دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نحوه ورود به سایت دانشگاه ازادنحوه ورود و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد .

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد، یکی از موفق ترین و پرجمعیت ترین دانشگاه های کشور است که قطعا برای رسیدگی به امور دانشگاهی و ارائه تسهیلات برای دانشجویان خود نیازمند به یک سامانه جامع و هماهنگ می باشد.

این دانشگاه از واحدهای زیادی تشکیل شده که هر کدام از این واحدها زیر نظر سامانه ای جداگانه و مختص به دانشگاه خود، تحت عنوان سامانه سیدا قرار می گرفت، اما امروزه به دلیل نیاز دانشجویان به استفاده و بهره مندی از خدمات آنلاین و اینترنتی، سامانه جدیدی به نام سامانه آموزشیار، به صورت هماهنگ و سیستماتیک بین تمام واحد های دانشگاه آزاد راه اندازی شده است.

برای ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید .

برای ورود به سایت دانشگاه آزاد کلیک کنید

نحوه ورود و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

هر ساله دانشگاه های آزاد پس ازاعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه می پردازند و با اخذ مدارک مورد نظر از آن ها و هزینه های مورد نیاز، نام نویسی را به انجام می رسانند اما همان طور که می دانید به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان مراجعه حضوری به دانشگاه ها برای ثبت نام، با ریسک و خطر بالایی مواجه بود، بنابراین دانشجویان جدیدالورود سال 99 که در دانشگاه های آزاد پذیرفته شده اند، می بایست با مراجعه به سایت الکترونیکی آموزشیار دانشگاه آزاد، مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز را به طی نموده و اصل مدارک مورد نیاز دانشگاه را نیز از طریق پست به نشانی پستی این دانشگاه ارسال نمایند.

ابتدا به سایت اینترنتی آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی با نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه نمایید و سپس بر روی دکمه “پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان 99” کلیک کنید

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

سپس در کادر “شماره دانشجویی”، کد ملی خود را وارد نمایید و سپس گزینه “ورود” را انتخاب کنید.مرحله دوم ورود به سامانه آموزشیار برای دانشجویان جدید الورود

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

در این مرحله، رشته هایی که در آن ها موفق به کسب نمره قبولی شده اید نشان داده می شود که در کادر مقابل آن شماره دانشجویی موقت شما قابل رویت می باشد و شما می توانید با انتخاب گزینه ورود به آموزشیار، به سایت وارد شوید.

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

نکاتی که در صفحه جدید نشان داده می شود را با دقت مطالعه نمایید و با تیک زدن عبارت “موارد فوق را مطالعه کرده ام و پذیرفتم”، گزینه “تایید مطلب و ورود به آموزشیار” را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

در مرحله بعد، در کادرهای “نام کاربری” و “کلمه عبور”، شماره دانشجویی موقت خود را وارد نمایید و سپس دکمه “ورود به سیستم” را بفشارید.

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

با باز شدن صفحه فوق، کافیست روی قسمتی که در تصویر با فلش نشان داده شده است، کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد

پس از انجام مراحل فوق، فرم اطلاعات شخصی در صفحه باز خواهد شد که دارای یک سری از اطلاعات فردی شماست و شما می بایست کادرهای دیگر را با اطلاعات مورد نیاز تکمیل نمایید و در نهایت، دکمه ثبت را بفشارید.

بعد از انجام مراحل فوق، داوطلبان بایستی مدارک فردی خود مانند اسکن کارت ملی و شناسنامه و… را برای ثبت نام دانشگاه، در سامانه بارگذاری نمایند. در مرحله بعد نوبت به تکمیل فرم های تعهدنامه دانشجو می رسد که داوطلبان می بایست با دقت نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند و سپس مدارک تکمیلی کارشناسی را در سامانه آموزشیار، اسکن و بارگذاری نمایند. در نهایت، فرم های مربوط به توانمندی ها و مهارت ها و علایق در زمینه های مذهبی و قرآنی، هنری و ادبی و ورزشی در سامانه وجود دارد که تکمیل این فرم ها الزامی است. در صورتی که تمام مراحل را به درستی و با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، پیامی به صورت تصویر زیر به شما نشان داده می شود که به معنای پذیرش موقت داوطلب در سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد خواهد بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits