دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ورود مستقیم به سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی (inbr.ir)
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400 در 7 رشته انجام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr مراحل ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

سامانه ورود به حرفه مهندسان

سازمان نظام مهندسی هر ساله در دو نوبت اقدام به برگزاری آزمون نظام مهندسی جهت اعطای پروانه اشتغال به کار پایه 3 به پذیرفته شدگان این آزمون می کند . ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ برای علاقه مندان ورود به حرفه مهندسان در رشته های معماری ، عمران ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک با صلاحیت های نظارت ، طراحی ، اجرا و محاسبات به صورت اینترنتی انجام می شود .

سامانه آزمون نظام مهندسی

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

علاوه بر مراحل ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400، اعلام نتایج این آزمون نیز از طریق سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir انجام می شود . لینک اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و نیمسال دوم مدتی پس از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در سایت inbr.ir فعال می شود .

با توجه به اطلاعیه ای که در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال ۱۴۰۰ منتشر شده، داوطلبان می توانند از تاریخ 29 آبان با مراحعه به سایت آزمون نظام مهندسی نتایج خود را مشاهده کنند. نتایج آزمون نظام مهندسی، معماران تجربی، کاردان های فنی و کارشناسان ماده 27 مرداد سال 1400 اعلام شد.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1400 احتمالا در بازه زمانی خرداد یا تیر ماه انجام خواهد شد که به محض اعلام شدن نتایج لینک مشاهده جواب آزمون در این قسمت فعال خواهد شد .

لینک مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

لینک مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ماده 27 مرداد 1400

لینک مشاهده نتایج آزمون معماران تجربی مرداد 1400

لینک مشاهده نتایج آزمون کاردان های فنی ساختمان مرداد 1400



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

M.d | ۲ هفته پیش
سلام. چرا نتایج آزمون، باید اینقدر دیر اعلام بشه؟
0
0

hits