دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان/ سایت ثبت نام مدارس تیز هوشان 1400 -1401 ، سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ، Hoosh medu ir سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان،پیگیری ثبت نام تیزهوشان .

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم و دهم در آزمون مدارس تیزهوشان یک فرآیند اینترنتی می باشد، اما از طریق کدام سایت می توان به انجام امور مربوطه پرداخت؟ ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون پایه نهم در سامانه های جداگانه ای انجام می گیرند و به همین دلیل آشنایی با هر کدام از این سامانه ها و نحوه انجام ثبت نام در آن ها برای دانش آموزان ضروری است.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir روی لینک زیر کلیک کنید .

ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

  1. وارد سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را در کادرهای مشخص شده وارد کنید.
  2. لازم است فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
  3. اکنون عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
  4. سپس مبلغ در نظر گرفته شده را با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت کنید.
  5. در نهایت پس از تکمیل ثبت نام کد پیگیری را دریافت نمایید. (توجه داشته باشید، عدم دریافت این کد به منزله ناقص ماندن ثبت نام است).

داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ باید در سایت hoosh.medu.ir ، ثبت نام خود را انجام دهند . سامانه مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شامل مطالب مفیدی برای داوطلبان می باشد که این مطالب که در قالب اطلاعیه در سایت بارگزاری شده اند .

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

  • در ابتدا به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده و اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی به همراه رمز ورود همگام خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید. سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.
  • پس از انتقال به صفحه بعد که محتوی متن یک تعهد نامه می باشد، به مطالعه شرایط و ضوابط عنوان شده بپردازید و چنانچه مورد تایید شما واقع شد، دکمه “ذخیره و بعدی” را بفشارید.
  • در این مرحله می بایست مشخصات خواسته شده را در کادرهای مربوطه درج نمایید.
  • در صورت داشتن خواهر و برادر همزاد، شرکت کننده در این آزمون باید پس از انتخاب گزینه 11، کد ملی خواهر یا برادر دوقلو یا چندقلو خود را ثبت کند.
  • در این مرحله، اطلاعات قسمت های 16 تا 20 (در تصویر زیر) به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد. دقت داشته باشید که امکان ویرایش برای دانش آموز وجود نخواهد داشت. با کلیک بر روی گزینه “ذخیره و بعدی” به گام بعدی هدایت می شوید.
  • برای عکس دانش آموز ابعاد و حجم مشخصی تعیین شده است که باید آن را به صورت اسکن شده و در اندازه استاندارد بارگذاری نمود.
  • در این مرحله باید مشخصات مربوط به مدارس استعداد درخشان مورد نظر را وارد نمایید. سپس بر روی گزینه “ذخیره و بعدی” کلیک نمایید.
  • در آخر گزینه “تأیید صحت اطلاعات” وارد شده را بزنید و بر روی دکمه “ذخیره و بعدی” کلیک نمایید.

توجه :

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را دارند، می بایست به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش مراجعه نموده و نام نویسی کنند. متقاضیان پایه شرکت در آزمون پایه هفتم نیز جهت انجام ثبت نام خود باید از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان عمل نمایند. در بخش بعدی به بیان نحوه انجام ثبت نام از طریق سامانه های نام برده را ارائه نموده ایم.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (hoosh ...

نحوه ثبت نام و ورود به سایت کانون قلم چی (kanoon.ir)

نمونه سوالات دبستان تا متوسطه دوم در سایت هیوا (heyvagroup.com)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits