دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پگاه آهنگرانی بازیگر زن جشنواره مسکو برای بازی در فیلم بدون قرار قبلی!
3
پگاه آهنگرانی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم «بدون قرار قبلی» از جشنواره مسکو دریافت کرد.

جایزه بزرگ بهترین فیلم چهل‌و چهارمین دوره این جشنواره، به کارگردان این فیلم؛ بهروز شعیبی، و جایزه بهترین بازیگر زن به پگاه آهنگرانی رسید.

جشنواره مسکو / پگاه آهنگرانی

بدون قرار قبلی فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول ۱۴۰۰ ایران است. بدون قرار قبلی ششمین فیلم بلند شعیبی در مقام کارگردان است که فیلم‌نامهٔ آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌است. گروه بازیگران آن شامل پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، حامی ترابی، رضا صابری، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی و صابر ابر می‌شود. بدون قرار قبلی ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آن‌جا برندهٔ دو جایزه شد. این فیلم ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

جشنواره مسکو / پگاه آهنگرانی

داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

جشنواره مسکو / پگاه آهنگرانی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits