دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چیدمان منزل به سبک کلبه با طراحی های جذاب و منحصر به فرد
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیدمان خانه به سبک های کلبه های جنگل : اتاق نشیمن خانه خود را می توانید شبیه کلبه های چوبی موجود در روستا یا جنگل درست کنید. این کار باعث می شود تا احساس راحتی بیشتری نیز در خانه داشته باشید.

ایده های قابل اجرای کلبه و خانه ای چوبی کوچک و جنگلی

چیدمان منزل به سبک کلبه

1. شاخ دار کردن دیوارها

این گاو شاخ‌دار حصیری که اتفاقا طرح جالبی هم دارد را می توانید در بالای شومینه یا دراور موجود در اتاق نشیمن نصب کنید و از دیدن این اثر هنری زیبا لذت ببرید.

2. انتشار بوی جنگل

برای اینکه در خانه عطر و بوی طبیعت جریان داشته باشد و کاملا حس کلبه های چوبی را به خانه القا کنید، می توانید از شمع هایی استفاده کنید که درون تنه های چوبی درختان کار شده اند و با سوختن خود، عطری از چوب را منتشر می کنند. این شمع ها را روی شومینه، میز یا حتی داخل کتابخانه می توانید قرار دهید.

3. پتوهای پشمی

در دکوراسیون زمستانی، اصولا از پتوهای پشمی و کوچک روی مبلمان یا در کنار شومینه استفاده می شود، شما می توانید انواعی از آنها را انتخاب کنید که طرحی ساده از حیوانات جنگلی زیبا همانند گوزن داشته باشند. این طرح سایه‌نما حسی از جنگل و طبیعت زیبا را به بیننده منتقل می کنند.

طراحی کلبه جنگلی

4. قرمز مثل آتش

یکی از ایده های جالب برای حس راحتی و القای طبیعت و خانه های کلبه ای، استفاده از قابلمه هایی است که زیر خود شعله دارند و می توان همان جا سر میز، غذا پخت و خورد و لذت برد. برای اینکه این دورهمی دوستانه هیجان‌انگیزتر شود، می توانید قابلمه قرمز رنگ انتخاب کنید.

5. پتوی نرم و راحت

از دیگر نمونه های پتو برای روی مبل در روزهای سرد زمستان، پتوهای حوله ای نرم و راحت هستند. این پتوها در رنگ و طرح و اندازه های متنوع در فروشگاه ها موجود هستند و می توانید به سلیقه شخصی و متناسب با وسایل خانه، گزینه دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

 چوب رختی چوبی

6. چوب رختی چوبی

یکی از بهترین ایده ها برای تلقین حس کلبه و روستایی بودن خانه، استفاده از چوب‌رختی چوبی با قلاب های بزرگ و میخ های قابل مشاهده است. این چوب‌رختی برای قرار دادن وسایل زمستانی بسیار مناسب به نظر می رسد.

7. چمدانی برای هیزم ها

برای قرار دادن هیزم های چوبی در کنار شومینه اصولا از گزینه هایی همچون فرورفتگی دیوار، سطل های فلزی مناسب این کار و سبد استفاده می شود، اما شما می توانید نوآوری به خرج دهید و از ساک های مخصوص هیزم که از جنس پارچه ضخیم و چرم هستند، در کنار شومینه استفاده کنید.

 ایده های طراحی کلبه چوبی

8. پوست حیوانات

پوست حیوانات نماد کامل طبیعت است. از پوست هایی که نرم و راحت هستند می توانید برای روکش تزئینی مبلمان یا کاناپه اتاق نشیمن استفاده کنید.

9. کوسن موفرفری

این کوسن که همچون پشم بره است، حس خوبی از طبیعت، کلبه و روستا را به خانه القا می کند. یک بره کوچک پشمالو را می توانید روی مبل در آغوش خود بگیرید و تلویزیون تماشا کنید. این بره هیچ آزار یا صدایی هم ندارد و بی صدا در آغوش شما می ماند.

منبع : برترین ها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits