دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پنجشنبه 25 دی آخرین مهلت ثبت نام مسکن ملی
0
ثبت‌نام مرحله سوم مسکن ملی در ۲۲ استان فردا تمام می‌شود و همزمان تا پایان دی‌ماه آخرین فرصت تعیین وضعیت متقاضیان طرح برای تمامی استان‌ها و دستگاه‌های مجری است.

«محمود محمودزاده» روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: ساعت ۲۴ فردا (پنج شنبه) ۲۵ دی‌ماه سومین مرحله ثبت نام مسکن ملی پایان می پذیرد و بعد از اتمام مهلت ثبت نام، پالایش و تکمیل اطلاعات متقاضیان آغاز خواهد شد.

همه متقاضیان مسکن ملی تا پایان دی‌ماه تعیین وضعیت می‌شوند

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود ۲۶ درصد از متقاضیان طرح مسکن ملی تاکنون تعین‌وضعیت نشده‌اند، وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باید تا پایان دی‌ماه توسط استان‌ها و دستگاه‌های همکار در اجرای این طرح همچون بنیاد مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، مشخص شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همه متقاضیان مسکن ملی تا پایان دی ماه تعیین وضعیت می‌شوند و افرادی که به هر دلیلی تمایلی به ادامه همکاری در اجرای این طرح را ندارند، حذف شده و افراد جدید و کسانی که در لیست هستند جایگزین می‌شوند.

وی درباره اشتباهی که تهرانی‌ها در این دور از ثبت نام مسکن ملی داشتند نیز گفت: متقاضیان نسیم شهر، صالحیه، نصیر شهر، گلستان و رباط کریم می‌توانند در ظرفیت تعیین شده برای استان تهران در این مرحله ثبت نام کنند و طرفیتی در شهرهای جدید پرند، پردیس و هشتگرد ایجاد نشده که ساکنان پایتخت بتوانند ثبت نام داشته باشند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits