دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند عکس درباره فوجی، عکاس سه ساله نیجریه‌ای
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عکس عکاسی- همشهری آنلاین:تفریح "فوجی رمت"، پسر سه ساله اهل نیجریه در آفریقای غربی، بازی کردن با اسباب‌بازی یا خط خطی کردن روی در و دیوار نیست؛ او با

عکس عکاسی- همشهری آنلاین:تفریح "فوجی رمت"، پسر سه ساله اهل نیجریه در آفریقای غربی، بازی کردن با اسباب‌بازی یا خط خطی کردن روی در و دیوار نیست؛ او با

عکس عکاسی- همشهری آنلاین:
تفریح "فوجی رمت"، پسر سه ساله اهل نیجریه در آفریقای غربی، بازی کردن با اسباب‌بازی یا خط خطی کردن روی در و دیوار نیست؛ او با یک دوربین SLR سونی عکاسی می‌کند.

به نوشته ویژوال نیوز او عکاسی بااستعداد است و اولین نمایشگاه عکس‌های این پسربچه ماه گذشته برگزار شد. پدر فوجی که به کارهای پسرش افتخار می‌کند و خودش هنرمند و طراح گرافیک است، عکس‌های پسرش را برای CNN فرستاد و آنها ماجرای این هنرمند کم‌سن را دنبال کردند.

بچه‌های دیگر خانواه رمت هم رشد ذهنی سریعی را در دوران کودکی تجربه کرده‌اند و روحیه هنرمندانه‌ای داشته‌اند. دو دختر دیگر این خانواده اونارلتا 9 ساله و اوناتنی 7 ساله به فعالیت‌های خلاقی مانند عکاسی پرداخته‌اند، اما در سنی بسیار پایین مانند فوجی کوچولو.

فوجی با دوربینی عکس می‌گیرد که اندازه‌اش یک چهارم اندازه بدنش است و تا به حال بیش از 3000 عکس گرفته است.

پدر فوجی می‌گوید: "محیط خلاقی که در خانه حاکم و دسترس بدون مانع به انواع دوربین‌ها عامل اصلی در علاقمند شدن او به عکاسی بود. امیدوارم او در آینده به فردی بزرگتر از عکاس زندگی روزمره بدل شود؛ فردی که از استعدادهای طبیعی‌اش برای تاثیر گذاشتن بر مسیر انسانیت استفاده کند.

این‌ها برخی از عکس‌های فوجی و عکس‌هایی از او در حال عکس گرفتن هستند:

fuji4

fuji3

fuji 5

fuji2



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits