دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه ورود به سایت نتفلیکس (netflix)
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سایت netflix، ورود به سایت netflix ، برای ورود به سایت netflix و استفاده از این سایت تا انتها با دلگرم همراه باشید .

ورود به سایت Netflix

Netflix، Inc یک سرویس تلویزیونی آمریکایی با پرداخت هزینه و خدمات تولید برنامه های اصلی است. این ویدئوی مبتنی بر اشتراک را در صورت تقاضا از کتابخانه فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی ارائه می دهد ، که 40 درصد آن برنامه های اصلی Netflix است که در داخل تولید شده است.

سایت نتفلیکس

مدیر عامل نتفلیکس Netflix: تد ساراندوس (16 ژوئیه 2020–) ، Reed Hastings (سپتامبر 1998–) روند
قیمت سهام نتفلیکس : NFLX (NASDAQ) 623.42 دلار -1.52 (-0.24٪)
مهر 21 ، 10:58 EDT - سلب مسئولیت
تأسیس Netflix نتفلیکس : 29 آگوست 1997 ، دره اسکاتس ، کالیفرنیا
درآمد Netflix نتفلیکس : 25 میلیارد دلار (2020)
بنیانگذاران Netflix نتفلیکس Netflix: Reed Hastings ، Marc Randolph
بازی های ویدئویی Netflix نتفلیکس : Stranger Things 3: The Game ، Stranger Things: 1984 ، Teeter (Up) ، Card Blast ، Shooting Hoops

سایت نتفلیکس

ورود به سایت netflix

برای ورود به سایت نتفلیکس از لینک زیر استفاده کنید . روی گزینه ورود به سایت netflix کلیلک کنید.

ورود به netflix

استفاده از netflix در ایران

نِتفلیکس انگلیسی: Netflix

مدل تجاری اولیهٔ نتفلیکس شامل فروش دی‌وی‌دی و اجاره از طریق پست بود، اما هاستینگز حدود یک سال پس از تأسیس شرکت، فروش خود را رها کرد تا به کار اجاره دی‌وی‌دی اولیه بپردازد.

نتفلیکس ضمن حفظ تجارت اجارهٔ دی‌وی‌دی و بلو-ری، تجارت خود را در سال ۲۰۰۷ با معرفی رسانه‌های جریان‌دار گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ با پخش جریانی قابل دسترسی در کانادا، و به دنبال آن آمریکای لاتین و کارائیب در سطح بین‌المللی گسترش یافت.[۱۸] نتفلیکس در سال ۲۰۱۳ با معرفی نخستین مجموعه تلویزیونی‌اش با عنوان خانهٔ پوشالی وارد صنعت تولید محتوا شد.

از سال ۲۰۱۲ نتفلیکس بیشتر به‌ عنوان تهیه‌کننده و توزیع‌کنندهٔ مجموعه و فیلم تلویزیونی نقش فعالی داشته و برای همین، انواع محتوای نتفلیکس اورجینال را از طریق کتابخانهٔ آنلاین خود ارائه می‌دهد. تا ژانویه ۲۰۱۶، خدمات نتفلیکس در بیش از ۱۹۰ کشور جهان در دسترس بود.

نتفلیکس نزدیک به ۱۲۶ مجموعه و فیلم اصلی را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد که بیش از هر شبکه یا کانال کابلی دیگری است

تلاش آن‌ها برای تولید محتوای جدید، تأمین حقوق محتوای اضافی و ایجاد تنوع در ۱۹۰ کشور باعث شده‌است که این شرکت میلیاردها بدهی جمع کند: ۲۱٫۹ میلیارد دلار از سپتامبر ۲۰۱۷ از ۱۶٫۸ میلیارد دلار نسبت به سال قبل.

۶٫۵ میلیارد دلار از این بدهی بلندمدت و باقی‌ماندهٔ آن در تعهدات بلندمدت است. در اکتبر ۲۰۱۸ نتفلیکس اعلام کرد که برای کمک به تأمین محتوای جدید، ۲ میلیارد دلار بدهی دیگر جمع می‌کند. در ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۲۰ نتفلیکس با سرمایه‌گذاری در بازار به بزرگترین شرکت سرگرمی/ رسانه تبدیل شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits