دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دکوراسیون داخلی منزل به سبک سوئدی + عکس
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دکوراسیون داخلی خانه به سبک سوئدی ها با استفاده از رنگ های روشن و شاداب:در سبک سوئدی دکوراسیون داخلی فضایی گرم در محیطی سفید رنگ جلوه می کند.

دکوراسیون داخلی خانه به سبک سوئدی ها با استفاده از رنگ های روشن و شاداب

در سبک سوئدی دکوراسیون داخلی فضایی گرم در محیطی سفید رنگ جلوه می کند. استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی این سبک به دلیل نورپردازی با استفاده از نور طبیعی است. در کنار تم رنگی سفید، به کار بردن رنگ های شاداب باعث گرمی و جذابیت دکوراسیون می شود.با دلگرم همراه باشید تا با دکوراسیون به سبک سوئدی آشنا شوید.

 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

روشن، ساده، سفید و آبی خلاصه ای ازسبک طراحی داخلی سوئدی است. سبک سوئدی همچنین از روشنایی وآب و هوای اسکاندیناوی الهام گرفته است. زمستان های طولانی مدت خسته کننده با غروب های زود هنگام و روز های کوتاه و کمبود نور طبیعی این سبک را ناگزیر ساخته که روشنایی مورد نیاز را به فضای داخلی خانه وارد کند. وجود چیزهای کمرنگ، روشن، پر زرق و برق و پرجلوه در دکوری های یک منزل با طراحی داخلی سوئدی معروف است. همین طور که دیوارها، کف زمین و لوازم و اثاث منزل با رنگ های کمرنگ و روشن نور طبیعی را منعکس می کنند، فضاهای داخلی که با این سبک دکوراسیون داخلی طراحی و دکوراسیون بندی شده اند، بشاش، آرام اند، حتی در روز های تاریک زمستان گرم و صمیمی هستند.

 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

دیوار ها، کف زمین ، لوازم و مبلمان منزل در توناژ رنگ های سفید، کرم، زردکمرنگ ، صورتی کمرنگ، سبزملایم و خاکستری روشن (رو به سفید) نقاشی و نقش بندی شده اند.وجود رگه هایی از رنگ قرمز شاد و برجسته به نظر می رسد. این رنگ در کاغذ دیواری ها ، بافت ها و خطوط به چشم می خورد. فضایی که عمده رنگ‌های موجود در آن رنگ‌های خنثی و آرام هستند، وجود رنگی قوی مانند قرمز می‌تواند همه چیز را زنده و پویا کند. مبلمان و اثاثیه ی سبک سوئدی صاف و یکراست و گاهی داری کمی انحنا می باشد. و پایه ی وسایل باریک و ظریف است. استفاده از پارچه های سفید بافت دار و ساده ی کتان و پنبه ای در این سبک معمول است. تخته سریهای ها در اتاق خواب های به سبک سوئدی به شکل برآمده و با چوبهای با لکه های روشن می باشد.

 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

تخت خواب های سایبان دار بسیار استفاده می شوند. و همین طور از تخت خواب های دوتایی و تخت خواب های استراحتی اغلب استفاده می شود. بیشتر لوازم و اثاثیه ی چوبی در رنگ های سفید، کرمی ، خاکستری روشن و رنگهای روشن دیگر است. و همین طور استنسیل به رنگ ها اضافه می شود الگوهای مورد استفاده در سبک سوئدی معمولا با رنگ زمینه ی سفید می باشند. مثلا نقش گل یا بافت ها و خطوط یا نقوش شطرنجی که گفته شد دارای زمینه ی سفید هستند.

 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

در دکوراسیون اتاق‌نشیمن به سبک سوئدی، می‌توانید برای پوشش دیوارها و کف، از نقاشی یا چوب‌طبیعی استفاده‌ کنید. کف‌پوش‌های لمینیت جدید با رنگ‌های روشن، یکی از گزینه‌های عالی برای استفاده در دکوراسیون سوئدی‌اند زیرا علاوه‌بر تناسب بسیار زیاد با سبک سوئدی، بسیار با‌دوام، کاربردی و قابل ‌شست‌وشو هستند. همچنین برای ایجاد جلوه‌ای روشن و بازتر، می‌توانید کف‌پوش اتاق را با رنگ سفید نقاشی کنید. از دیگر اقداماتی که جلوه‌ سبک سوئدی را در اتاق‌نشیمن شما بیشتر می‌کند، استفاده از مبلمانی با روکش سفیدرنگ و قابل‌شست‌وشو،‌ میزپذیرایی چوبی کوچک به رنگ سفید و همچنین پرده‌های تمام‌قد نازک به رنگ سفید برای پوشش پنجره‌هاست. برای تکمیل جلوه این سبک، استفاده از لامپ‌های هالوژن مدرن از جنس استیل ضدزنگ توصیه می‌شود.

 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

چیدمان به سبک جدید 2018


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

دکوراسیون شیک و زیبا


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

طراحی داخلی سوئدی


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

شیک ترین مدل چیدمان منزل


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

جدیدترین سبک چیدمان با رنگ های شاد و روشن


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

سبک سوئدی


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

سبک سوئدی شیک و زیبا


 دکوراسیون داخلی به سبک سوئدی

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits