دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
وضعیت اسفناک بازیگر نقش اصلی ونزدی مادرش را نگران کرد!
21
«جنا اورتگا » بازیگر سرشناس 20 ساله آمریکایی که برای فیلمبرداری فیلم جدیدش « بیتل جوس 2 » در لندن است ، چند روز قبل در حال سیگار کشیدن دیده شده است و تصاویرش به سرعت وایرال شده و باعث نگرانی مادرش شده است.

او که در انگلیس است چند روز قبل در حال سیگار کشیدن دیده شده و تصاویرش به سرعت وایرال شده است حالا مادر جنا « ناتالی اورتگا» از دخترش انتقاد کرده تصاویری را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

جنا اورتگا/بازیگر سریال ونزدی

جنا اورتگا/بازیگر سریال ونزدی

با انتشار تصاویری در استوری صفحه اینستاگرامش در مورد مضرات سیگار کشیدن و وظایف مادری صحبت کرده است. ناتالی در قسمت هایی از نوشته هاش عنوان کرده « زردی دندان ها از بدترین عوارض رسوا کننده سیگار کشیدن طولانی مدته، و آسیب دیدن دندان ها به همینجا ختم نمیشه، افراد سیگاری به بیماری لثه، بوی بد دهان، و سایر مشکلات بهداشتی دهان و دندان مبتلا میشن و احتمال از دست دادن دندان ها در آدمای سیگاری دو برابر آدمای غیر سیگاریه »

جنا اورتگا/بازیگر سریال ونزدی

ناتالی در قسمتی دیگه از متن در مورد وظایف مادری خودش نوشته « مادر همیشه یک مادره ، مادر هرگز از نگرانی در مورد فرزندانش دست نمیکشه، حتی وقتی که همه اونا بزرگ بشن و فرزندان خودشونو داشته باشن » .

جنا اورتگا/بازیگر سریال ونزدی

جنا اورتگا/بازیگر سریال ونزدی

او در سریال فراطبیعی ونزدی ساختهٔ تیم برتون، اورتگا نقش اصلی ونزدی آدامز را بازی می‌کند، که او آن را «فصل جدیدی» در حرفه‌اش نامید و گفت امیدوار است «عدالت ونزدی آدامز را انجام دهد». اورتگا در حین آماده شدن برای این نقش شکل ظاهری خود را تغییر داد.

جنا اورتگا/بازیگر سریال ونزدی

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، یک دختر ۱۶ ساله که دارای قدرت‌های فرا حسی است. او به دلیل ایجاد شرارت در مدارس دیگر به آکادمی نِوِرمور فرستاده می‌شود. اورتگا همچنین نقش گودی آدامز، جد متوفی ونزدی را بازی می‌کند که ونزدی او را در رؤیاهای گذشته می‌بیند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (21 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits