دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این ترفند سایه چشم حلقه ای بکش
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آموزش کشیدن سایه چشم حلقه ای به صورت مرحله به مرحله برای خانم های خوش سلیقه و جذاب را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با مطالعه مراحل ذکر شده بتوانید تبحر لازم را در زمینه کشیدن این مدل سایه بدست آورید.

کشیدن سایه چشم حلقه ای با توضیحات و آموزش مرحله به مرحله

در این مطلب آموزش کشیدن سایه چشم حلقه ای را به صورت مرحله به مرحله برای خانم های خوش سلیقه آماده کرده ایم و با مطالعه این مراحل می توانید مهارت لازم برای کشیدن این مدل سایه را به دست آورید و چشم های بسیار زیبایی داشته باشید.
چشم از مهمترین اجزا صورت است و می توانید با استفاده از روش های مختلف آرایش و میکاپ، چشم های زیبا با فرم و حالت بی نظیر داشته باشید. سایه چشم حلقه ای جزو مدل های زیبا و خاص سیاه است و می توانید با کشیدن این مدل سایه تغییراتی را در ظاهر چشم های خود ایجاد کنید.

 سایه چشم حلقه ای

می توانید با استفاده از سایه، مداد و … برای جشم خود میکاپی بی نظیر و بدون نقص داشته باشید همچنین می توانید پس از کشیدن سایه چشم به صورت حلقه ای از لنز چشم هم استفاده کنید که در این صورت ظاهر شما متفاوت تر به نظر می رسد.
سایه چشم در انواع مدل های مختلف رنگی، حلقه ای، دودی، گربه ای، بادامی و … موجود است و بهتر است که با توجه به فرم چشم خود از میان آنها مدلی مناسب و ایده آل را انتخاب کنید. با داشتن مهارت در زمینه کشیدن سایه برای چشم ها، تمرین و تکرار لازم را داشته باشید. مراحل کشیدن سایه چشم به شکل حلقه به صورت زیر است:

مراحل کشیدن سایه چشم

۱.ابتدا پلک چشم هایتان را زیر سازی کنید و مقداری پوشش دهنده روی پوست پلک و صورت خود بزنید سپس به کمک اسفنج پودر زنی که مخملی نیز نمی باشد پودر غیر فشرده ای را روی زیرسازی صورت خود بزنید همچنین بهتر است زیر چشم هایتان پودر به مقدار بیشتری را بزنید تا سایه حلقه سیاه زیر چشم ها محو شود.

۲. حاشیه داخلی پایین و بالای چشم هایتان را به کمک خط چشم مدادی به رنگ سیاه بکشید و به کمک خط چشم قسمت داخلی خط مژه هایتان را نیز بکشید.

۳. سایه چشم پودری و به رنگ مشکی را به کمک برس و با سر اسفنجی به بالای حلقه ای که کشیده اید بزنید تا شکل دودی در اطراف چشمان شما ایجاد گردد. برای اینکه به نتیجه ای مطلوب برسید باید هر بار از مقدار کمی سایه استفاده نمایید همچنین می توانید به پایین چشم هایتان نیز سایه نزنید یا از سایه کمتری در این نواحی استفاده کنید.

اموزش کشیدن سایه چشم به صورت حلقه ای

۴. به کمک برس خطی را که کشیده اید پخش نمایید تا حلقه ای سیاه در اطراف چشمان شما ایجاد شود سپس به کمک برس سایه و سایه چشم پودری مشکی هلالی را روی چین پلک ها از گوشه خارجی به سمت گوشه داخلی بزنید همچنین می توانید سایه چشم مشکی را در قسمت زیری چشم های خود بزنید و سایه چشم باید در نیمه خارجی چشم ها نیز باید پر رنگ تر گردد.

نکات طلایی برای کشیدن سایه چشم به صورت حلقه ای

اگر مایل هستید سایه چشم شما زیباتر به نظر برسد بهتر است که از سایه چشم پودری استفاده کنید.
این مدل سایه چشم اگر با فرم چشم های شما مطابقت داشته باشد شما بسیار زیبا و جذاب به نظر خواهید رسید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits