دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
انتخاب بهترین لباس مردانه برای شب خواستگاری
2
زمان مطالعه: 8 دقیقه
با توجه به خاص بودن شب خواستگاری برای آقا داماد ها و نداشتن تمرکز برای انتخاب لباس مناسب این شب، ما در صدد بر آمدیم تا برای انتخاب بهترین ایده لباس مردانه شب خواستگاری به یاری شما بشتابیم .

لباس مردانه مناسب خواستگاری

مراسم خواستگاری و ازدواج راهی است که جلوی پای همه آقایان است و همه مارا یاد ضرب المثل " شتری هست که در همه خونه ای می خوابد " می اندازد.

آقای داماد عزیز سلام . میدونیم که الان توی ذهنت این سوال « حالا چی بپوشم » پشت سرهم تکرار می شود در این مطلب قرار است که به سوال شما پاسخ بدهیم ، پس با ما همراه باشید :

حتما می دانید که نوع پوشش هرفردی نشان دهنده خیلی چیزها از جمله شخصیت ، فرهنگ ، موقعیت اجتماعی و حتی اعتقادات دینی و ... است پس باید حساسیت به خرج بدهید و در انتخاب لباس خود نهایت دقت خود را به کار بگیرید.

نکات طلایی در انتخاب لباس مناسب برای خواستگاری ؟

اندازه لباس مردانه برای خواستگاری

همیشه تکرار کرده ایم که سایز خود را بدانید جدا از اینکه به رنگ ، مارک ، مدل لباس توجه می کنید باید به سایز اهمیت ویژه ای بدهید یعنی اگر که شما لباسی را انتخاب کردید که از همه نظر عالی بود اما کمی تنگ یا گشاد بود بدون هیچ معطلی لباس را گذاشته و به دنبال لباس دیگری بروید .

تیپ های اسپرت خود را برای جای دیگری کنار بگذار و در مراسم خواستگاری فکر لباس آستین کوتاه ، کفش اسپرت ، تیشرت مارک دار و .. را از سرتان بیرون کنید.

یک کت و شلوار کلاسیک بهترین انتخاب برای مراسم رسمی خواستگاری است.

لباس مناسب برای خواستگاری

مدل یا رنگ لباس مناسب شب خواستگاری

مرد ها بیشتر از استایل یا بهتره که بگوییم مدل لباس خوششان می آید اما فراموش نکنید که خانم ها برخلاف آقایان به رنگ لباس اهمیت زیادی می دهند پس بنابراین به دنبال یک کت و شلوار کلاسیک خوش رنگ باشید و از رنگ های جلف دوری کنید.

وقتی که کت و شلوار انتخاب کردید دیگر خیالتان راحت نشود چون بعد از آن باید به فکر یک پیراهن بسیار شیک برای زیر کت باشید .

اگر آدم ریسک پذیری نیستید بهتر است پیراهن های تک رنگ که رنگ آن با کت و شلوار شما تناسب داشته باشد را انتخاب کنید فقط به این نکته دقت کنید که نباید پیراهن ، کت و شلوار شما همرنگ باشد زیرا سرتا پا یک رنگ می شوید و تمام زحمت های شما برای شیک بودن به هدر می رود.

می توانید هر نوع پیراهنی که دوست دارید بپوشید فقط به رنگ آن دقت کنید. و سعی کنید که ساده باشد زیرا جذبیت و شیک بودن کت شما با همچین پیراهنی به چشم می آید.

لباس مناسب برای خواستگاری

انتخاب لباسی که سن ما را بیشتر یا کمتر نشان بدهد

برخی لباس ها مانند تیپ های اسپرت شما را جوان تر می کنند اما برخی لباس ها نیز هستند که برخلاف آنچه که هستید شما را مسن تر نشان می دهد .

اما درست این است که کت و شلوار شما مناسب سن شما باشد نه خیلی جوانتر که مسخره جلوه کنید و نه مسن تر .

یادتان باشد که رنگ پوست در انتخاب کت و شلوار اهمیت زیادی دارد. اگر که پوست تیره ای دارید از رنگ های روشن استفاده کنید و برعکس آن رنگ های تیره را اگر پوست روشنی دارید انتخاب کنید.

لباس مناسب برای خواستگاری

مدل مو و ریش را فراموش نکنید

اکثرا آقایان به مدل مو اهمیت نمی دهند و یا اینکه مدلی را برای موهای خود انتخاب می کنند که اصلا با فرم صورت آنها هیچ همخوانی ندارد ، سعی کنید مدلی انتخاب کنید که به فرم صورت شما بیاید .

بهترین پیشنهاد برای شما از بین مدل های مو انتخاب مدل مو کلاسیک و رسمی است . به سراغ موهای فشن و سیخ نروید.

  1. فرم صورت بیضی دارید : از بین بقیه افراد شما برای انتخاب مدل مو خوشانس ترهستید زیرا مدل های بیشتری با این فرم صورت همخوانی دارد شما می توانید جلوی موهای خود را بالا ببرید و موهای اطراف سرتان را کوتاه تر و نیازی هم به ریش ندارید .
  2. فرم صورت مربعی : پیشنهاد ما فرق طرفین با بغل موهای کوتاه است .
  3. صورت مستطیلی : سعی کنید موهای کف سرتان بلند تر باشد و کمی از آن را روی پیشانی خود بریزید تا ارتفاع صورتتان کمتر بشود.
  4. صورت گرد : از مدل صورت هایی که هیچ زاویه ای ندارد . بهترین پیشنهاد کوتاه کردن مو طرفین سر و بالازدن مو جلو است . ریش هم برای شما یک گزینه عالی است
  5. صورت قلبی : موهای خیلی کوتاه ممنوع است . یک فرق وسط با موهای متوسط بهترین راه برای شما است. ریش هم خیلی خوب میتواند به شما کمک کند و فرم قلبی صورت شما را درست کند.

لباس مردانه مناسب شب خواستگاری

مدل مو

عطر یک گزینه خیلی مهم برای خواستگاری

یک عطر عالی در شب خواستگاری جذابیت شما را دوچندان می کند عطری در شب خواستگاری به خود بزنید که بوی مردانه داشته باشد.حواستان باشد که استقاده زیادی از عطر نتیجه عکس می دهد پس با شیشه عطر حمام نکنید.

لباس مناسب برای خواستگاری

کفش و کمربند مناسب برای خواستگاری

کفشی که می پوشید با طرف مقابل تان صحبت می کند حتی بلند تر از کلامی که به زبان می آورید . کفش اسپرت یا کالج و ... کلا ظاهر شما را برای خواستگاری خراب می کند .

یک کفش کلاسیک شیک بپوشید فراموش نکنید قبل از رفتن کاملا کفش را تمیز کنید تا به خوبی بدرخشد این کار نشان می دهد که شما به جزییات ظاهرتان نیز اهمیت می دهید.

اگر که دوست دارید میتوانید کفش و کمربند تان را ست کنید.

لباس مناسب برای خواستگاری

جوراب مناسب زمان خواستگاری

فکر می کنم که بدانید جوراب سفید به اصطلاح عامیانه توی ذوق می زند . جوراب تیره رنگ غیر اسپرت که نازک هم نباشد بپوشید.

شاید از نظر شما آقایان رنگ جوراب و اصلا مدل آن اهمیتی نداشته باشد ولی خانم ها به جزئیات خیلی توجه می کنند پس تنبلی را کنار بگذارید و جوراب مناسب بخرید.

جوراب مناسب زمان خواستگاری

لباس مردانه مناسب شب خواستگاری

جوراب مناسب زمان خواستگاری

لباس مردانه مناسب شب خواستگاری

نوبت می رسد به کراوات یا دستال جیبی

اگر که خانواده عروس با کراوات مشکلی ندارند و خود شما هم می پسندید می توانید یک کراوات زیبا که با رنگ کت و شلوار شما هارمونی دارد بپوشید.

البته از آنجایی که کراوات بیشتر برای شب عروسی مرسوم است پیشنهاد ما این است که یک دستمال جیبی فوق العاده شیک را با یک مدل خیلی زیبا تا کنید و در جیب کتتان قرار دهید تا به اوج خوشتیپی برسید و دیگر نیازی هم به کراوات نیست.

ما برای کمک به شما چندیدن روش تا کردن دستمال جیبی را در مطلبی قرار داده ایم می توانید برای یاد گرفتن تا کردن دستمال جیبی کت و شلواربا روشی آسان و شیک اینجاراکلیک کنید.

البته خوب است که بدانید شما هم می توانید کراوات و هم دستمال جیبی داشته باشید این بستگی به سلیقه شما دارد که کراوات دوست دارید یا دستمال جیبی و یا اینکه هردوی آنها را .

لباس مناسب برای خواستگاری

لباس مردانه مناسب شب خواستگاری

جوراب مناسب زمان خواستگاری

لباس مردانه مناسب شب خواستگاری

جوراب مناسب زمان خواستگاری

ساعت یک اکسسوری واجب برای داماد در شب خواستگاری

اکسسوری های زیادی را کناربگذارید زیرا خیلی از خانواده ها استفاده از زیورآلاتی مانند گردنبند ، دست بند و ... را برای مردها عیب می دانند پس باید به عقاید دیگران احترا بگذاریم این یک فرهنگ درست است.

یک ساعت شیک که مطابق با کت و شلوار شما کلاسیک و رسمی باشد می تواند تیپ شما را به نهایت عالی بودن برساند.

لباس مناسب برای خواستگاری

لباس خودتون را با دقت نگاه کنید که آثار هیچ گونه لک یا خطی نداشته باشد. تمیزی تاثیر مثبتی روی اطرافیان دارد.

حدالمقدور از لباسی استفاده کنید که هنگام تعریق رد یا لکه ای نمایان نشود. لباس شما باید اتو کشیده و کاملا تمیز باشد.قبل از رفتن به مراسم حتما مسواک بزنید و یک خوشبو کننده دهان استفاده کنید.

اعتماد بنفس

آقای داماد یادت نرود که خانم ها عاشق مردهای با اعتماد به نفس بالا و مسئولیت پذیر هستند.

پس در مراسم خواستگاری خودت باش و اعتماد به نفست را نیز به همراه خود ببر. اول چیزی که وقتی وارد مراسم خواستگاری می شوید نگاه همه افراد به آن است صورت و بعد تیپ و استایل شما است پس لبخندتان را در خانه جا نگذارید.

حتی اگر قبل از ساعت مراسم اتفاقی شما را ناراحت کرد آن را کنار بگذارید و به خود بگویید که الان وقت فکر کردن به این موضوع نیست قبل از خواب حتما درموردش فکر خواهم کرد و ناراحتی را از ذهن خود بیرون کنید و لبخند بزنید تا جذاب باشید.

جوراب مناسب زمان خواستگاری

ممنوعه های پوشش مردانه در جلسه خواستگاری

توجه کنید که این مراسم خواستگاری فقط یک مهمانی نیست، بلکه یک جلسه‌ تقریبا رسمی برای معارفه با عروس و خانواده‌اش است؛ پس از لباس‌های اسپرت دوری کنید.

به هیچ وجه برای شب مهم زندگیتان به سراغ شلوار جین، لباس آستین کوتاه، جوراب کالجی و کفش و کتانی اسپرت نروید.

در انتخاب رنگ لباستان دقت کنید که رنگ‌های تند و جیغ به کار نرفته باشد زیرا شما باید در موقرترین و رسمی ترین حالت ممکن حاضر شوید.

امیدوارم که این مطلب مود توجه شما همراهان عزیز مجله اینترنتی مطلبک قرار گرفته باشد می توانید تجربه ها و اتفاقات جالب شب خواستگاری خود را از طریق ارسال نظر با ما و بقیه دوستان به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید :

۵۰ مدل کت شلوار مردانه ۲۰۱۹ - ۹۸ جدید با استایل های جذاب و بینظیر

آخرین مدل کت و شلوار مردانه اروپایی که جذابیت شما را بالا می برد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سعید اندی | ۳ سال پیش
درود بر شما و سپاس از مطالب وزین و تصاویر زیبای شما . در اینترنت دنبال پیرهن های مجلسی مردونه می گشتم که خوشبختانه پیرهن هایی دیدم که برام دلچسب و دلگرم کننده بود چراکه تو شهر خودم بابل که یجورایی در استان زبانزد هس نتونستم پیدا کنم. پیرهن هایی که دیدم آدرس مجله شما حک شده بود.میخواستم بپرسم آدرس یا تلفنی از فروشگاه دارید یا خیر ؟
0
1

hits