دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جدید ترین کاغذ دیواری سه بعدی 2021 + راهنمای خرید
1
زمان مطالعه: 10 دقیقه
کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدید ترین دیوارپوش ها در سال 2021 می باشد که مزایا بسیاری هم دارد ، در ادامه به توضیحات بیشتر ، قیمت ، و راهنمای خرید می پردازیم.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست ؟

و وسایل مربوط به آن، رنگ آمیزی دیوارهای بخش‌های مختلف منزل از جمله مراحلی است که کاربران مایلند به بهترین نحو اما با صرف هزینه کم و زمان بهینه، آن را انجام دهند. رنگ آمیزی دیوارها و به اصطلاح نقاشی آن‌ها از این جهت حائز اهمیت است که انعکاس حضور لوازم منزل به وسیله نوع رنگ به کار رفته انجام شده و به عبارتی رنگ آن‌ها به دیگر قسمت‌های خانه عمق و روح می‌دهد. اما رنگ آمیزی به شیوه دلخواه و استفاده از رنگ‌های مختلف برای هر بخش هم کاری پیچیده، پرهزینه و زمان بر است. مضاف بر اینکه برای جابجایی و چیدمان دوباره وسایل باید زمان طولانی صرف گردد. بنابراین، خیلی از افراد تصمیم می گیرند که به سراغ کاغذ دیواری‌های سه بعدی بروند. در ادامه، درخصوص این شیوه مدرن تزئین دیوار منازل، بیشتر توضیح داده می‌شود. برای مشاهده جدید ترین کاغذ دیواری سه بعدی در سایت والینو اینجا کلیک کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی والینو

پوستر دیواری سه بعدی، خلاقیتی پرحس و حال و انرژی بخش

کاغذ دیواری سه بعدی که پوستر سه بعدی هم نامیده می‌شود، در واقع نوعی پوشش است که برای دیوار به کار رفته، منتهی به جای برخورداری از رنگی واحد و یکسان، از تصویر استفاده شده است. شایان توجه است که این تصویر برای هر نوع کاغذ دیواری سه بعدی، گونه‌ای منحصر به فرد بوده که بسته به محل و دیوار موردنظر، می‌تواند با طرح هایی مانند طبیعت، جنگل و گل، حیوانات و حتی انیمیشن، عرضه و در دسترس باشد. البته باید توجه داشت که برای هر دیوار واحد، یک کاغذ دیواری یکسان و یک شکل می‌تواند به کار رود. خریداران این نوع پوستر، به تنوع و طرح‌های خلاقانه به میزان بالایی اهمیت می‌دهند و دوست دارند تا به خانه و اتاق ها، حس و حالی که دوست دارند را القا کنند.

چرا خریداران پوستر سه بعدی را انتخاب می‌کنند؟

در پاسخ به این سوال باید عنوان کرد که وقتی بحث هزینه و زمان مطرح می‌شود، هر کاربر و خریداری مایل است تا با در اختیار داشتن بودجه نه چندان بالا، گزینه‌ای مقرون به صرفه، اما شیک و مدرن را انتخاب کند. از طرفی، مقوله زمان را هم باید در نظر گرفت؛ زیرا باتوجه به اینکه افراد به دلیل مشغله‌های مختلف، برای انتخاب و اعمال رنگ آمیزی دیوارها، زمان کمی در اختیار داشته و رنگ آمیزی هم پیچیدگی‌ها و دردسرهای خاص خود را دارد، به همین علت ساده‌ترین اما مدرن‌ترین شیوه را انتخاب می‌کنند که همانا استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی است.

مورد دیگری که باعث می‌شود خریداران به سراغ این نمونه از پوستر بروند، تنوع بالا و طرح‌های گوناگونی است که جهت انتخاب در اختیار آن‌ها قرار می گیرد. مضاف براینکه، آن‌ها می‌توانند برای هر بخش از خانه و دیوار مربوطه، یکی طرح منحصر به فرد را انتخاب کنند. شایان توجه است که طرح‌های موجود بر روی پوسترهای سه بعدی، به دلیل برخورداری از عمق و کیفیت درخور توجه، ضمن ایجاد حسی زیبا و مدرن، فضای خانه را خاص و شیک جلوه داده و برجستگی‌های آن‌ها به گونه‌ای است که فرد در نگاه اول تصور می‌کند که بر روی دیوار نقاشی انجام گرفته و این مورد یکی از جذابیت‌های اصلی کاغذ دیواری‌های سه بعدی محسوب می‌شود.

پوستر سه بعدی والینو

البته اگر برای همه دیوارها این پوسترها انتخاب و اجرا شوند، گزینه‌ای چندان معقول و جالب به حساب نمی آیند. به همین دلیل، توصیه می‌شود که برای بخش هایی مانند سالن پذیرایی، نشیمن، اتاق تلویزیون و اتاق خواب ها، حداکثر یکی از دیوارهای منزل، با پوستر سه بعدی پوشانده شوند.

ویژگی‌های کاغذ دیواری سه بعدی

تنوع طرح: به دلیل تنوع زیاد، خریداران به راحتی می‌توانند طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنند. تنوع در رنگ بندی: این نوع پوسترها، به دلیل تنوع رنگ، تقریباً با هر نوع تزئینات و دکوراسیون منزل، به خوبی هماهنگ می شوند. دوام خوب: اگر از این نوع پوستر، مراقبت خوبی به عمل بیاید، برای مدت زمان طولانی می‌توان آن را حفظ کرد و از این نوع پوستر لذت برد. متناسب با انواع سلیقه ها: تنوع بالا در طرح و رنگ باعث شده تا این نوع پوستر برای سخت گیرترین افراد هم گزینه مطلوبی جهت انتخاب محسوب گردد.

انواع طرح‌های پوستر سه بعدی

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، کاغذ دیواری‌های سه بعدی، از طرح‌های متنوع پرشماری برخوردار بوده که به همین دلیل، نظر خریداران را به سمت خود جلب کرده و پروسه انتخاب نمونه مناسب را برای آن‌ها تاحدودی آسان می‌کند. در ادامه، برای این پوسترهای مدرن و شیک، باتوجه به نوع طرح، گروهبندی‌های ذیل در نظر گرفته می‌شود:

طرح‌های لاکچری و کلاسیک طرح‌های گل سه بعدی طرح‌های هندسی و مدرن طرح‌های پشت تلویزیون و اتاق خواب طرح‌های طبیعت و منظره طرح‌های اتاق کودک و کارتونی

اگر نیاز دارید طرح و ایده های بیشتری در زمینه کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر ببینید ، می توانید در سایت rebelwalls و همینطور سایت muralswallpaper ، و wallino طرح های متنوع و جدیدی را مشاهده کنید.

نکات مهم در هنگام خرید پوسترهای سه بعدی

خرید پوستر سه بعدی

مانند هر محصول و کالای دیگری، برای خرید پوسترهای سه بعدی، می بایست تا تمامی جوانب را در نظر گرفت. زیرا تنها بودجه درنظر گرفته شده، شرط لازم و کافی نخواهد بود. ضمن اینکه، این احتمال وجود دارد که شخص پس از مشاهده نمونه مورد علاقه، بی درنگ قصد داشته باشد تا آن را خریداری کند، اما باید پس از بررسی جنبه‌های مختلف و با تمرکز و بدون هیجان بالا، به امر خرید اقدام کرده تا تجربه خوب و لذت بخشی پس از انتخاب و نصب پوستر سه بعدی، حاصل شود. بنابراین، هنگام خرید پوستر سه بعدی، موارد ذیل می‌باید درنظر گرفته شده و رعایت شوند:

نوع طراحی منزل و یا اتاق مورد نظر را بسنجید:

اگر پوستر سه بعدی را برای بخشی می خواهید که حالتی رمانتیک و آرامش بخش دارد، بهتر است از ترکیب گل‌های بزرگ استفاده کنید. ضمن اینکه رنگ‌های موجود در این نوع پوستر سه بعدی، باید نرم بوده و از خرید پوسترهای سه بعدی با طرح گل هایی با رنگ‌های شکسته و تند تیز، پرهیز کنید، زیرا مناسب محیطو مورد بحث نیست.

اما اگر محیطی که پوستر سه بعدی را برای آن در نظر می گیرید، حالتی ساده و یکنواخت دارد، بهتر است از طرح گل هایی با حالتی روان و یکنواخت استفاده کرد. ضمن اینکه برای محیط مدرن که از مد روز هم پیروی می‌کند، از پوسترهایی استفاده شود که اشکال هندسی پر رنگ و براق دارند. در ادامه، برای منازلی با تم و حالت سنتی، پوسترهای با طرح گل محمدی می‌توانند مناسب باشند.

تمام دیوارها یا فقط یک دیوار:

این مورد در چیدمان و نصب پوسترهای سه بعدی، نقش مهمی داشته و این مرحله به نوع دکوراسیون منزل بستگی خواهد داشت. در صورت نصب پوسترها برای هر چهار دیوار یک اتاق، حس و حالی کلاسیک و ساده اما مدرن برای آن ایجاد خواهد شد. این مورد باعث نخواهد شد تا فضای اتاق کوچک به نظر برسد، بلکه گرایش و جذابیتی جدید به آن می‌بخشد. اما نصب پوستر سه بعدی برای یک دیوار، حس و حالی جسور و چشمگیر به اتاق و سالن مورد نظر القا کرده و آن بخش را با کلاس و مدگرایانه نشان خواهد داد.

الگوهای بزرگ در برابر الگوهای کوچک:

همه پوسترهای سه بعدی، از نظر طرح به کار رفته در آن‌ها، شبیه هم نیستند. برخی از آن‌ها الگوهای کوچکی داشته و برخی نیز از الگوهای بزرگ سود می‌برند. اگر اولین بار است که پوستر سه بعدی را برای منزل خود انتخاب می‌کنید، از الگوهای بسیار کوچک پرهیز کنید. زیرا اگر تقارن و تطابق خوبی برای محیط و سالن ایجاد نکنند، با انجام دوباره کاری، مجبور خواهید شد تا الگوهی بزرگ را انتخاب نمایید.

پوستر صاف و ساده یا پوستر طرح و بافت دار:

این مورد به سلیقه شما برمی‌گردد. البته بهتر است تا حد امکان، مدل‌های مختلف صاف یا طرح دار را بررسی کرده و سپس گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اما به صورت کلی، نوع طرح دار، حالتی عامه پسند ایجاد خواهد کرد اما در ادامه، پوستر سه بعدی صاف، حسی ناب و خالص را به بیننده القاء می‌کند.

میزان مورد نیاز برای خرید را تعیین کنید:

برای انجام این کار به بهترین نحو ممکن، پیشنهاد می‌شود که: همه دیوارها را در بخش عرض و ارتفاع اندازه گرفته و مقادیر را در هم ضرب کرده، سپس برای بدست آوردن متراژ کلی، حاصل متراژ همه دیوارها را جمع کنید. نکته مهم اینکه، باید مراقب بود تا بخش هایی مانند در و پنجره و یا درها را در این بخش، مورد محاسبه قرار ندهید.

پوستر دیواری سه بعدی مناسب هر بخش از منزل

از آنجایی‌که هر بخش از خانه دارای هویت مخصوص به خود است، بهتر است برای انتخاب و کاربرد پوستر سه بعدی مخصوص هر بخش هم، ویژگی‌های آن قسمت را در نظر گرفت. به عنوان مثال، برای اتاق خواب لازم است تا حس آرامش و فضای راحت، تداعی شود. اما برای قسمت پذیرایی، می‌توان از طرح‌های منحصر به فردی استفاده کرد که هر فرد دوست دارد تا به وسیله آن‌ها، خود را جسور نشان داده و منزل خود را منحصر به فرد جلوه دهد.

تصاویری از خیابان‌های شب، باغ، مناظر طبیعت و... از این دست هستند. اما این مورد برای بخش پذیرایی بهتر است از تصاویر پانوراما و کلاسیک انتخاب شود تا آرامش بیشتری را ایجاد کند. ضمن اینکه این موضوع باعث می‌شود تا عمق بیشتری ایجاد شده و نور بهتری هم برای محیط پذیرایی در نظر گرفته شود.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

در هنگام خرید پوسترهای سه بعدی، بنابر بودجه درنظر گرفته شده، باید به این مورد دقت کرد که قیمت این نوع پوسترها به نوع کاغذ به کار رفته در آن‌ها بستگی داشته و به متر مربع محاسبه می شوند. گروهی از افراد، پوسترهای اقتصادی را انتخاب کرده و برخی هم مایلند تا با صرف هزینه بیشتر، گونه‌ای مرغوب‌تر را سفارش دهند. پوسترهای سه بعدی، بنابر کیفیتی که دارند، از حدود 60 هزار تومان تا بالای 100 هزار تومان برای هر متر مربع، قیمت دارند. نازک بودن کاغذ پوستر سه بعدی، پروسه نصب را راحت‌تر می‌کند. ضمن اینکه قابلیت شستشو هم دارند. پوسترهای بافت دار، ضخامت بیشتری داشته و ماندگاری بهتری را نیز ارائه می‌دهند. در نهایت، پوسترهای لوکس، گران‌ترین گزینه لیست بوده که سطح بافت بوم مانندی دارند و به همین دلیل، کیفیت بهتری خواهند داشت.

خرید جدید ترین کاغذ دیواری سه بعدی از فروشگاه اینترنتی والینو

فروشگاه اینترنتی والینو به صورت تخصصی بر روی فروش آنلاین کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی فعالیت می کند و با بیش از 500 نمونه اجرا و نصب شده در منزل مشتری یکی از مطمعن ترین گزینه ها برای خرید می باشد. برای مشاهده قیمت و محصولات متنوع به سایت (www.wallino.com) مراجعه کنید، اگر سوال یا نیاز به مشاوره دارید می توانید با شماره های 021.91301110 یا 09129615520 تماس بگیرید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits