دادند که در آخر همان 14 سکه شد.

محسن رجبی همسر ژیلا صادقی

شغل محسن رجبی همسر ژیلا صادقی

محسن رجبی همسر ژیلا صادقی رستوران دار است و ژیلا صادقی قبل از ازدواج به آن رفت و آمد داشت. رستوران سفیر واقع در فشم متعلق به همسر ژیلا صادقی است.

زندگی هنری و معلمی ژیلا صادقی مجری تلویزیون

ژیلا صادقی می گوید: گویندگی را از سن چهارسالگی دوست داشتم، می‌خواندم. بزرگ‌تر شدم خانواده‌ام یک ضبط صوت در اختیار من قرار داده بودند، خواهر و برادرم را وادار می‌کردم، مهمان برنامه من شوند و باهاشون مصاحبه کنم. بعضی اوقات به آن‌ها سخت می‌گرفتم و آن‌ها گریه می‌کردند و به مادرم می‌گفتند. مادرم آرشیو صدا‌های ضبط شده مرا دارد.

سال ۱۳۷۰ همزمان که دیپلم را گرفتم، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس می‌کردم. سال‌های بعد از آن که دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمی تدریس می‌کردم. اتفاقاً ستاره‌ پسیانی، بیتا معیریان (دختر آرش معیریان) در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان من بودند. همزمان با تدریس در سال ۱۳۷۱ در آزمون گویندگی پذیرفته شدم؛ چون خودم علاقه‌ به کار گویندگی داشتم و احساس کردم خیلی نمی‌توانم تدریس را به طور جدی دنبال کنم؛ به همین خاطر تدریس را ترک کردم.

در سال ۱۳۷۱ که تست صدا دادم و قبول شدم. کار‌های کوتاه نریشن انجام می‌دادم؛ ولی به طور جدی در سال ۱۳۷۷ کار اجرا و گویندگی را شروع کردم، کارم با گروه سیاسی شبکه چهار سیما شروع شد. بعد از آن در شبکه‌های خبر، اول و در شبکه دو گروه تاریخ و معارف کار کردم. در نهایت در سال ۱۳۸۳ برنامه «بیدار شو آفتاب شد» سبک اجرایم را تغییر دادم، وزنه اجرا را به نفع خانم‌ها سنگین کردم.

بازیگری ژیلا صادقی مجری تلویزیون

ژیلا صادقی بازیگری را از سال ۱۳۸۰ با سریال «زیر آسمان شهر» شروع کرد. سپس در سال ۱۳۸۳ با فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» وارد سینما شد، سریال «هزار چشم» و فیلم «من سالوادور نیستم» کارهای شاخص بازیگری ژیلا صادقی هستند.

ممنوع الکاری ژیلا صادقی

کسی نمی داند که چرا و به چه علت باید این اتفاق می افتاد و مجری توانمندی مثل ژِیلا صادقی باید از دور اجرا خارج میشد. خودش هم علت را نمی داند و وقتی از او می پرسیم که علتش چه بوده است فقط در پاسخ لبخندی می زند و شانه بالا می اندازد. گرچه از این شانه بالا انداختن ها در صدا و سیمای ضرغامی زیاد دیده ایم و روز حادثه همان روزی بود که علی دارابی در جمع چندین و چند نفری گفت:«ما هنرمند ممنوع الکار نداریم.»

گاهی عدم حضور او را به تبلیغی که در آن حضور داشت نسبت می دهند و گاهی هم سکوت می کنند ولی کاملا مشخص است که غرض ورزی های شخصی در این ممنوعیت دخیل بوده است. ژیلا صادقی در مدت ممنوعیتش فقط در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1389 دیده شد.

مصاحبه جنجالی با ژیلا صادقی مجری تلویزیون

ویژگی و شاخصه مجری موفق از نظر شما چیست؟

شناخت خود واقعی، مطالعات بسیار دقیق در رابطه با حرفه خود، شناخت مخاطب، صدای خوب، پوشش شیک از ویژگی‌های مجری موفق است. منظور از شیک‌پوشی احترام به مخاطب است. من معتقدم همه مجریان باید مجری - مؤلف باشند، اگر من به جایگاه رسیدم خودم مجری-مؤلف هستم و نویسنده‌ای ندارم.

ویژگی و شاخصه برنامه موفق از نظر شما چیست؟

تهیه‌کننده باسواد، گروه حرفه‌ای از شاخصه برنامه موفق است.

بهترین خاطره از دوران کاریتان را تعریف کنید؟

همیشه من را ژاله صادقیان اشتباه می‌گیرند، این برای من افتخار است.

اولین بار که مقابل دوربین رفتید چه احساسی داشتید؟

ذوق داشتم برای این که به آرزویم رسیدم. ترسی برای احساس مسئولیت بیشتر، نگرانی و جاده‌ای پرتلاطم را می‌دیدم. تمامی دغدغه‌ام این بود که آیا مردم مرا می‌پذیرند یا نه؟

در کار اجرا، کار کدام همکارتان را قبول دارید؟

از آقایان فرزاد حسنی، احسان علیخانی و در نسل سومی‌ها تلاش و صدای علی ضیاء و از خانم‌ها مژده لواسانی. به لواسانی خیلی تذکر می‌دهم و خدا را شکر گوش می‌کند.

از کارتان راضی هستید؟

در خصوص شغل و حرفه‌ای که دارم باید بگویم که بسیار راضی و عاشق کارم هستم. اما از فضا و شرایط کارم راضی نیستم. احساس می‌کنم باید نظارت بیشتری باشد و مسئولان باید قدر کسانی که در این فضا و شرایط کار می‌کنند را بیشتر بدانند. امروزه دغدغه مجریان بالا بردن اطلاعات شخصی‌شان در فضای مجازی است. کمتر می‌بینیم که مجریان به دنبال بالا بردن اطلاعاتشون باشند.

دوست دارید تصویر‌تان از کدام شبکه پخش شود؟

برایم فرقی نمی‌کند، اجرای خوب برایم از همه چیز مهمتر است.

دوست دارید چه برنامه‌ای اجرا کنید؟

من همه برنامه‌های دفاع مقدس، تاریخ، معارف، کودک و نوجوان، سیاسی و اجتماعی کار کردم. اجرای برنامه کودک و نوجوان را دوست دارم، چون در آن کودکی خودم را پیدا کردم.

بدترین گاف شما در برنامه؟

خداراشکر تا به حال سوتی ندادم.

عکس‌العمل شما در مقابل خوشحالی و ناراحتی؟

اطرافیانم از برق جشمانم متوجه می‌شوند که من خوشحالم؛ اما ناراحتی من مشمول زمان نمی‌شود، برخلاف برنامه‌هایم که بسیار پرشور اجرا می‌کنم، آدم ساکتی هستم، در ناراحتی سکوتم بیشتر می‌شود.

بدترین شایعه‌ای که درباره خودتان شنیده‌اید؟

شایعه نشنیده‌ام؛ اما خنده‌دارترین شایعه‌ای که شنیدم این بود که من همسر کاوه سماک باشی هستم.

اوقات فراغت چه کار می‌کنید؟

برنامه مشخص و مدونی برای پر کردن اوقات فراغت ندارم؛ اما اگر حالم خوب باشد سوارکاری می‌کنم، دوستانم را می‌بینم، خرید کردن و حتی رانندگی کردن در خیابان‌های شلوغ تهران اوقات فراغت من را پر می‌کند.

کارتون مورد علاقه شما؟

پینوکیو و سندباد از کارتون‌های مورد علاقه‌ من بود. وقتی سندباد پرنده شیلا را صدا می‌کرد، احساس غرور به من دست می‌داد. فکر می‌کردم مرا صدا می‌کند.

مهمترین دوست شما؟

تک تک اعضای خانواده‌ام.

فعالیتی غیر از اجرا دارید؟

شرکتی داریم که کار صادرات و واردات انجام می‌دهیم.

در شبکه‌های اجتماعی حضور دارید؟

نه. من فضای مجازی را برای بالا بردن میزان شهرت لازم نمی‌دانم. فقط یک سایت شخصی دارم.

اگر به گذشته بر گردید، همین مسیر را ادامه می‌دهید؟

حتماً

اگر وارد حرفه هنر نمی‌شدید، دوست داشتید چه کاره شوید؟

وکیل

در حال حاضر دغدغه شما چیست؟

یکی از دغدغه‌هایی که دو، سه سال است ذهنم را مشغول کرده‌، نابسامانی روابط‌ اجتماعی در جامعه است و خیلی دوست دارم تریبونی باشد و به مردم کشورم بگویم ماهواره چه بلایی بر سر خانواده‌ها می‌آورد. این دغدغه بسیاری از همکاران من است؛ چون ما به واسطه شغلمان بیشتر با مردم در ارتباط هستیم و می‌بینیم که چقدر ماهواره به زندگی افراد جامعه آسیب می‌زند.

چه سبکی از موسیقی را گوش می‌کنید؟

سنتی، پاپ. آهنگ‌های احسان خواجه‌امیری، محمد علیزاده، پویا بیاتی را دوست دارم.

حالتان را چه چیز خوب می‌کند؟

برنامه‌های «خانه فیروزه‌ای»، «خانه مهر» تیتراژ‌های خوبی داشت، من همیشه از صدابردار خواهش می‌کردم صدای تیتراژ را بشنوم، شنیدن تیتراژ‌های برنامه‌هایم حالم را خوب می‌کرد.

آشپز خوبی هستید؟

آشپز خوبی نیستم و آشپزی را دوست ندارم. من عاشق شست و شو و تمیز کردن هستم و خیلی در این کار سرعت عمل و تخصص دارم.

حرف پایانی؟

من عاشق مردم کشورم هستم، بودن با آن‌ها به بودن من معنی می‌دهد و بودن در قاب رسانه‌ را به هر قیمتی نمی‌خواهم.

ژیلا صادقی مجری

اینستاگرام ژیلا صادقی

jila.sadeghi

وب سایت ژیلا صادقی

www.zhilasadeghi.com

ژیلا صادقی مجری

کارنامه هنری ژیلا صادقی

سریال های ژیلا صادقی

  1. ۱۳۷۶ «شن‌های کف رودخانه» یوسف سیدمهدوی
  2. ۱۳۷۷ «روزهای زندگی» سیروس مقدم
  3. ۱۳۸۰ «زیر آسمان شهر» مهران غفوریان
  4. ۱۳۸۱ «دردسرهای طلایی» شاپور قریب
  5. ۱۳۸۲ «هزاران چشم» کیانوش عیاری
  6. ۱۳۸۲ «آینه عشق» محمدتقی رنجبر
  7. ۱۳۸۳ «بادهای موسمی» هادی نامور

فیلم های ژیلا صادقی

  1. ۱۳۸۰ «بی همتا» جهانگیر جهانگیری
  2. ۱۳۸۳ «خیلی دور خیلی نزدیک» سید رضا میر کریمی
  3. ۱۳۸۴ «به خاطر سوگند» سیدرحیم حسینی
  4. ۱۳۸۸ «آتش‌بس در بیمارستان» اصغر نصیری
  5. ۱۳۹۴ «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی

مجری گری ژیلا صادقی

  1. ۱۳۷۸ «کاپیتولاسیون» تهیه کننده: پیامی ، شبکه: ۴
  2. ۱۳۷۹ «جهان در مطبوعات امروز» تهیه کننده: حسین خمسه ،شبکه: ۴
  3. ۱۳۸۰ «جاذبه‌ها» تهیه کننده: رضوی ، شبکه: خبر
  4. ۱۳۸۰ «رنگ جوانی» تهیه کننده: کرد ، شبکه: جام جم
  5. ۱۳۸۱ «سپید» تهیه کننده: جمشید بیات ترک ، شبکه: ۴
  6. ۱۳۸۱ «مهد قرآن(نور)» تهیه کننده: مسعود عسگری ، شبکه: ۲
  7. ۱۳۸۱ «هشت فصل عشق» تهیه کننده: ، مجتبی شهدادی شبکه: ۲
  8. ۱۳۸۲ «یادماندگار» تهیه کننده: مجتبی شهدادی ، شبکه: ۲
  9. ۱۳۸۲ «راز خورشید» تهیه کننده: مجتبی شهدادی ، شبکه: ۲
  10. ۱۳۸۳ «بیدار شو آفتاب شد» تهیه کننده: معصومی ، شبکه: ۲
  11. ۱۳۸۳ «موج» تهیه کننده: وکیلی ، شبکه: ۲
  12. ۱۳۸۴ «موج نو» تهیه کننده: غفارزاده ، شبکه: ۲
  13. ۱۳۸۴ «گل بیار گل ببر» تهیه کننده: سید محمد هاشمی اصل ، شبکه: ۳
  14. ۱۳۸۴ «باتو ، ورود آقایان ممنوع» تهیه کننده: سید محمد هاشمی اصل ،شبکه: ۳
  15. ۱۳۸۵ «وِیژه برنامه تحویل سال نو» تهیه کننده: محمد صالح اعلا ، شبکه: ۳
  16. ۱۳۸۵ «خانه مهر» تهیه کننده: یمینی ، شبکه: ۳
  17. ۱۳۸۵ «صمیمانه» تهیه کننده: احمد رضا داوری ، شبکه: ۱
  18. ۱۳۸۵ «الفبای مهربانی» تهیه کننده: سید کاظم احمدزاده ، شبکه: ۳
  19. ۱۳۸۷ «من خوبم تو خوبی» تهیه کننده: قریشی ، شبکه: جام جم
  20. ۱۳۸۷ «خانه من خانه تو» تهیه کننده: سید محمد هاشمی اصل ، شبکه: ۳
  21. ۱۳۸۸ «ویژه برنامه تحویل سال نو» تهیه کننده: ، سید محمد هاشمی اصل شبکه: ۳
  22. ۱۳۸۸ «خانه فیروزه‌ای» تهیه کننده: سید محمد هاشمی اصل ، شبکه: ۳
  23. ۱۳۸۸ «دانه‌های عشق» تهیه کننده: سید محمد هاشمی اصل ، شبکه: ۳
  24. ۱۳۸۸ «تابستانه» تهیه کننده: رضی ، شبکه: جام جم
  25. ۱۳۸۸ «آبی آسمونی» تهیه کننده: علی حجازی ، شبکه: ۳
  26. ۱۳۸۸ «ماه آسمونی» تهیه کننده: محمد صدری ، شبکه: جام جم
  27. ۱۳۸۸ «لجظه دیدار» تهیه کننده: علی اکبری ، شبکه: جام جم
  28. ۱۳۹۴ «فرش بهشت» تهیه کننده: محمد قنبری ، شبکه: ۵
  29. ۱۳۹۴ «آب و آیینه» تهیه کننده: علی زاهدی ، شبکه: ۳
  30. ۱۳۹۴ «خوبی از خودتونه» تهیه کننده: سمانه فراهانی ، شبکه: ۲
  31. ۱۳۹۴ «مهر محمد» تهیه کننده: مقداد مؤمن نژاد و مجید خواجه نژاد ، شبکه: ۱
  32. ۱۳۹۵ «سالی نو» تهیه کننده: محمد قنبری ، شبکه: ۵
  33. ۱۳۹۵ «تمام ماه» تهیه کننده: احسان ارغوانی ، شبکه: ۲
  34. ۱۳۹۶ «نگی که نگفتی» تهیه کننده: مجتبی احمدی، شبکه: ۲
  35. ۱۳۹۷ «اینک بهار» تهیه کننده: محمدرضا رضاییان ، شبکه: ۲

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری

بیشتر بخوانید:

زندگی نامه نجمه جودکی و همسرش + عکس

بیوگرافی کامل سعید نورالهی + عکس و فیلم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits