دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهره پیر و شکسته مجری کارتون خاطره انگیز «رد پای آبی» در ۴۹ سالگی!
15
استیو برنس که بیشتر بخاطر بازی در مجموعه تلویزیونی ردپای آبی شناخته می‌شود با انتشار تصاویر جدیدی از خود خاطره کارتون رد پای آبی که تقریبا ۲۲ سال پیش پخش میشد را زنده کرد.

استیو برنز، مجری سابق «سرنخ‌های آبی» فاش کرد که در سال 2002 برنامه «نیک جونیور» را به دلیل اینکه با افسردگی شدید بالینی دست و پنجه نرم می‌کرد، ترک کرد و ظاهراً اجرای این برنامه «غیرممکن» بود.

استیو برنس/کارتون ردپای آبی

شایعات مرگ برنز : پس از رفتن او به دنبال او شایعات بسیاری بود. حتی داستان‌های عجیب و غریبی وجود داشت که می‌گفتند تهیه‌کنندگان برنامه تلاش کردند تا او را بکشند، یا اینکه او توسط طالبان کشته شد.

استیو برنس/کارتون ردپای آبی

علی‌رغم اینکه برنز به این شایعات پرداخته است اما آنها هرگز از بین نرفتند. یادتان هست که وقتی ما جوان‌تر بودیم، با بلو می‌دویدیم و با هم وقت می‌گذاشتیم... سپس من سوار اتوبوس شدم و رفتم و همدیگر را ندیدیم. واقعا خیلی طولانی است؟

استیو برنس/کارتون ردپای آبی

سرنخ‌های آبی یک برنامهٔ تلویزیونی کودک است که به مدت ۳۰ دقیقه از شبکهٔ نیکلودئون (Nickelodeon) پخش می‌شد. نمایش این سریال در ۸ سپتامبر ۱۹۹۶ به روی آنتن رفت و در سال ۲۰۰۲ سری جدید آن ساخته شد هرچند که تولید قسمت جدید آن نیز در سال ۲۰۰۶ متوقف شد. این برنامه در اوایل دهه ۱۳۸۰ از شبکه دو سیما پخش شد.

استیو برنس/کارتون ردپای آبی

آبی نام سگی دختر است که در این انیمیشن حضور دارد، او در هر قسمت از این سریال برای یافتن پاسخ معماها سرنخ‌هایی از خود به جا می‌گذارد که مجری برنامه (استیو) و با کمک چند دوست کارتونی دیگر باید کشف شده و در کنار هم قرار داده شوند. طی این مراحل، بچه‌ها فکر، تمرین می‌کنند و یادمی‌گیرند تا درست نتیجه‌گیری کنند.

استیو برنس/کارتون ردپای آبی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (15 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits