دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد دستوریِ ایرانسل برای سیم کارت‌های دائمی
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این قسمت از کدهای دستوری ایرانسل، کد دستوری برای سیم کارت‌های دائمی ایرانسل را در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما در دلگرم همراه باشید .

کد دستوریِ ایرانسل برای سیم کارت‌های دائمی

اگر از مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل هستید و بدنبال کدِ دستوری برای سیم کارت‌های دائمی ایرانسل می باشید با ما در این قسمت از مجله دلگرم همراه شوید .

مشترکین ایرانسل که دارای خط تلفن دائمی هستند می‌توانند از کدهای دستوری زیر برای دسترسی به خدمات گوناگون ایرانسل استفاده کنند:

منوی اصلی

کد دستوری برای دسترسی به منوی اصلی ایرانسل # 555* است.

خرید و استعلام بسته‌های اینترنت ایرانسل

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، مشترکین سیم ‌کارت‌های ایرانسل (دائمی و اعتباری) می‌توانند از طریق وب سایت ایساج نسبت به خرید بسته های اینترنت متنوع اقدام کنند. اما برای آگاهی از میزان باقیمانده بسته اینترنت همراه در حساب می‌توانید کد دستوری # 4*1*555* را شماره گیری کنید.

استعلام مانده حساب و کد شناسه

خرید شارژ ایرانسل معمولی و شگفت‌انگیز نیز در سایت ایساج برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است. برای اطلاع از باقیمانده‌ی شارژ ایرانسل در حساب و کد شناسه‌ی آن نیز می‌توانید کد دستوری # 2*1*555* را شماره گیری کنید.

separator line

حتماً بخوانید:
کد دستوری طرح تعرفه تشویقی ایرانسل

کد دستوری طرح تعرفه تشویقی ایرانسل

در این قسمت از کدهای دستوری ایرانسل، کد دستوری طرح تعرفه تشویقی ایرانسل را در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما در دلگرم همراه باشید .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits