دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معروف ترین بانوی الف در ارباب حلقه ها از بازیگری خداحافظی کرد!
5
کیت بلانشت که در فیلم پرطرفدار ارباب حلقه ها نقش گالادریل را بازی کرده بود و بسیار در خاطره ها ماندگار شده بود اعلام کرده است که قصد دارد از بازیگری خداحافظی کند.

کیت بلانشت امسال در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن ظاهر شد. این بازیگر استرالیایی که برای فیلم جدیدش «The New Boy» به جشنواره آمده بود، از کناره گیری از حرفه اش صحبت کرد.

ارباب حلقه ها/کیت بلانشت

بلانشت برندهٔ دو جایزهٔ اسکار، چهار جایزهٔ بفتا، چهار جایزهٔ گلدن گلوب،و سه جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم شده‌است. بازی در نقش کاترین هپبورن در هوانورد (۲۰۰۴) او را به تنها بازیگری بدل کرد که برای به تصویر کشیدن نقش یک بازیگر دریافت‌کنندهٔ اسکار، برندهٔ جایزهٔ اسکار شده‌است.

ارباب حلقه ها/کیت بلانشت

بلانشت یکی از چهار بازیگر زنی است که پس از دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن، برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن می‌شوند. او یکی از شش بازیگری (تنها بازیگر زن) در تاریخ اسکار است که برای به تصویر کشیدن دوباره یک فرد در دو فیلم گوناگون (الیزابت یکم در الیزابت و الیزابت: دوران طلایی) نامزد دریافت جایزه شده‌اند و یازدهمین بازیگری است که در یک سال نامزد اسکار شده‌است. او تنها بازیگر استرالیایی است که دوبار برندهٔ جایزهٔ اسکار در زمینهٔ بازیگری شده‌است.

ارباب حلقه ها/کیت بلانشت

ارباب حلقه ها/کیت بلانشت

این ستاره 54 ساله گفت: «می خواهم بیشتر پشت صحنه باشم. تولید را امتداد بازیگری می‌دانم. همیشه سعی می کنم از بازیگری خلاص شوم. در تمام دوران حرفه ای ام سعی داشتم بازیگری را کنار بگذارم. به عنوان یک تهیه کننده، امیدوارم شرایط را تغییر دهم. گاهی اوقات من تنها زن سر صحنه فیلمبرداری هستم. 62 مرد در صحنه و من تنها زن در اتاق هستم. این بد است و واقعا نامتناسب!»کیت بلانشت از ازدواج 26 ساله خود با اندرو آپتون تهیه کننده معروف، سه پسر و یک دختر دارد.

ارباب حلقه ها/کیت بلانشت

ارباب حلقه ها/کیت بلانشت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.4 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits