دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه ورود به سایت همگام مدارس hamgam.medu.ir
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای ورود مستقیم به سایت همگام هدایت تحصیلی آموزش و پرورش در ادامه روی لینک مورد نظر کلیک کنید .

نحوه ورود به سامانه همگام

سامانه همگام hamgam.medu.ir آخرین اخبار و اطلاعیه های آمورش و پرورش را در اختیار دانش آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ، معلمین و مدیران مدارس قرار می دهد و همچنین برگزاری آزمون های استعدادیابی تحصیلی و شغلی از سایت همگام انجام خواهد گرفت، جهت ورود به سایت یا پورتال همگام هدایت تحصیلی و شرکت در آزمون استعدادیابی با ما همراه باشید.

برای ورود به سامانه همگام روی لینک زیر کلیک کنید .

ورود به سامانه همگام

نحوه ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی hamgam.medu.ir

اولین قدم برای ورود به سامانه همگام ، وارد نمودن آدرس hamgam.medu.ir در قسمت سرچ گوگل یا همان موتور جست و جو گر می باشد. راه دوم این است که مستقیما آدرس پورتال همگام را در نوار آدرس وارد نمایید تا راه دسترسی شما به سایت همگام هدایت تحصیلی سریع تر و کوتاه تر شود. همانند تصویر زیر بر روی لینک ” hamgam.medu.ir – وزارت آموزش و پرورش ” کلیک نمایید.

ورود به سایت همگام

پس از اینکه به سامانه hamgam.medu.ir آموزش و پرورش وارد شدید در قسمت بالا بر روی ورود همانند تصویر زیر کلیک نمایید

پس از کلیک بر روی لینک مورد نظر شما وارد صفحه ای به شکل زیر خواهید شد که جهت ورود در سامانه hamgam.medu.ir لازم است کد ملی و همچنین رمز عبور خود را وارد نمایید. راه آسان تر ورود شما به سامانه هدایت تحصیلی کلیک بر روی لینک ورود کاربر در همان همان ابتدا پس از سرچ کردن می باشد که هر دو راه شما را قطعا به پورتال خود نزدیک می نماید.

ورود به سایت همگام

در صورتی که ثبت نام حضوری شما با موفقیت ثبت شذه باشد، پس از وارد نمودن اطلاعات خود با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که در واقع داشبورد اصلی سامانه hamgam.medu.ir می باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits