دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ترفندهای لازم برای اینکه عسل به قاشق نچسبد کدام است؟
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترفند جلوگیری از چسبیدن عسل به قاشق را در مقاله زیر با هم میخوانیم. در ادامه روش های موثر برای اینکه چگونه عسل را از روی فرش پاک کنیم برای شما آموزش داده ایم. با ما همراه باشید.

برای اینکه عسل به قاشق نچسبد چه کنیم؟

روش نچسبیدن عسل به قاشق را با هم در مقاله زیر می خوانیم. ما در ادامه متن به شما روش های موثر برای اینکه چگونه عسل را از روی فرش پاک کنیم را هم آموزش می دهیم. عسل به علت حالت چسبندگی که دارد بسیار سخت پاک می شود. با ما همراه باشید.

۱) برای اینکه عسل به قاشق نچسبد قبل از قرار دادن قاشق در ظرف عسل آن را زیر آب داغ بگیرید سپس در ظرف عسل قرار دهید … ۲) هنگام رنگ کردن در و دیوار منزل برای آنکه دست و صورتتان رنگی نشود قبل از شروع کار از کرم مرطوب کننده استفاده کنید … ۳) برای آنکه آشپزخانه کوچکتان بزرگ جلوه کند می توانید درهای کابینت ها را شیشه ای کنید.

برای اینکه عسل به قاشق نچسبد چه کنیم؟

روش های موثر برای اینکه چگونه عسل را از روی فرش پاک کنیم؟

همیشه باید بدانید که برای بسیاری از مشکلات روش های متعددی وجود دارد، فقط نیاز است تا آن ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از بهترین روش با توجه به مشکل خودتان استفاده کنید. در ادامه به بیان و بررسی برخی از روش هایی که می توانید برای پاک کردن عسل از روی فرش استفاده کنید می پردازیم.

خیلی سریع با کمک یک قاشق یا چاقوی کند که به بافت فرش آسیب نرساند، عسل را از روی فرش بردارید. در مرحله بعد دستمال پارچه ای را بر روی لکه عسل بگذارید. توجه داشته باشید دستمال را بر روی لکه نکشید زیرا با این کار عسل به عمق فرش نفوذ می کند. مایع ظرفشویی یا شامپو فرش را در داخل ظرفی با آب مخلوط کنید.

برای اینکه عسل به قاشق نچسبد چه کنیم؟

دستمال تمیز را داخل آن قرار دهید و سپس بر روی لکه به آرامی ضربه بزنید. سپس با دستمال پارچه ای خشک به لکه ضربه بزنید تا شامپوها را به خود جذب کند. بعد از پاک کردن لکه، با کمک اسفنج مرطوب و تمیز محل لکه را فشار دهید تا عسل های باقیمانده گرفته شود و در فرش نماند. فرش را در فضای باز قرار دهید تا زودتر خشک شود.

حتماً بخوانید:
۱۶ خاصیت اثبات شده ارده و عسل برای سلامت بدن

۱۶ خاصیت اثبات شده ارده و عسل برای سلامت بدن

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا با خواص ارده و عسل بیشتر آشنا شوید ارده و عسل ارده از نظر طبیعت گرم و تر است. مصرف ارده و عسل این دو ماده غذایی…

استفاده از دستمال مناسب

برای اینکه بتوانید عسل را از روی فرش پاک کنید نیاز است تا با دستمال مناسب اینکار را انجام دهید، قبل از استفاده از دستمال باید نسبت به بافت و نوع آن دقت کنید. برای اینکه بتوانید از دستمال مناسب استفاده کنید باید دستمال شما سفید رنگ باشد به دلیل آنکه ممکن است دستمال رنگی به بافت فرش آسیب برساند.

روش های موثر برای اینکه چگونه عسل را از روی فرش پاک کنیم

استفاده از دستمال و حوله های بدون پرز برای نچسبیدن عسل به قاشق

یکی دیگر از مواردی که باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشید این می باشد که بهتر است از دستمال هایی استفاده کنید که هیچگونه پرزی ندارند چرا که چسبیدن عسل به پرزها باعث می شود لکه ها به سختی تمیز شوند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits