دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه برای مودم ایرانسل اینترنت بخریم؟
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
شما می‌توانید با چندتا کلیک ساده و بدون این‌که کدی را حفظ کنید، شارژ مودم ایرانسل را خریداری کنید.

هیچ چیز بدتر از این حس نیست که برای شما پیامک بیاید که شارژ اینترنت ایرانسل شما رو به اتمام است و باید یک بسته دیگر خریداری کنید. مودم‌ها یکی از وسیله‌هایی هستند که از اوایل دهه ۹۰ وارد خانه‌هایمان شده‌اند.

داشتن این اینترنت کمک کرد تا با دنیای جهانی ارتباط بیشتری داشته باشیم. همچنین دیگر لازم نیست از صدای خرخر Diual – Up اذیت شویم. بعد از گذر زمان مودم‌ها پیشرفت کردند و مدل‌های جیبی‌شان وارد بازار شد. چه روش‌هایی برای شارژ اینترنت ایرانسل بلد هستید؟

شما می‌توانید با چندتا کلیک ساده و بدون این‌که کدی را حفظ کنید، شارژ مودم ایرانسل را خریداری کنید. مودم‌ها یک دستگاه کوچک و ساده‌ای هستند که این اجازه را به چندین کاربر می‌دهد تا همگی به آن متصل شوند و از اینترنت استفاده کنند.

سرعت اینترنت‌های ایرانسل فوق‌العاده بالا است. برای شارژ کردن دستگاه مودم‌تان باید به حجم و اعتبار سیم‌کارت‌تان توجه کنید. به طور کلی باید مودم شما ایرانسل باشد تا حجم و اینترنت مناسب خود را خریداری کنید. در ادامه می‌خواهیم روش شارژ کردن بسته اینترنتی را به شما بیاموزیم.

استفاده از سیم‌کارت ایرانسل برای شارژ کردن

برای این‌که بتوانید اینترنت ایرانسل خود را شارژ کنید ابتدا باید سیم کارت مخصوص آن را تهیه کنید. از اسم مودم‌های اینترنت مشخص است که آن‌ها به سیم یا کابلی متصل نیستند و برای اتصال نیز به هیچ‌کدام از موارد گفته شده، نیازی ندارند. به جای آن باید یک سیم کارت ایرانسل تهیه نمایید تا بتوانید مودم خود را شارژ کنید. بعد از گرفتن سیم‌کارت و قرار دادن آن در دستگاه می‌توانید حالا شارژ کنید.

نکته مهم برای کسانی که می‌خواهند برای اولین بار مودم‌های ایرانسل را تهیه کنند این است که نگاه کنید که آیا منطقه شما را سیگنال‌های ایرانسل پوشش می‌دهد یا خیر. برای رسیدن به این جواب کافی است شهر خود را در سایت سرچ کنید تا متوجه شوید. سپس بعد از مطمئن شدن اقدام به خرید شارژ کنید.

همان طور که می‌دانید سیم‌کارت‌های نسل جدید اینترنت بالا و خوبی دارد و برای این‌‌که مودم شما بتواند نت‌دهی خوبی به شما ارائه کند کافی است تا نسل جدید سیم‌کارت‌ها را بخرید.

مودم ایرانسل

شارژ مودم به کمک وب‌سایت ایرانسل

روش‌های مختلفی برای شارژ کردن وجود دارد؛ یکی از آن‌ها خرید از سایت ایرانسل است. شما باید وارد صفحه مربوطه شوید و سپس شماره سیم کارت خود را وارد سایت کنید. بعد از این مرحله باید مبلغ مورد نظر برای شارژ مودم ایرانسل‌تان را انتخاب کنید. گزینه‌های زیادی برای شارژ کردن وجود دارد. شما می‌توانید بسته به حجم مصرفی اینترنت‌تان، یکی از گزینه‌های خرید شارژ را انتخاب کنید.

بعد از گذراندن مراحل گفته شده فاکتور خرید شما صادر می‌شود. در صورت درست بودن اطلاعات آن را تایید می‌کنید. در آخر وارد سایت بانکی می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی‌تان، خریدتان را نهایی می‌کنید.

به نظر شما این مسیر گفته شده راه ساده‌ای است؟ یا جزو کسانی هستید که ترجیح می‌دهید از روش دیگری برای خرید شارژ مودم ایرانسل استفاده کنید؟

خرید شارژ با کدهای دستوری ایرانسل

شما می‌توانید راه‌های دیگری را برای خرید شارژ امتحان کنید؛ یکی از ساده‌ترین راه استفاده از کدهای دستوری ایرانسل است. همچنین می‌توانید به کمک این کدها میزان باقی مانده از اینترنت خود یا استعلام وضعیت نت خود را بگیرید. کافی است کد دستوری *555*1*4# را شماره‌گیری کنید.

شاید فکر کنید که فقط این دو روش برای شارژ کردن مودم ایرانسل وجود دارد ولی راه دیگری نیز وجود دارد که خود برنامه ایرانسل است. شما می‌توانید برای خرید شارژ از برنامه آن استفاده کنید. کافی است وارد برنامه و صفحه مربوطه شوید و خرید خود را تکمیل کنید.

چگونه برای مودم ایرانسل اینترنت بخریم؟

خرید شارژ مودم ایرانسل

انواع بسته‌های شارژ اینترنت ایرانسل

شارژ‌های ایرانسل به صورت بسته‌های مختلفی عرضه شده‌اند. شما باید بسته به نیاز خود از یک بسته و همچنین حجم مودم‌تان یکی از این بسته‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید را تهیه نمایید.

  • بسته ساعتی
  • بسته روزانه
  • بسته سه روزه
  • بسته هفتگی
  • بسته‌های یک‌ماهه، دو‌ماهه، سه‌ماهه، چهارماهه، شش ماهه و سالانه

آشنایی با انواع مودم‌های ایرانسل

مودم‌ها نیز انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید بسته به نیازتان یکی از آن‌ها را تهیه کنید. از آن‌جایی که مودم‌ها مدل‌های متفاوتی دارند و ایرانسل نیز از سیم‌کارت‌های نسل جدید استفاده می‌کند، می‌توانید آن‌ها را در مودم و گوشی‌ هوشمند خودتان استفاده کنید. ایرانسل بسته به نوع پوشش‌‌دهی، اینترنت‌های خود را به سه دسته تقسیم بندی کرده است که شامل موارد زیر هستند:

  • مودم‌های همراه ایرانسل 4Gو4.5G
  • مودم‌های YMax
  • مودم‌های ثابت ایرانسل TDوLTE

شارژ عادی و شگفت انگیز؛ کدام یکی را انتخاب کنیم؟

کسانی که سیم‌کارت همراه و ثابت دارند می‌توانند برای شارژ اینترنت مودم خود، از دو روش برای شارژ استفاده کنند. یکی از آن‌ها شارژ عادی است. کسانی که سیم کارت اعتباری دارند، با شماره گیری کد دستوری *141*رمز شارژ# می‌توانند اقدام به شارژ اینترنت کنند.

شما می‌توانید از سایر اپلیکیشن‌هایی مانند آپ، تاپ، برنامه همراه ایرانسل و پشتیبانی کمک بگیرید؛ اما شارژ شگفت‌انگیز برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که سیم کارت اعتباری ایرانسل دارند با شماره گیری کد دستوری *141* رمز شارژ ۱۴ یا ۱۶رقمی# شارژ شگفت انگیز می‌گیرید.

کلام آخر

همان طور که خواندید شما روش‌های مختلفی برای تهیه شارژ مودم ایرانسل دارید. از نکته‌های مهمی که باید هنگام خرید توجه کنید این است که ابتدا مدل مودم خود را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید شارژ مناسب مودم‌تان کنید. با کدهای دستوری که در بالا گفته شد؛ می‌توانید شارژ عادی یا شگفت انگیز تهیه کنید و از سرعت بالای مودم خود لذت ببرید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits