دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عکس‌هایی از طبیعت ایران به نمایش درآمد
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عکس عکاسی- همشهری‌آنلاین:نمایشگاه عکس طبیعت شامل آثار عکاسان سعید حقیقت و سمیه حسین‌پور شرفشاهی در گالری شماره دو خانه عکاسان ایران افتتاح شد. به گز

عکس عکاسی- همشهری‌آنلاین:نمایشگاه عکس طبیعت شامل آثار عکاسان سعید حقیقت و سمیه حسین‌پور شرفشاهی در گالری شماره دو خانه عکاسان ایران افتتاح شد. به گز

عکس‌هایی از طبیعت ایران به نمایش درآمد

عکس عکاسی- همشهری‌آنلاین:
نمایشگاه عکس طبیعت شامل آثار عکاسان سعید حقیقت و سمیه حسین‌پور شرفشاهی در گالری شماره دو خانه عکاسان ایران افتتاح شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ این نمایشگاه شامل 30 اثر با موضوع طبیعت است که 15 اثرآن متعلق به شرفشاهی و 15 عکس هم اثر سعید حقیقت است.

سمیه حسین پور شرفشاهی دیگر برگزار کننده نمایشگاه عکس طبیعت درباره آثار خود گفت: من از سال 89 مشغول به جمع آوری عکس های این نمایشگاه شدم و یک سال هم در نوبت کارشناسی برای تایید عکس های خود جهت برگزاری نمایشگاه در حوزه هنری بودم.

وی به علاقه خود به طبیعت اشاره کرد و آن را انگیزه ای برای گرفتن عکس از طبیعت خواند و افزود: علاقمند بودم عکس هایی که گرفته ام را دیگران هم ببینند زیرا فکر می کنم بیشترین زیبایی ها را کشور ایران دارد.

این عکاس جوان کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازدید کنندگان از نمایشگاه مشکلات و نواقص کارهایمان را گوشزد کنند تا در نمایشگاه های آتی عکس های بهتری عرضه نماییم.

وی با بیان اینکه عکس های خود را بیشتر از کاشان، ابیانه و قزوین، کوههای زنجان ، مناطق شمالی کشور و ارومیه گرفته است، افزود: در حدود هفت سال است که به عکاسی روی آورده است.

حسین پور در پایان به جلسات پاتوق عکاسی که خانه عکاسان برگزار می کند اشاره کرد و گفت: در حدود دو سال است که در نشست های پاتوق عکاسی شرکت می کنم و با این مرکز در ارتباط هستم.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه طبیعت تا 13 شهریور همه روزه به جز روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 19 به آدرس خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری، خانه عکاسان، گالری شماره دو مراجعه کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits