دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پارک فانوم رانگ | دیدنی های تایلند | معبد تاریخی و بسیار قدیمی
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پارک فانوم رانگ یک پارک تفریحی توریستی بسیار زیبا بوده که از چشم اندازهای زیبایی برخوردار می باشد. این پارک در واقع یک معبد تاریخی با معماری بسیار خاص است.

پارک فانوم رانگ در واقع یک معبد تاریخی و بسیار قدیمی در استان بوریرام تایلند می باشد. معبدی با ساز و کار ویژه و معماری ستودنی این سازه اهمیت تاریخی بالایی داشته و امروزه یکی از جاذبه های این شهر محسوب می شود.

معرفی پارک فانوم رانگ

این پارک به خودی خود یک جاذبه بسیار مهم برای گردشگران محسوب می شود. اهمیت این پارک به دلیل وجود ویژگی های تاریخی و زیبایی های آن می باشد. این پارک یک مجتمع معبد هندو در این استان بوده و تاریخی بسیار غنی را به خود اختصاص داده است. این پارک در کنار بهترین پارک های تایلند قرار دارد.

زیبایی فانوم رانگ

پارک تاریخی فانوم رانگ

در قرن ۱۰ و ۱۳ این معبد بنا به موردهای زیادی مورد استفاده قرار گرفته و در سال ۱۹۹۸ نیز به طور رسم توسط یکی از شاهزادگان، ماها چاکری افتتاح و استفاده شد. این معبد امروزه در میان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و مقصد بسیاری از جهانگردان و گردشگران می باشد.

موقعیت معبد:

تاریخچه پارک تاریخی فانوم رانگ

این معبد از موقعیت مناسبی برخوردار است به همین دلیل گردشگران سعی دارند با سفر به این منطقه از چشم اندازهای زیبای آن دیدن کنند. قرارگیری این معبد در بالای تپه ها و در ایالت بوریام موجب شده تا شاهد زیبایی های بیشتری از آن باشید. برج اصلی در این معبد تشکیل شده از سنگ های صورتی بوده است که نمایی دیدنی تر به سازه ها بخشیده است.
این معبد در واقع نمادی از کوه های کایلاش بوده و یک کوهستان مقدس محسوب می شود.

معبد فانوم رانگ پوکت تایلند

در آیین هندوها این کوهستان ها اهمیت زیادی دارند. هر ساله تورهای گردشگری زیادی به تایلند برگزار می شوند که بازدید از این سازه نیز در برنامه های گردشگری و تفریحی آن ها قرار دارد.
پارک فانوم رانگ از دیگر جاذبه هایی در اطراف خود برخوردار است که شما امکان بازدید از این جاذبه ها را نیز خواهید داشت. مناظر حیرت انگیز و برج های این سازه بسیار جالب توجه هستند. این سازه دارای پله هایی بوده که مشاهده می کنید. این پارک در فاصله ۳۶۰ کیلومتری از بانکوک نیز قرار دارد و شما می توانید از زیبایی های بانکوک نیز دیدن کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits