دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کادو شب یلدا برای داماد چی بخریم ؟
24
زمان مطالعه: 6 دقیقه
یکی از رسم های رایج در شب یلدا، خرید کادو برای عروس و داماد است. در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم قصد داریم شما را در خرید کادوی شب یلدا برای داماد راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید کادو شب یلدا برای داماد

معمولا در اولین شب یلدای عروس و داماد، رسم است که خانواده داماد برای عروس شب چله ای ببرند. در این شب میوه های تزیین شده، آجیل، شیرینی و هدیه هایی برای عروس برده می شود.

در برخی خانواده ها رسم است که خانواده عروس برای داماد نیز هدایایی خریداری می کنند و در آن شب به او می دهند. معمولا خریدن هدیه برای آقایان کار دشواری است پس نیاز به راهنمایی است که بتواند شما را در این راه راهنمایی کند.

ما این کار را برای شما آسان کرده ایم. در ادامه می توانید بهترین پیشنهادهای خرید هدیه شب یلدا برای داماد را ببینید.

کادو شب یلدا برای داماد

هدیه شب یلدای داماد

هدیه شب یلدا برای داماد

1. کادو شب یلدا برای داماد: ست لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از هدایایی که آقایان همیشه به آن نیاز دارند، ست لوازم آرایشی و بهداشتی است. پس این گزینه می تواند بهترین انتخاب برای کادو شب یلدا به داماد باشد. شما عزیزان می توانید از برندهای معروف و لاکچری برای این هدیه استفاده کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی مثل افتر شیو، اسپری خوش بو کننده، کف ریش ترش، شامپو … را در یک سبد تزیین کنید و در شب یلدا به آقای داماد هدیه کنید.

کادو شب یلدا برای آقایان

هدیه شب یلدا برای داماد

2. دستبند مردانه هدیه شب یلدای داماد

اگر می خواهید یک هدیه ی خاص و شیک برای شب یلدا برای داماد بخرید، بهترین پیشنهاد، دستبند مردانه است. برخی خانواده ها ترجیح می دهند به جای خرید کادوهای زیاد، یک هدیه کوچک اما شیک برای شب یلدا تهیه کنند.

شما عزیزان بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید دستبند و اکسسوری خریداری کنید و در یک جعبه زیبا به آقای داماد بدهید.

هدیه شب یلدای داماد

کادو شب یلدا برای دوماد

3. کت و شلوار و پیراهن برای کادوی شب یلدای داماد

یکی از پرطرفدارترین هدیه ها برای شب یلدا، لباس است. شما عزیزان بر اساس سلیقه شخصی که می خواهید برای او هدیه بخرید، می توانید لباس انتخاب کنید. اگر او فردی است که به لباس های رسمی علاقه دارد، می توانید برای او کت و شلوار و پیراهن بخرید.

البته خرید کت و شلوار به عنوان هدیه شب یلدا برای داماد، انتخاب مناسبی است چون آقایان وقتی ازدواج می کنند، بیشتر لباس های رسمی را می پسندند.

کادو شب یلدا برای داماد

بهترین هدیه شب یلدا برای داماد

4. عطر و ادکلان برای هدیه شب یلدای داماد

امروزه کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از عطر و ادکلن استفاده نکند. این هدیه به خصوص برای آقایان بسیار مناسب است و آن ها به این هدیه علاقه زیادی دارند. حالا بر حسب بودجه ای که دارید می توانید عطر یا ادکلن برای فرد مورد نظرتان خریداری کنید.

همانطور که می دانید عطر و ادکلن قیمت های مختلفی دارند و اگر بودجه ی کافی دارید می توانید ادکلن های لاکچری بخرید در غیر اینصورت می توانید ادکلن هایی با قیمت پایین تر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مهم ارزش معنوی هدیه است.

کادوی شب یلدای داماد

کادو شب چله برای داماد

5. کادو شب یلدا برای داماد: ساعت مردانه اسپرت و مجلسی

یکی از بهترین گزینه های خرید کادو شب یلدا برای داماد، ساعت است. شما عزیزان می توانید ساعت های مجلسی یا اسپرت را انتخاب کنید و به آقای داماد هدیه کنید. با این کار او هر زمان که به ساعت خود نگاه می کند، به یاد این شب زیبا می افتد.

کادو شب چله ای داماد

هدیه شب چله برای داماد

6. لباس بافت مردانه بهترین کادوی شب یلدا برای داماد

معمولا در شب یلدا برای عروس پالتو، چکمه، بافت و لباس های زمستانی می خرند. پس چه گزینه ای بهتر از لباس زمستانی برای هدیه شب یلدای داماد می تواند باشد ؟ شما عزیزان می توانید برای آقای داماد یک لباس بافت با رنگ مورد علاقه ی او خریداری کنید.

حتی می توانید رنگی را انتخاب کنید که با لباس های زمستانی عروس ست شود. بر اساس سلیقه می توانید این لباس را در سبد گل تزیین کنید و یا آن را در پاکت های هدیه بگذارید و به آقای داماد بدهید.

شب چله ای برای داماد

کادو در شب یلدا برای داماد

7. پیراهن اسپرت مردانه هدیه شب یلدای داماد

در بالا به لباس مجلسی مردانه برای کادوی شب یلدای داماد اشاره کردیم اما ممکن است برخی آقایان به لباس های رسمی علاقه ای نداشته باشند. برای این دسته از آقایان می توانید پیراهن اسپرت بخرید.

اگر بودجه ی شما می رسد می توانید همراه با آن، یک شلوار اسلش زیبا هم خریداری کنید تا ست لباس آقای داماد کامل شود.

هدیه شب یلدای داماد

هدیه برای داماد در شب یلدا

8. ست کیف پول و کمربند برای هدیه شب یلدای داماد

یکی از لاکچری ترین هدیه هایی که می توان برای آقایان به خصوص دامادها خرید، ست کیف پول و کمربند است. این هدیه جلوه ی بسیار زیبایی دارد و علاوه بر ظاهر زیبا، بسیار پرکاربرد است.

می توانید جعبه هایی که ست کیف پول و کمربند در رنگ های مختلف دارند را به عنوان هدیه شب یلدا برای داماد بخرید و او را سورپرایز کنید.

کادو شب چله ای داماد

راهنمای خرید کادوی شب یلدا برای داماد

9. ست پیراهن و کروات و کفش

این هدیه خیلی می تواند داماد را خوشحال کنید چون آقایان به ست کردن لباس هایشان خیلی اهمیت می دهند و شما با انتخاب یک ست پیراهن و کروات و کفش می توانید آن ها را شگفت زده کنید.

کادو برای داماد

هدیه شب یلدا برای آقایان

10. کادو شب یلدا برای داماد: لباس ورزشی مردانه

بعضی از آقایان به لباس های ورزشی علاقه زیادی دارند و شما با خرید این لباس ها می توانید آن ها را خوشحال کرده و حتی برای ورزش کردن تشویق کنید. البته آقایانی که ورزشکار هستند نیز به اینگونه لباس ها نیاز زیادی دارند که شما با انتخاب یک ست لباس ورزشی با یک تیر دو نشان می زنید.

کادو شب یلدای داماد

شب یلدا برای داماد چه هدیه ای بخریم ؟

11. هدیه شب یلدای داماد: ساک ورزشی

اگر آقای داماد ورزشکار است، یک گزینه ی عالی برای خرید هدیه شب یلدای او، ساک ورزشی است. بسته به رشته ای که او در آن فعالیت می کند، می توانید ساک ورزشی او را انتخاب کنید.

اگر ورزشکار نیست و فقط علاقه به گردش و تفریح دارد، می توانید برای او کوله پشتی خریداری کنید تا برای رفتن به پیک نیک از آن استفاده کند.

کادوی شب یلدای داماد

شب یلدا برای داماد چه کادویی بخریم ؟

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید و بتوانید بهترین هدیه را برای آقای داماد انتخاب کنید. سپس از همراهی شما عزیزان.

گردآوری توسط مجه اینترنتی دلگرم

نیلوفر گلی فروشانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (24 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits