دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
bustan.tvu.ac.ir سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای 1400
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نحوه ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای / سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای / سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir .

ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

لینک ورود مستقیم به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای ، سامانه جدید جامع آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir سامانه بوستان را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم.

برای ورود به سامانه بوستان، فیلتر شکن خود را خاموش نمایید .

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

نحوه ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

  • پس از درج آدرس bustan.tvu.ac.ir ،درصفحه اول ، بدون درج رمز عبور در پایین صفحه ، کلمه عبورندارم/ فراموش کردم را انتخاب نمایید.
  • در صفحه جدید با ورود کد ملی و شماره موبایل نسبت به دریافت رمز ورود اقدام نموده و در اولین ورود نسبت به درج کلمه عبور جدید اقدام نمایید.
  • توجه درصورتی که شماره تلفن وارده شده توسط دانشجو با شماره تلفن ثبت شده در سیستم آموزشی ناد (شماره ای که در هنگام ثبت نام در سازمان سنجش ثبت کرده اید) مغایرت داشته باشد با پیام عدم تطابق موبایل با نام کاربری مواجه خواهید شد در این صورت با مراجعه به پایین همان صفحه در قسمت موبایل صحیح/ ثبت شده ندارم نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در صفحه جدید اقدام نموده تا رمز جدید پس از تایید کارشناسان آموزش برای شما ارسال شود .


رمز عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشجویان با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور و ثبت کد ملی و شماره موبایل که از قبل در سیستم ناد ثبت بوده است و زدن دکمه دریافت کلمه عبور ، منتظر دریافت پیامک رمز باشند ، پس از دریافت و ورود به سیستم نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید
-در صورتی که شماره موبایل شما در سیستم ثبت نشده و یا اشتباه هست رمز را تاریخ تولد بزنید و پس از ورود شماره همراه خود را در سامانه تغییر دهید .

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای، این مقاله به روزرسانی خواهد شد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits