دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هشدار مرلین مونرو به هنرپیشه مطرح هالیوود!
5
جوآن کالینز هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «This Morning» عنوان کرد که زمانی که وارد حرفه بازیگری شده بود مرلین مونرو به او هشدار داد تا مراقب «گرگ‌های هالیوود» باشد.

او گفت: مرلین زن بسیار معصومی بود، مرگ او من را بسیار ناراحت کرد چرا که مرلین در طول زندگی‌اش بسیار سختی کشیده بود و همیشه قربانی آزار مردان بود، در سینما برای اینکه به مرلین نقشی بدهند مردها هرطور که دوست داشتند از او سواستفاده می‌کردند و مدام آزارش میدادن، مردهای چاق، زشت و بسیار پیری که بسیار با نفوذ و قدرتمند بودند.

مرلین مونرو/جوآن کالینز

زمانی که ۲۳ سالم بود مرلین را در مهمانی جین کلی ملاقات کردم و به او گفتم که قرار است تا در فیلم «دختری با تاپ قرمز مخملی» بازی کنم که به من گفت این نقش را اول به او پیشنهاد داده‌اند اما چون سنش از دید هالیوود بالا بوده نقش را نپذیرفته است.

مرلین مونرو/جوآن کالینز

مرلین در ادامه صحبت‌هاش به من هشدار داد که مراقب گرگ‌های هالیوود باشم و من در جواب به او گفتم جای نگرانی نیست چون چندین ساله که در این حرفه‌ هستم اما اون گفت افراد بسیار قدرتمندی در هالیوود وجود دارند که تا به چیزی که می‌خواهند نرسند دست از سرم برنمیدارن افرادی که آنقدر با نفوذ و قدرتمند‌اند که به راحتی می‌توانند هرکسی را محو و نابود کنند.

مرلین مونرو/جوآن کالینز

در طول حرفه کاری‌ام من بارها از سوی مردان اذیت شدم، وقتی در سن ۲۵ سالگی برای گرفتن نقشی به دفتر یک کارگردان بسیار پیر رفتم اون از من خواست تا به اتاق خصوصی‌اش بروم و وقتی امتناء من را دید از من پرسید چندسالمه و پس از شنیدن کلمه‌ی ۲۵ سال با تعجب به من گفت که من زیادی پیر هستم و مناسب این نقش نیستم!

مرلین مونرو/جوآن کالینز

پدرم هرگز مایل نبود من این حرفه را انتخاب کنم چون میدانست مردهایی در این صنعت وجود دارند که تنها هدفشان سواستفاده است، من در سن ۱۶ سالگی وارد بازیگری شدم و در همان ابتدا بارها مورد تعرض و نگاه‌های جنسی از سوی مردان بخصوص کارگردان‌ها و تهیه کننده‌ها و صاحبین قدرت مثل رئیس کمپانی‌های فیلم‌سازی بودم.

مرلین مونرو/جوآن کالینز

جوآن کالینز هنرپیشه و مدل اهل بریتانیا است.او مادر بزرگ کارا دلوینَ است.

مرلین مونرو/جوآن کالینز

مرلین مونرو/جوآن کالینز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits